今日起身雖然都仲係有d累..不過比琴日好好多喇...上到26c得我一個...黃姑娘就9:25到...之後佢地個個都遲到...琴日...就講明話個個都唔可以遲到...我唔知點解今日佢地3個人遲就咩事都冇...而且仲要係遲開始tim...佢地上晒黎果陣劉姑娘仲係到印緊野...我真係唔明佢地囉...今日冇再恕啤我..可能係佢冇機會啦...唔知...lunch去燉奶佬食...真係仆x佢ar...叫碟意粉...竟然攪到有兩種汁ge...d汁淡過水..d意常又係...落多兩粒"炎"唔係要執泣掛佢間野...d雞扖就咸到阿媽都唔認得咁制...唉~好頂癮ge一餐...上返去...繼續上堂...之後又出隊...今日我同嘉岐同劉姑娘一組係天水圍公園做公園報道...開頭又熱又冇人肯理我地...隔左好耐..我地見到兩個阿伯..我同岐哥都rr地...都上啦劉姑娘..點知一傾之下...出事喇...鬼死咁好傾喎...^^講左好多野..最記得lee句「法國皇帝」(法蘭西king)→廢x事傾...^^講左好多好多...有d唔捨得...因為好鐘意同lee d阿伯傾計...又好講得笑喎...成日都講笑話...好得意...之後見到兩個女人...岩岩放工係度休息下...就同佢地講啦...講講下講左我見證喎...之後都開心離去...最後一個..係一個後生ge太太..佢同個5歲ge仔黎公園玩...住天逸ge...都幾好傾...劉姑娘仲用埋福音多面體黎講tim...所以最成功係佢..同面佢都話覺得信耶穌ge人係好ge...就算唔好...後尾都係好ge...走lu...上返去...又檢討...今日得我一個人有進步到...
之後去青協..一上到去佢就要走lu...不過佢都等左我好耐喇講真....好對唔住呀...日日都要你等咁耐...等完無耐就要走...陪左佢返屋企之後就上返青協...之後諗起要去買電話...唔想再等喇...之後就問生生去唔去...佢話得..不過要我出車$..諗一諗..ok行啦...落到元朗去左衛訊...之後又行左去第間睇...最尾都係返返去衛訊...買啦咁...唔知點解好似唔肉痛咁...但係真係貴囉部野(k750i)...係咁研究佢...係輕鐵...果陣好迫...有班女仔上車...我果陣得返我一個人..生生走左...有個女仔企係我隔離...唔知做咩挨後啦佢...攪到我要"叔"開...攪到我好似整到我後面訓緊果個..我又唔係好靚仔ja...洗唔洗咁呀...可能我係比人玩緊啦...唔知發生咩事...走又走唔到...到d人落車佢地又落...好彩...唔洗對咁耐...
去到屋企樓下老豆又係度...比佢發現我買電話喇已經...><"
點解人要諗咁多野...簡簡單單唔好咩... |