|||=☆ Life"=
Talk is silver,
Silence is gold.
kawai
暱稱: ┌ka偉
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-30
2006-10-10
2006-10-09
2006-10-08
2006-10-04
文章分類
全部 (365)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
Ball
Bee
Hoyi
Karen Cheung
Kevin Tse
Kim Poon
Pat Chow
Phoenix
肥b
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 365
留言總數: 88
今日人氣: 12
累積人氣: 28230
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 8 月 26 日  星期五   晴天


中六 愉快 分類: 未分類

wakaka...今日終於都知自己下年點算喇..,



2005 年 8 月 22 日  星期一   晴天


又補課 驚訝 分類: 未分類

今日又要補中化...不過都好...係最後一次...今日超少人返黎...男仔仲要係得兩個...我同hons...11點多d就補完...不過我已經覺得係超耐...=="之後行返屋企...去到樓下12:06買飯上樓食...食到一半浩兒打黎...之後講左兩句叫我食完打比佢....之後打比佢...佢就話係M記叫我去lu...嘩~條街勁熱...又暈暈地喇...去到M記又呆呆地喇...仲話要玩咩食薯條...我最唔鐘意就係咁比人玩...好好睇咩...所以我冇理到佢地...之後上阿盈屋企...唔知點解佢可以唔識開自己屋企個閘...=='但係我開到...都唔知係咪好屋企黎ga...之4仲竟然要我包書...勁無奈...開頭都話有浩兒陪我包ge...包包下得返我自己一個...=="好似做苦工咁tim上去...之後就玩大富翁...唉~輸得慘烈....都未試過會咁...次次都係我贏+ma...今次輸...too bad...之後送完浩兒返屋企...then去M記買包包食...之後行返屋企lu...返到屋企冇幾耐之後就去左訓覺...訓醒精神返少少...依家打完日記又=="



2005 年 8 月 20 日  星期六   晴天


同學仔聚舊 開心 分類: 未分類

等左今日好耐喇...因為我約左d舊同學一齊去小景新屋到打邊邊呀...食野係其次...傾計至係第一...好多都好耐冇見喇...^^不過都有d有事黎唔到...黎到ge有14人...我 小景 岐 森 達 mike 波子 ET 榮 彤 曾秋 翠汶 珊 飯碗...不過好可惜我準備得唔係十分好...因為小景屋企其實係咩都冇咁制...連簡單ge煮食爐都冇..冇水煲..攪到我要周圍問人借...上到去..安頓佢地...我又係咁周圍走..因為買左ge野應該唔夠食...同埋竟然冇人記得拎d菜走...攪到要返教會...等左超耐先有人開門比我地...><"買完一輪又話冇lee樣果樣...><"連刀都冇..買左牛柏葉都切唔到...又去買過...去到開爐之後...又發兜原來係冇"是"油...=="小景去買...不過佢pk...><"唉~整親手tim仲要...希望佢快d好啦...之後一路打打打...d餓鬼係咁搶搶搶...=="極之恐怖ge場面...=="唔敢再諗...之後打下麻雀..玩下啤牌...吹下水...傾下計咁...去到1:30走人...去天耀7仔買野飲..之後同曾秋搭的的返屋企...哈~岩岩好廿蚊喎...好公平..一人十蚊...返到屋企都成兩點lu...冇失約...^^之後傾計...同埋睇下個fd有冇咩事...去到3:45訓覺...



2005 年 8 月 19 日  星期五   雨天


有身份證lu 滿足 分類: 未分類

今日又要補課lu...今日阿sir又遲到lu...4日佢只係準時過一日..唉~今日又係教教教做做做...去到差唔多12點...之後就起程去拎身份證lu...唉~又落雨...去到果度...o晒嘴...關左門...要成兩點先開..><"果陣係12:57分..因為仲未食過野...就係果個商場食d野先啦...食完仲有好多時間...但係都要排隊..因為想出d走...我排第2..第1係賓賓..終於都到兩點喇...哈~我係第1...等左一仄分鐘就攪掂走得...即刻返天水圍lu...



2005 年 8 月 16 日  星期二   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼: