|||=☆ Life"=
Talk is silver,
Silence is gold.
kawai
暱稱: ┌ka偉
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-30
2006-10-10
2006-10-09
2006-10-08
2006-10-04
文章分類
全部 (365)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
Ball
Bee
Hoyi
Karen Cheung
Kevin Tse
Kim Poon
Pat Chow
Phoenix
肥b
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 365
留言總數: 88
今日人氣: 19
累積人氣: 28237
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 24 日  星期四   晴天


又派卷 開心 分類: 未分類

時間過得好快咁,話咁快就到星期四喇,同樣功課又開始累積起黎喇=="例牌有ge功課,唉~

早會之後要留抵聽mario(傅sir)講聽日去聯校畢業典禮既野,好廢...家良佢話冇校褸,佢答,咁你今日好攪掂佢喇..超廢既答案,十年如一...之後要上禮堂poor old lady...又有d新野咁...

上會計堂,第一時間對返琴晚做果題數,點知原來都錯左唔少,都係睇錯少少野之後攪成ge...=="

兩堂UE做Section E...

企業堂,miss冇啦啦叫我,原來係比返份野我(琴日交),成班得我一個人做,分數都ok啦...24/28(冇記錯的話)...之後講下筆記...之後派測驗卷...好期待,兩題past paper,成班得一個人叫做pass(計一半分的話..25分)得幾個係20分或以上,我係其中一個,今次又係21分,真係好有緣囉同21,第一次又係21vs0,今次又係21vs0,每次都係一條有分一條冇分,每次都係一個分有gd一個冇,真係宿命...榮今次竟然係0vs0,超驚訝囉...今次好似係阿pet最高分...

放學之後去搵玲姐,哈~條褲攪掂左喇,連冇叫佢ge都幫我整埋,真係唔該晒玲姐...^^

之後就去補m&s喇,教書,哈~咁快就要補課喇,都唔知之後點算,冇辦法啦,一如以往,d人都係好嘈...上唔到堂ge

唔知點解好快就補完,比預期少左一個鐘,之後阿榮同佢地睇掌...係咁講佢地,又咩官非呀,條仔靚唔靚呀,幾多歲嫁呀咁...又話佢地個個都冇$,我就有喎...輝哥條女最靚...有A喎...哈~唔知係咪呢?講左好耐,一齊走...走果陣見到犯眾憎,又引起共鳴,真不愧為犯眾憎...名不虛傳

去青協做pa...



PA 愉快 分類: 未分類

會計做到lee一刻,我平到條數,好開心,希望平到之餘係岩啦,因為冇乜幾可可以平到數...^^去訓lu~好驚聽朝又唔知醒



2005 年 11 月 23 日  星期三   晴天


無奈地度過今天 驚訝 分類: 未分類

今日閱讀課要練習poor old lady,又擺左個新陣型,d人冇咩意欲去講,聽聞聽朝都要練。

中化堂第一堂用左黎做閱讀理解(計平時分喎),都幾難做。之後果堂用左d時間做專題介紹,今日我都有份比意見人(胡嘉雯)。

小息既時候,fionn整甩左個百葉廉,令為班人起哄,攪到佢冇聲出咁制。

UE堂,唔知點解好似聽到琴日話今日用oral堂黎練poor old lady,點知冇左回事,我冇帶到oral份野,不過算啦,我都唔記得準備,結果成堂既氣氛都唔係咁好咁,因為好多人都冇準備過。

lunch,今日食炒麵,但唔多夠飽...

之後企業堂,miss見我地有past paper就突然間唔同左,講講下佢叫班同學多謝我,果一刻超無奈,上個星期五先至好似係度鬧我攪小小野都唔掂,依家就做埋d咁既野,都唔知佢想點。講講下,唔知周婉婷講錯左個咩音,miss勁大反應,因為有機會串返人(平時佢堂堂都講錯音,係咁比人串),今日一搵到機會,就失晒控,起越拎起個水樽,好似想打落周婉婷到咁,哈,個情景超爆攪笑。之後講講下,拉左校規黎講,miss之後係咁比人串就引經據典咁話:「要尊敬師長」,攪攪下咁就一堂。之後果堂講左條case,之後就放學喇。

開locker既時候,fionn冇啦啦走黎claim$,我唸係一早用黎做研究既$,又唔早d拎黎。之後去左搵玲姐,叫佢幫我改褲,哈∼我地既感情實在太好喇,佢一口就應承左,唔該晒玲姐 。之後去左補會計,點知阿sir話今日唔會點教野,所以我就拎份好耐之前既newspaper commentary出黎做,去到4點幾就完,超早。

落元朗交電話費,之後見肚餓,唔想一陣補習分心,就去左買野食喇,一開始買左兩個粉果,食完之後再食多4粒魚肉,哈∼正!好耐都冇食過。補習早到左,加上佳哥又遲到,所以等左好耐,放又準時過人喎!唉∼又呃我鐘!

去青協,拎左條呔,坐左陣就睇左陣書就走,因為冇落抵既作用,同埋冇咩心機留係度。(可以話係心無可戀)



2005 年 11 月 22 日  星期二   晴天


打欖球 開心 分類: 未分類

  今日好唔想圯身返學,真係好累呀近排,成日都做功課做到好夜先去訓...

今日pa堂兩堂都用黎做數

pe堂打欖球比賽(帶式欖球)男仔5打5,我同肥b,發,榮同班長一組,一開波我地先拔頭籌,又我拎左第1分^^,之後比人追平,但我地都係食住個勢,不斷咁進攻,最尾贏左...之後打左兩場女子,好得意,明明佢地冇比人拎到條帶但係都會停係度傳波比人,而yuki同fionn呢就好鐘意跑好大個圈,佢地一人跑一邊,分別由加跑去左,同左跑去右,兜好大個圈...最勁果球應該係yuki,由自己底線拎住個波,跑到去人地底線得分,成班拍晒手^^,之後又到返男對男,今次我地個個都唔在狀態,防守好弱,係咁比人得分==”輸左,anyway今堂幾好玩,下堂繼續...

中化堂做短講──「當生命還有一天」,今次又係有好多人都想講,最尾用左一堂...之後果堂教公函...放學之後即走,去青考做功課,但係應該係做唔成...之後玩下,跟住上8課,上完睇左陣電視,就送浩兒同美梅返屋企,途中又講到讀書同升學ge問題...之後行去銀座搭車...



當生命還有一天 滿足 分類: 未分類

  當有人對你說;「你的生命只剩下最後一天」,你會怎樣運用這一天呢?環遊世界?借一大筆貸款糊亂揮霍?還是做其他很想做的東西呢?

  一個消極的人,聽到這句說話之後,很容易會想著:「我還有很多東西很想做,而還未做到呢,例如理想還未達成。」不斷的在憂慮著自己只剩下短短一天的時間,而又有很多的東西希望做到,反覆的憂慮、思索,時間一分一秒的過去,可能直接生命的最後一刻,連一件小事也沒有做到就已經要離開人世。

  若是一個積極的人,他不會介意自己還剩下多少時間,他只會想:「我怎樣好好運用這短短的一天?如何活得有意義呢?」直至離逝前,他也發覺自己是死而無憾的,因為他不會對自己所做的後悔。

  而我,我必定會好好珍惜這一天。雖然時間真的很有限,但只要好好運用這短小的時間,其實也能夠做到很多很有意義,且很有價值的事。首先,我不會反覆思想著:「我的理想還未達到呢?我還有很多事情未做到呢?」等等,而我卻會儘可能與我的親友道別,並且一同回憶一下我們在往日相處所遇到的事,不論快樂與否;之後,我很希望能解開與他人的隔膜與不和,我會主動與他們和好,因為生命已到盡頭,再不解開大家的心結,就只會抱憾終生。其後,我希望做一些有意義的事情,例如義工、捐血等等,因為這些事情都是往日很少做的事,到了現在,生命快要終結,此時還不去做,那麼就再沒有機會,沒有時間去做了。正所謂:「生於社會,用諸社會,付諸社會」我們不能白白享用別人勤勞得來的成果,而不去付出半點東西,這是很自私的行為。最後,我會把我的所以,捐給有需要的人,包括我的財產和身體,一切一切都全然付上,因為財產是不能帶走的,而身體可以幫照一殘缺的人,幫助他們延續生命,這比起親力親力可能更有意義。

  當然,最理想的,就是所有人都相信耶穌,大家都有永生,那麼就不用憂慮甚麼了,因為我只是比其他人早一點到天家,將來也必會重聚的。