今日11點幾起身...食早餐...唉~天氣依家都係好熱...照照鏡...發覺d頭髮已經好厚好厚...唔剪唔得喇...咁就的起心肝去剪喇...去到平時果間...見到佢明明個牌係open...但係就熄晒燈...咁就走啦...去左天澤...又幾間連住一齊...第一間最平...但係勁少人...=="其他幾間貴少少...但係勁多人...我簡左中間果間...入到去等左一陣先有人理我...><"之後就洗頭喇...個人問我...你有冇讀書ga..???覺得好奇怪...剪咁耐頭髮都冇人咁問過我...咁我話有啦...問我form幾...???好似越黎越唔妥咁...我話form6啦...之後隔離果個人就叫果個人同我講...form6要收大人$...哦...原來係咁...個頭洗左好耐...d洗頭水都入晒我兩隻耳仔...=="不過係青蘋果味...^^好舒服呀...hehe...都應該洗左成3~4個字我諗...之後剪頭髮...我明明講得好清楚叫佢留長...佢剪果陣我又見佢係慢慢咁剪...但係唔知點解剪完出黎會咁短...=="唉~近視太深喇我..睇佢唔到...><"jel完都ok ge....不過今日唔知點解勁大風囉....唉~去到青協個頭已經唔知變成點ge樣...><"唉~頂自己唔順....
今日成日個人都好輕...個頭就好重好實...><"仲有d痛...好辛苦呀...攪到今日都冇咩心情講野...佢地又係咁攪我個頭喎...唉~真係激鬼死...
聽日我開始係26c幫手lu...唔知有咩做呢..>??? |