今日又要補中化...不過都好...係最後一次...今日超少人返黎...男仔仲要係得兩個...我同hons...11點多d就補完...不過我已經覺得係超耐...=="之後行返屋企...去到樓下12:06買飯上樓食...食到一半浩兒打黎...之後講左兩句叫我食完打比佢....之後打比佢...佢就話係M記叫我去lu...嘩~條街勁熱...又暈暈地喇...去到M記又呆呆地喇...仲話要玩咩食薯條...我最唔鐘意就係咁比人玩...好好睇咩...所以我冇理到佢地...之後上阿盈屋企...唔知點解佢可以唔識開自己屋企個閘...=='但係我開到...都唔知係咪好屋企黎ga...之4仲竟然要我包書...勁無奈...開頭都話有浩兒陪我包ge...包包下得返我自己一個...=="好似做苦工咁tim上去...之後就玩大富翁...唉~輸得慘烈....都未試過會咁...次次都係我贏+ma...今次輸...too bad...之後送完浩兒返屋企...then去M記買包包食...之後行返屋企lu...返到屋企冇幾耐之後就去左訓覺...訓醒精神返少少...依家打完日記又==" |