今日派成績表lu...竟然總分同上之一樣喎...++"仲以為自己今次會差左好多tim...名次仲高左tim淨係今次...都有14/31...但係括號(即係唔合格)係多過上一次一個..=="英文total高左5分..pass左...中化岩岩好pass...會計有82分喎今次..拉埋上次都有81...^^m&s唔知點解有成35分咁多..我考試得果22.5...本身低過kb...俲好似26...但係佢得33分..哈哈~拉埋上次我仲要合格tim..真係very 出奇..有41分...企業都有進步..今次有65..高左6分...^^哈哈PE拎A喎...操行都唔知點解會有A-...可能係我平時唔多出聲掛..^^同埋又唔知邊度黎個小功...???
今日下晝要返去採排...唔知我拎咩獎呢...真係好想快d知呀...最有機會ge係會計同PE...希望有啦..hehe^^
返到去差唔多兩點...見到李君浩...走左去同佢傾計...佢都唔知自己拎咩獎..我就估佢係服務果d...因灼造 晒佢都係prefect果d...點知真係...佢仲拎埋舍PE獎tim...佢都估唔到...至於我呢...我就只係估中自己3份2ja原來...我拎會計學原理周埋PE...^^仲有個估都估唔到ge...操行獎...lee個應該係進步獎黎ge...(豬肉獎><")哈~都好過冇...終於宦可以有3個嫩lu...上年恨唔到ge野今年拎到lu...就算升唔到中7都無悔ga la...唯有遲d再努力過...
採排採到4點先係叫做試左一次..唉~今年真係冇效率呀...仲要話第2日8:15返去再採排一次...不過我覺得點都唔會夠時間...今日d人返唔齊都攪左差唔多兩個鐘...聽日唔知幾點開始呢...真係唔知會發生咩事喇...
去天慈買包包食...之後同生生一齊去會所...因為今日又係去游水呀...今日有7個人去...我,生生,岐,美梅,fion,bowie同禎禎...←都唔知點解佢會去ge...有親佢都會變得唔好玩..唔知點解..仲要走黎"聊"起我把火...真係想死..打佢又唔係...忍佢又係度放肆...都唔知做咩佢老豆唔黎埋...睇住佢個死女包都好ar ma...結果今日游水都冇乜mood....游完水就係咁焗焗焗...今次好似冇咩野咁...結果都焗左好耐...但係都仲未變人乾...=="
之後佢地話去食飯...我就返屋企... |