|||=☆ Life"=
Talk is silver,
Silence is gold.
kawai
暱稱: ┌ka偉
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-30
2006-10-10
2006-10-09
2006-10-08
2006-10-04
文章分類
全部 (365)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
Ball
Bee
Hoyi
Karen Cheung
Kevin Tse
Kim Poon
Pat Chow
Phoenix
肥b
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 365
留言總數: 88
今日人氣: 24
累積人氣: 28242
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 28 日  星期一   晴天


專題介紹----中國人的姓氏 滿足 分類: 未分類

今日到我做專題介紹lu,琴晚用左我成兩個鐘去寫份講稿,可能係因為我捐完血啦,一路寫既時候,一路都好想訓,支持唔住,攪到寫左好耐都寫唔完,今朝睇返份稿,一路睇一路讀,一路再爆肚,首先我同大寶(梁蔚婷)要去搵miss勞同佢講一次先,因為大寶個題目(科舉制度)d內容好學術性,所以就話改去5A,要我去搵譚sir講,佢聽到之後勁唔滿意咁對仕我囉,唉~我心唸關我鬼事咩,你發皮四都唔好發係我度丫...之後去講,莫sir同miss秦果班,我好快就講完,一路講,肥妹果班係咁笑=="唉~我地講到打鐘都未講完~

上PA堂,又係講返d數,又一堂~聽日又要test,唔通我又係E?胡嘉雯又係A?...好得人驚~

中化堂~睇左個短劇(家良果組),之後分組傾present ge野...又一堂~

UE,做listening test,又一堂~

lunch去海達...

m&s堂教數,阿sir好唔掂,比我講兩講就陣腳大亂,我講錯佢都話係wo,應該係咁,之後我又講,唉~唔知佢想點囉真係=="講果陣仲好似有d火藥味tim~都唔知開心定咩好

企業堂,唉~悶到嘔血~不過睇下世貿d資料都好過冇,叫識多少少野啦!

放學之後去左403,唸住等CEO返黎JA開會,點知最後都係白等,去青協,做實用文,做到差唔多完(第一篇==),之後又唔做,落左M記,又係冇做...

之後去銀座,幫美梅買野...

行返屋企~去到頌富整眼鏡~,整好洗埋眼鏡超唔慣,太光喇++



2005 年 11 月 27 日  星期日   晴天


捐血 開心 分類: 未分類

今朝本來想七點起身做下功課先返教會,點知又係唔願起身,後尾七點九先起身,本來唸住時間岩岩好,可以去慧景軒搭車,點知落街買完腸粉發覺自己冇帶電話喎,shit~又要返屋企拎,攪到唔夠時間,因為冇理由遲返+ma,攪到要搭LRT><"崇拜完左之後主日學,今日講好左一切食早餐分享,不過我就食飽左,黃姑娘問我地睇晒四福音未,點知完來個個都未,應該係除左余生同余太,佢地兩個冇返,之後問下我地d心得之類,之後有個初信者join埋一齊傾,佢又識多少少野喇,真係好!

唸住午堂崇拜果陣做下功課,點知係度同人傾計=="之後又冇心機做,最尾又係冇做到waste time....lunch都係買飯盒食,食完之後就起行去捐血lu...因為阿mike話要出油麻地,所以一齊搭西鐵去,哈~加大左個cost tim><"今次我地3個人去捐(我+森+岐)係西鐵果陣,我拎左份free writing出黎寫左少少,"Donate blood"去到荃灣西,唔多識路行返去南豐中心果邊,唯有問人啦,之後幾經波折,終於都去到lu,去到既時候都ok多人,同時間我又見返上次暑假係度實習果個女仔,上次仲以為佢係度做暑期工,點知完來係實習喎,哈~真有緣...佢好似認得我咁^^佢好似大個左好多咁...依家都係佢幫我抽血、貼膠布、扶我起身同埋沖野比我飲,我今次終於都捐得450cc喇,第一次,今次奇蹟地可以唔洗人地睇住我捐,因為次次都捐得好慢,但係今次我用力左好多,攪到隻手超痺,不過都捐左成14mins先得,有d危險,下次要叫佢整漲d,可能會捐得快d...捐完等左好耐佢地先捐完,聽到阿森話痛^^魚皮,之後佢話d血jaim左,哈~個始娘話唔好意思,吉唔到,仲嚇佢話我幫你整另一邊,之後佢勁驚,最尾當然係唔洗啦^^,岐哥捐ge時候姑娘就同佢講,你唔好再肥喇^^食左兩包餅飲d野食多兩粒糖就撤退lu,今次得我一個人有禮物,呵呵^^"定期捐血者紀念章2005~2006"

之後返天水圍上青協,上到去都幾多人係度溫書,我拎d功課出黎,又係得個拎字,完全冇心情囉....之後落左M記,都係一樣,所以都係走,去銀座打簿,唉~又冇$,依家戶口d$又唔禁得喇,因為d $又係JA...=="返屋企



2005 年 11 月 26 日  星期六   晴天


JA 滿足 分類: 未分類

拎住一大袋貨返JA,個袋又樣衰,袋野又唔係輕,真係頂癮,完全係冇意欲去拎囉...返到去係門口撞到carman,上到去janet同榮已經到左,榮見我拎住一大袋野話我好man,我一腳踏落佢張櫈度,janet呆左呆,之後等左好耐先至開始,今日jammie講左勁多推銷技巧,定價法之類既野,全部都係今年bs未教到既野...佢講左咁耐,佢咁清楚,我覺得佢一定係試過唔少次^^之後講到每件貨ge成本,又要開始計數喇,初步計到每件貨既平均成本都好高下,不過應該有得減...之後定埋d價咁...最後即時有人買野,賣出左3件,我同榮同jammie都對倨斜揹袋有興趣,遲d買先...^^

之後返教會,開職員會><"真係忙...好累好累...!!!!開到成6點9....攞我命把啦....之後去活力城補左陣習...個袋好重,攪到意欲都大減,8點多d就走,玩左好少野...之後返屋企....

慧景軒架車又轉左,係個女人開,行左一陣死火=="好彩旭得返,唔係真係死,佢又開得超慢...=="激死!!



又一天 滿足 分類: 未分類

今日九點就起身,起身之後唸起JA ge野,之後就係度整,唸唸下整多個cash book都好喎,咁就整喇...之後好難得咁係度做功課,會計做完,之後係listening record,之後唸住開工做中化ge公函.但係都係冇心機做,依家趾唔多要返JA喇....



2005 年 11 月 25 日  星期五   晴天


東華三院聯校畢業典禮 滿足 分類: 未分類

  今日係今個學期第一次著冬季返學,不過都只係著左一半,入面都係著短袖衫,因為實在係太熱喇...因為今日要去聯校畢業禮既關係,今日11:30就放我地食lunch,不過就唔可以出去食,佢地成班都去訂M記食,得我一個食學校d野,有d異族,同埋唔合群tim,不過算啦,我都唔想食M記,同埋都冇咩$係身...12:30集合出發,我地6A要打散,分3架車去=="唉~冇晒地位咁囉,我地果架超攪野,我地9條友好似坐係9公格到咁,3行3坐就攪掂左,顯得好渺小,縮埋一角咁...我地架車行左條超遠既路,因為平d,行屯門公路出去,我地唸到點解,因為架車冇自動繳費lee個function,如果行3號幹線都係要排隊等比$,去到過海超爆多車,等超耐先比到$過去,睇住我地隔離果架車走><"去到果陣兩點到啦,要睇佢地採排,之後係咁以我地又要全部採排,今晚排一次就攪掂,上年勁多次,個典禮成3點10分先開始,今年有梁愛詩做嘉賓,我發覺佢原來係好有禮ga,好欣賞佢...個典禮去到4點幾5點先完,回程上車ge時候,伍家煒打果個都幾黑人憎同埋比人地感覺佢好kai ge prefect(d prefect唔好介意我咁講呀下)個頭,之後超攪笑,佢起身用佢把好乸既死人聲話,你痴線ga,係咁打我個頭,打傻我咁點呀?之後我心唸,你唔係已經係傻ga la咩?仲有得再傻ga?超眼訓...班友係度唱歌,超頂癮,又難聽"住屋邨大"...返到學校都6點幾,之後就同carman去廠到拎貨,搭69m,超平,$8.4就去到喇,上到去睇貨,大體都冇咩野ge,但係有d貨就整得怪怪地咁囉,要我拎住個超樣衰ge大陸人整ge老翻袋,當堂超渺小囉覺得自己,我真係寧願拎住個紅白藍囉回程要行遠少少先有站...

  好累呀~返到黎又要計成本再計售價喇