今日7點起身...隻眼開唔到咁制...因為琴晚結果成1點先訓...><"...個頭暈下暈下咁...=="好似食左藥...shit...落制買腸粉...之後行去天悅輕鐵站等佢地...我最早...早左成4個字><"食住腸粉等...之後見到岐同森...但係隔左一陣又唔見左人...咁就搵佢地啦...完去去左ok...=="叫佢幫我買野飲...等左好耐先死得返黎...再等終於都有其他人到...之後生生因為遲起身...所以我地都唔等佢...賣住先喇...我同岐哥去左天富輕鐵站到賣...一邊勁多人(天橋口)一邊勁少人(天富則門)...賣到個旗袋勁重...去到差唔多11點就起程走人...join埋佢地3個一齊去果間咩咩咩耀道小學...去到門口...個校工問我地咩事...我地話交旗袋啦...佢唔知比左d咩反應我...之後佢打電話去唔知問邊個先知咩事...唉~點會有d咁ge校工坐係門口ga....><"
交完旗袋去左頌富商場...去左商務買禮物比bonnie...因為佢今日生日呀...!!生日快樂...之後我地就去左26c開餐...但係我超冇胃口盒飯只係食左1/3(都唔知有冇)...淨係飲野...之後我就寫卡比bonnie啦...點知買果支筆勁水囉寫出黎...之後用左第2支筆...攪到唔同色又好樣衰tim...><"今日團契都係26c...因為教會好似話4點要清場...所以就廢時係果度喇...同埋今日都少人返...so26c都ok..今日生生帶詩...但係佢地唱唔到個key...唱到低左8度...=="好難聽...之後愛慧同蕭姑娘應該佢覺得難聽...so走出黎唱...very gd...今日講靈修...講真我都好少同好耐冇做過喇><"
4點幾果陣去青協...又見到果個比阿森叫佢玩飛行棋ge女仔...諗起琴日真係好攪野...阿森好勇咁走過去問佢一唔一齊玩...阿森開頭話果個係阿靜喎...係有少少似ge...不過唔係囉..之後佢好冇面比人拒絕左...^^
5點幾果陣阿媽突然間打黎問我係邊...之後我先醒起我今日要去佢度...++"唔記得左tim...咁就即刻出發lu...去到西鐵站5:55...之後計時...搭車果陣就同浩兒傾電電...結果1個鐘頭05分鐘就到寶琳站...真係好快...上到去...等左勁耐先開門..><"仲要係我打晒電話先知我黎左><"仲比d人望住我tim...都唔知係咪覺得我係賊...=="坐左陣...飲左碗湯...佢問我鐘唔鐘意聽歌...之後佢拎左d classical ge cd出黎...佢話係之前諗住抽獎所以買ge...唉~不過係正野黎ge...夜晚拎左一隻黎聽都ok...之後仲有d錄音帶...同埋兩本書....d書吸引我多d...之後又買左d3比我...=="又有毛巾...o晒嘴...結果成個旅行袋滿晒...連我帶黎個levi's袋都滿埋><"唉~之後去食飯...行去果陣先發覺原來新都城都幾多野行...^^then去左"魚米家"到食飯...今次食泡飯...又幾好味喎真係...不過我覺得隔離台食果d仲好味><"好香...仲好似有咩咩咩芝士雞翼>3<...應該幾好食...
食到唔知幾點...超飽就走lu...走果陣媽媽又比左幾百蚊我...><"之後我拎左一袋二袋咁去搭車...比人望住晒...=="同左yuki玩sms...又同浩兒傾電電...^^去到天水圍就叫浩兒沖涼lu....費時佢又咁夜啦...之後我就返屋企la...好累...++ |