10:15起身返教會...好肚餓..琴晚都係餓住訓...攪到好耐都訓唔著..><"...今朝又冇晒早餐...崇拜攪到超辛苦..眼訓..=="可能係同劉姑娘講道都有d關係...不過首回應詩好好聽呀...《心曲》...今日豔秋做司琴...又係成日都甩...跟住d人唱得大聲左...哈哈~幫左佢唔少..lunch食飯盒...冇$lu...食完坐左陣之後就自己上左26c整營刊lu...一個人好寂寞...之後阿森上左黎幫我手...但係我都諗唔到有咩可以比到佢做...><"之後劉姑娘同安瑩做哉培...到到4點幾果陣岐哥上埋黎...黃姑娘都上埋黎...之後就係豔秋...到到7點幾走淨3個人我,森同豔秋...之後勁肚餓...佢地兩個落去賣外賣...我又繼續整...開左icq同msn都冇人hi我...好傷心...><"佢地返黎之前我整好lu...食完野之後就影印喇開始...45份...之後釘釘釘...摺摺摺...攪到9點幾...之後就開始"命運在我手"d物資喇...又係打打打...印印印...界界界...整到10:30走人...唉~聽日都要整呀...去到巴士站打比佢...之後竟然見到林生...佢叫我傾埋先喎...不過都傾左好耐...then同林生傾喇...搭276A...之後同左佢去7仔買野飲...依然都係佢比$><"...之後坐左係天恆同天澤中間果度..坐低慢慢傾...傾到我勁眼訓...飲完包0茶又反反地胃喎...勁想嘔><"都唔知攪乜...傾到11:30先走...返屋企洗白白.. |