|||=☆ Life"=
Talk is silver,
Silence is gold.
kawai
暱稱: ┌ka偉
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-30
2006-10-10
2006-10-09
2006-10-08
2006-10-04
文章分類
全部 (365)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
Ball
Bee
Hoyi
Karen Cheung
Kevin Tse
Kim Poon
Pat Chow
Phoenix
肥b
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 365
留言總數: 88
今日人氣: 27
累積人氣: 28245
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 12 日  星期六   晴天


Life is full of wish 分類: 未分類

  今日瞓到好晏先起身,起身之後食完早餐就開始做功課,特然間fionn打電話黎,同我講話林生出左事,我當場唔知點好,個氣氛突然變得好壞,我好擔心佢會有咩事,之後我不斷係度亂唸野,我真係唔想佢有事,之後就同左阿樂講,叫佢一齊為林生禱告,之後唸唸下,要搵多啲人幫人一齊祈禱,因為我心想多人既力量遠勝於一人。之後就做左一個好唔理性既決定,我用訊息話晒比所有我有佢電話既人,希望大家一齊為到林生禱告。正因為我一個咁既決定,令到大家都好擔心,令到件事攪大左好多,而我都知道,林生都唔想有咁多人知,但係我就出於唔想佢有事而攪成咁,真係好對唔住!

  之後上左26c了解下個情況,個氣氛令我好難受,因為我真係錯得好嚴重。當時我感覺自己好似只係可以再生存多幾分鐘,因為我個心起伏得好快,跳得好亂,幾乎係透唔到氣,之後大定一齊禱告,希望快啲有人搵到林生,同埋希望佢冇事。之後返學校

  對唔住大家,我遲到!等埋阿品就開始,一開始就要我報告返個預算,我真係唔知可以點講好,就講返啲我計過既數據出黎比大家聽,之後就係咁比人插,其實我唔想咁,我唔係唔可以預計賣到幾多,而係我唔想成日都要公司冒險。講真做預算既時候我都有叫marketing做埋銷售預算,但係都知佢地好難預到,因為連舊野係點既樣都唔知,又點去預佢要賣幾錢呢,定價真係好緊要,一定錯價公司就會蝕大本。講真,我只係付出左俱俱50蚊,我去定價唔係問題,但係為住其他果4950蚊既股東著想,我想將風險減到最低。之後收到蕭姑娘電話,佢話林生無事,真係感謝神。

  之後返教會,行到門口有少少唔敢入去,入到去我冇搵到佢地,即刻去左波波池果邊開帳篷,之後就靜靜雞係度摺程序表,點知比愛慧發現左,之後佢地就知我返左黎喇,有啲唔知點面對佢地既感覺。

  之後去左青協,做左陣功課,free writing開左個頭,今次寫"Life is full of wish"。



2005 年 11 月 11 日  星期五   晴天


東華三院中學聯校運動會~ 開心 分類: 未分類

今天是一年一度的東華三院中學聯校運動會,跟以往一樣,都在小西灣運動場舉行,18間中學聚首一堂,場面熱鬧非常.

今早與劉同學一同選搭相信是最經濟的路線前往,首先是乘西鐵(自悠通來回$20)往南昌,然後轉乘東涌線至中環,轉港島線至杏花邨($5.7,來回$11.4),最後乘62號專線小巴($2.5,來回$5)total=$36.4,東華三院好像會每人資助$50,那就賺了$13.6,當作午飯的資助吧!

到達的時候,進了會場,首先看了看成績公報,看到張運發同學得到了跳高的金牌,但可惜成績未如你所想,哈~懶惰的張運發^^之後到了我們所在的位置,嵐已經早早到步,原來他誤會了九時便開始比賽,所以早到了.

整天幾乎都坐在看台之上,只有少數時間到了下邊和他們一起照顧啦啦隊和打氣,午飯前又和歐陽sir談天,講起lcci,他想我這年試考,(3級),但我又不想只得到合格的成績,因始終還未完全讀過所有課程,還要作考慮,而我又不想浪費金錢來報考2級,想一步登天(真是痴心"網"想),談話中又提及了不少他的生活事,特別是他的女朋友^^

下午大約也可上午差不多,只是經常被人說我自閉仔&冷淡怪><"心情低落....

回天水圍後到了26c,做家課,沖茶遞水,煮麵,洗碗....最後為美梅訂立讀書大計,好讓她有準備迎接高考...



2005 年 11 月 10 日  星期四   晴天


我行我素~ 滿足 分類: 未分類

  跟平日一樣,朝早到慧景軒等專巴返學,人多了,又或是我遲了,不過總算能上車。每朝看到人們趕不及時間,而要改乘輕鐵的失落模樣,真替他們難過。加上現在其中一班車不知因甚麼的原固,而要由29座交為24座的另一輛細小的車子,令超額需求問題更為嚴重。

  回到學校,往常的到四樓儲物室拿取上學所需的物品,然後到小食部等候鐘聲的響起,然後排隊,但可惜今早人太多了,連坐的位置也沒有,唯有站著等吧,幸好只是數分鐘而已。

  今早的早講題及到冬至,但是天氣熱得很,與極形成極大的對比,我聽上去,真的難以忍受,加上時間也特別長,熱得我像快要暈倒般。早講完了,題及到下星期一將有管弦樂團到我校作表演,起初滿心歡喜,盼望著星期一的來臨,誰知,只是中一至三的同學能參與及少上第一節課節,我們倒要加長15分鐘的閱讀課時間,心裡極其不滿。

  閱讀課節的時候,劉禮榮同學介紹了一本書給我看《百萬英磅》,它是一本單簡的故事書,且內裡有還有練習和其他課外資識,文字淺白易明(English),且我又頗有興趣去看,好極了!

  英文堂依然是最沉悶的課節,將兩堂的時間用來做Section E的練習。

  企業堂在上堂前的時候,陳老師發現了桌上有一部有提電話,原來是周婉婷同學的,真的不小心呢,她在玩完電腦後忘了拿回,她們兩人的對話,又引起一陣歡笑。最後,分組討論的時候,在決定誰人要匯報,我們又以慣常的做法,猜情尋解決,我對此連一點兒的信心也沒有,因為上兩回都輸了,打定輸數,誰知(烏鴉口一出),真的又是我輸了,大三元==!可惡的猜情尋!!!算了,總要找一個人出來的,匯殼也不用(上刀山落油獲),去吧!不過因時間問題,下星期一才匯報。

  放學後,我到了學校的圖書館,繼續幹那未完成的Section E的練習,一邊做,一邊和中七的舊同學們談天,才知道原來這年是郭一葦中學負責聯校陸運會的工作,葉倩梅更是明天的學生代表,徐鳳霞同學是後備。幾經辛苦終於幹好了,交了就離開學校,到青協繼續努力!直至七時多離開,回家吃飯。



2005 年 11 月 9 日  星期三   晴天


單簡就是美~ 驚訝 分類: 未分類

改名為---子符

今日上中化堂討論到自己個名既由來,每個同學都講下佢自己個名,好多人都同我一樣~係唔知點解,跟住又講下如果比你改你會點改,好多人都好知足咁,唔改,又可能係唔知點改啦~小明比人幫佢改做黃小仙^^,榮都係改做柴榮,真係可能係情有獨鍾啦,因為我都見過佢用係icq,之後何紹聰就話要改做呂布,哈~佢話因為呂布有貂蟬喎,佢可能仲發緊夢^^未訓醒...一講完貂蟬之後,全班既注意力放晒係佢隔離既fionn身上,傳說中既貂蟬...之後講佢個名講講下話佢智慧係零^^超爆攪笑,引起全班共鳴.之後就到我喇,我唸左好耐改咩好呢改咩好呢,之後唸起休,休咩呢?就係休子符喇!除左貨玩之外,其實真係有意思,我覺得好多野都好快咁黎好快咁走,我真係好想多一點空間,可以比我透一透氣,當有休子符既時候,一切都會停一停,其實係咪真係快就好呢?我自己就唔係咁睇喇...其實邱子符都幾得意丫^^

企業堂第一堂係quiz,兩題past paper話要1個鐘做完,真的有問題,之後比埋個小息,不過當然都係唔會做完啦,除非真係唸得好快同寫得好快啦!同埋其實都唔多識,唔知要答咩咁,算啦,盡左力就得,起碼對得住自己既應該!hope 啦^^"

難得一日放學之後冇野做,好快就走,搵岐哥,因為要陪佢去買野,佢係26c,咁我就上青協做一做野等佢,之後同埋阿森一齊落元朗,等埋岐哥就行動,首先係G2000(因為我有會員卡),但好可惜褲頭最大去到36',唔岩佢,之後去Crocodile,果度褲頭去到38',都係唔岩,之後去兄弟,點知又係38',次後佢地去同益,我就去補習,補完之後上青協睇下有咩人,見到wendy同小景,之後講左兩句就走,去頌富商務,問有冇bs past paper,因為三聯話冇貨,商務又要等一兩日先知,好擔心買唔到比你地,希望有貨啦...

返屋企



2005 年 11 月 8 日  星期二   晴天


記名 鬱悶 分類: 未分類

唉~今日一入學校門口就比miss叫住,開頭仲以為佢捉我個頭,點知原來係我件底衫太高,佢話要著低胸喎,之後佢叫fionn記我名,我無奈咁笑,之後又比miss話,你地識ga?fionn即刻話唔識,唉~朋友就係咁,識都唔洗死姐,今年留下第一個污點,深深咁刻係我心深處,我會好好記住。

今日上星期五課節,第一堂就黎個企業問答比賽,唔知點解我地組既必答題好似特別難咁==",係咪同我地組5個有4個都係讀過bs有關,哈~賴得就賴...不過好彩,最尾總算有個第2,輸左ge兩組就要請食糖

之後上stats.都係講log function.(common log & nature log),同埋講下d function點轉咁,之後就比左好多題既家課,兩個單元,之後就起勢咁做做做,終於集合左我同流蟻榮既努力,好成功咁係落堂前交到功課,睇返起,榮今年應該會好有進步,希望唔會令我失望啦.

會計同講mark up轉margin同埋做少少數,攪左一堂有多=="救命...第二堂仲拎晒黎計數添,好浪費真係...

放學之後佢地econ研究小組又開會,肥b,發,同榮講到拍晒枱,超攪笑~

之後就補英文,都係讀果篇詩歌