|||=☆ Life"=
Talk is silver,
Silence is gold.
kawai
暱稱: ┌ka偉
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-30
2006-10-10
2006-10-09
2006-10-08
2006-10-04
文章分類
全部 (365)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
Ball
Bee
Hoyi
Karen Cheung
Kevin Tse
Kim Poon
Pat Chow
Phoenix
肥b
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 365
留言總數: 88
今日人氣: 3
累積人氣: 28250
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 7 月 26 日  星期二   晴天


好累... 分類: 未分類

一早9點起身...落街買腸粉...之後搭輕鐵去銀座入$$(3000蚊)入完好開心呀...因為結餘有7000幾^^haha...之後行去26c...上到去超多人...好似開緊會..坐都冇得坐...企係度食早餐\><\"食完就要落日本城拎椅...今次有7張...上返去...又要打野lu..打到我眼都花...d野勁細粒....打完野又要練下敬拜d詩歌..跟住就打黃姑娘份牧者心聲...之後食lunch...(外賣)...之後高爾恩無啦啦打黎話借$喎...咁就話借500比佢\啦...之後係咁打電話黎佢\我幫佢\搵人...痴線..又唔講清楚係咩事喎...我分鐘又爆左仲係咁打黎...勁\"蚊\"呀果陣...又做緊野喎...到到黃昏又打黎...又問我借多d...好啦好啦...唔好再煩我喇...見係我個妹咋...1000蚊齊頭啦...好肉痛+ma...人地諗住儲$+ma...><\"電話可能又要遲d買喇...不過都未睇岩...下晝要鑽櫃...so就要去買螺絲...同阿森去...去完買惠康去完7仔拎紙箱..之後落街市買螺絲去到唔知邊種...算係求其咁買左d...叫佢\開單...我拎左單就走...去到樓下先發覺...我叫阿森陪我返去...佢\唔肯..仲係咁走...冇人性...我自己一個返去..><\"哼~去到比人串我...><\"之後上返去...話d螺絲買長左喎...又要落去...落到樓冇耐又叫返我上去...f//..上返去...又落返去...同個pk講換野呀...之後就話又換呀...頂你丫...幾時有換過野呀...問佢\邊種岩果支鑽咀...佢\又唔識喎...叫我自己去睇...f..k..識就唔洗叫你啦...睇左一陣之後叫左個老d ge黎幫我...好人幾多呀真係ar...果個一定係佢\個\"仆街仔\"...之後仲有17蚊淨...買下d其他野...邐 緊果陣個pk又多多事幹...唉~好唔滿意咁走...上返去...度位...度完一輪...鑽鑽鑽~第一粒鑽深左==\"之後繼續...鑽到去最大果兩粒...因為之鑽咀好長...所以好唔食力呀...攪左好耐都係唔得...整返支鑽咀出黎又好難喎...勁耐先出到...之後換支細ge去鑽..諗住慢慢鑽大佢\...點知都係唔...之後諗住再用返支大啦...又整唔返支細ge出黎喎...f...攪左好耐都係唔得...之後就成個電鑽頭整出黎...就咁入果支鑽咀...哈~又得喎...咁就鑽鑽鑽喇又...跟住好快就攪掂lu...好野...上埋個櫃...唉~超多粉係地下...==\"又要我掃...掃完又要拖...拖完又要抹...之後就同豔秋傾命運在我手d野...差唔多8點先走得...之後去銀座過數比佢\...唉~過完再禁返100蚊比自己用...唉~依家少左兩位數未呀頭\"果個位\"><\"跟住去頌富惠康買生果...買左兩個美人瓜..4個奇異果...同7隻蕉蕉...好重呀><\"好辛苦咁終卡都拎到返屋企...食飯飯...執野...



2005 年 7 月 25 日  星期一   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


營刊 驚訝 分類: 未分類

10:15起身返教會...好肚餓..琴晚都係餓住訓...攪到好耐都訓唔著..><"...今朝又冇晒早餐...崇拜攪到超辛苦..眼訓..=="可能係同劉姑娘講道都有d關係...不過首回應詩好好聽呀...《心曲》...今日豔秋做司琴...又係成日都甩...跟住d人唱得大聲左...哈哈~幫左佢唔少..lunch食飯盒...冇$lu...食完坐左陣之後就自己上左26c整營刊lu...一個人好寂寞...之後阿森上左黎幫我手...但係我都諗唔到有咩可以比到佢做...><"之後劉姑娘同安瑩做哉培...到到4點幾果陣岐哥上埋黎...黃姑娘都上埋黎...之後就係豔秋...到到7點幾走淨3個人我,森同豔秋...之後勁肚餓...佢地兩個落去賣外賣...我又繼續整...開左icq同msn都冇人hi我...好傷心...><"佢地返黎之前我整好lu...食完野之後就影印喇開始...45份...之後釘釘釘...摺摺摺...攪到9點幾...之後就開始"命運在我手"d物資喇...又係打打打...印印印...界界界...整到10:30走人...唉~聽日都要整呀...去到巴士站打比佢...之後竟然見到林生...佢叫我傾埋先喎...不過都傾左好耐...then同林生傾喇...搭276A...之後同左佢去7仔買野飲...依然都係佢比$><"...之後坐左係天恆同天澤中間果度..坐低慢慢傾...傾到我勁眼訓...飲完包0茶又反反地胃喎...勁想嘔><"都唔知攪乜...傾到11:30先走...返屋企洗白白..



2005 年 7 月 23 日  星期六   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼: