| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 4 月 1 日 星期五  |
都算係懶的一天  |
分類: 未分類 |
今日又係好晏先起身,起身之後屋企冇人,應該出左街買野,成個屋企可以好快有得食ge,就只有公仔麵,唉~唯有屈就下啦唉...~想食下其他野都唔得,因為冇$...
嗚....
晏晝出左去,winnie call我一切去做功課,咁就出啦,哈~因為再留係屋企都係冇咩意思,出去吸下第d空氣好過,仲唸住係數學tim,原來係I.S.,不過d答案原來都係書度搵返出黎...=="唉~之後就睇書啦我.好野今日睇淨23頁咋...好快就ko喇,之後就睇本英文啦等我,哈哈~...唉~咁鬼死多書要睇....之後無啦啦阿yan又黎喇....去左買包包食...之後上返青協,就去打ps2..=="之後玩大富翁,玩到差唔多7點走...+.0
今日冇咩豔遇...可惜...!!不過就見到個好姣ge囉,把聲超似雞...=="係青協,好頂癮...條友聽講話會周圍聊仔,不過我見親係佢身邊果d都幾樣衰下,同佢個樣都係一擔擔....
|
2005 年 3 月 31 日 星期四  |
又一日  |
分類: 未分類 |
今朝一早老媽子打黎問我今日去邊,我就話去補習,其實補習只係夜晚先補,厄佢都係因為我唔想見佢住,因為面對佢真係一件幾難ge事(我覺得),所以暫且都要瞞住佢先,就係咁比佢嘈醒左,不過都已經係十點幾lu,唯有等多陣起身食野啦......
下晝係屋企hea到3點幾就出去,又係m記...==又係幫bowie...唉~算.最後一次...同埋我都唔想留係屋企,出去又可以睇下書,睇書之餘又可以睇下人,睇下有咩趣事都好^^,一路坐係m記,佢d fd就不斷咁望住我,乜我好怪咩??哼!!3隻怪獸..嘔~~無啦啦又見到阿森喇,之前又話唔黎,最後又係黎左,唉~最後就係生生放後之後黎,果陣都7點lu~ja係唔經唔覺又3個鐘喇,之後陪生生去天盛買野&送佢返屋企,就去屯門補習lu~比預期早左好多,8點就去到喇,8點20先補,喧 就係一邊睇下份note先囉,到差唔多就入去,哈~今次唔洗排隊...今堂主要學左寫文章ge野,因為佢教六國論,我都叫做ok熟....嗯..就係咁就補完喇!出門口之後聽到有幾個女仔話,好靚仔呀,唔知佢講緊咩呢?不過我無理到就走左lu~之後去度天水圍站,見到曾秋,佢個妹,哥同媽媽(應該),不過佢應該見唔到我,佢好似話去搭bus,我就去搭lrt...坐左冇耐,有個女仔走左過黎坐,個樣好似都幾好,睇唔清楚,因為都冇點留意(我掛住睇書),哈~好似冷落佢咁,扮清高...=="佢去到天悅就落車lu...><"算啦,都係繼續睇書把啦...^^好好成績,依家睇到108頁lu本吶喊...好快就ko ga la~
返到屋企食左兩碗炒飯,依家好飽tim==" |
2005 年 3 月 30 日 星期三  |
唉~  |
分類: 未分類 |
每天都是很累,且過得很無意義,究竟是什麼的一回事呢?一早起來去了看《方舟》,雖然真的有點兒悶,但是很感恩,因為我相常這部戲定必會引起回響,希望神會藉這部戲去感染那未信的歸信祢.看後又是恐怖的經歷,天──正在下雨!之後不知為何又到了mike的家中玩四方城
,雖然這次大殺四方,但卻浪費了我那寶貴的時間,日子真的不多了,還時常沉醉於玩樂當中,這真是不要命的行為!6時還和仔們一起到了元朗,又真的不知為何我會去,這次只要白花錢,而沒有半點收獲,可說是無謂的一行!靈魂拉著疲倦的身驅回家......

晚上突然打著大風,落著大雨,又使我想起40晝夜了

挪亞方舟驚世啟示((The Days of Noah)

| 導演: |
楊永祥(Yeung Wing Cheung) |
| 主演: |
|
| 片種: |
紀錄片 |
| 級別: |
 |
| 日期: |
2005-03-24 | |
2005 年 3 月 29 日 星期二  |
又一天  |
分類: 未分類 |
昨天不知成什麼又不能上來打日記...唯有現在補打吧!
(28/3)今天約了美梅、森、岐哥和啟賢五人一起去探路(星期六的戶外週),3時正,天氣還比想像中的熱,又重捨那回憶,先是那很有難兄難弟feel的斜路,接著就是長長的立青路,直到終點,沿途景色宜人,可惜每每都沒有完美的東西,周邊卻全來陣陣豬嗅味,牠們的叫聲,就好像小學放小息般的嘈吵(森說的),大約40分鐘的路程後,我們到了觀烏軒的小食亭,一人一碗豆腐花,細意的品嚐.之後,到了鄰近的一個休憩地方玩樂(推火車),真的巧合,此時,給我們看見了徐sir和他的太太,還有他教會的弟兄姊妹,原來他們友在這天來遊玩呢!之後我們便到了山上的亭子,沿路上數著那梯級,總數是257級,數的同時還看到那之前來數過的記號,分別是99和200,為了不被他人看到,我便拿了可子消滅了它們!很快便上到山頂,我便立即尋找當年留下的回憶,幸好,還在!!內容大概是這樣的「Chiu Ka Wai,15th March,2004 ......忘記......」不記得了!!!!!之後便欣賞那醉人的景色,另一方面在心裹回憶上年的回憶,慨嘆萬分!之後便拿了啤牌出來玩了一回兒,之後便下山往另一個地方去看日落,看到斜陽又想起「斜陽無限好,只是近黃昏」倍感寂寞...之後和森和美梅到頌富買東西,最後送了他們後便慢步回家,結果8:30才回到家中!
(29/3)今天一早便起來去元朗打羽毛球,10時至12時,早餐還沒吃就打,打至手軟腳軟,到11時多,不能再忍了,出了去買了腿蛋治,凍0茶,醫飽了再打!之後便回天水圍了,沿路看到了一個很Q的女孩,但因劉禮榮在不斷的說著溝女溝女,所以我也不好意思望她了!回到天水圍,去了剪髲,忍了很久,厚厚的頭髮,極難打理!!!3時多,去了天耀m記溫習(我也想),結果也是白花時間的,最後還在青協玩大富翁><"7:30就出發去補習了!主要是聽listening吧!04年的b卷,也不是想像中的難,可能現在聽慣了alevel的卷吧!
明天一早就要起身去睇戲,早場10:30,方舟 |
2005 年 3 月 27 日 星期日  |
實習  |
分類: 未分類 |
這天又有點懶床了,比原定的遲了半小時才願起來,好吧,出門了,回到教會後,便立即收到命令,原來教會近廁所附近的食水管爆了,導致附近的兩個課室都被洪水淹著,隨即便協助消理災區,結果主日學的時間還不能用,所以教會作出部分遷移行動,共中兩班小朋友的主日學需要轉到禮堂上課,好了,說回我那實習吧!這天的小朋友好像只有九個,人不多,但仍舊是嘈吵的,因愛生事的仍在.這天講述希蘭王的事跡,其實之前我也不懂有這個人的,不來他竟是那麼慷慨的,失敬失敬!因早前準備不足,斷斷續續的情況常常出現,再加上滋事份子的協助底下,可以說是無法上課的,眼見全班九人,但有兩人是過份乖的,對比之下,因為很靜,有點像我呢!其中一位是區滿華弟兄的兒子,另一個就不知道了.好吧!總算上了一堂課了,小朋友都有所吸收的,目標也尚算達成了吧!課後我們就打成一遍,不斷在玩耍,熹晴也加入當中,真好呢.
崇拜了,講題是「超越十字架」,當中說了血的幾個意思,有立約之類的東西,忘了,因沒有帶抄筆記.完了便推鳳妹回宿舍,之後就和他們一起去吃午飯,之後再回教會.玩大富翁,真的很久也沒有玩過了,還做了大贏家,真痛快!!好像上了癮似的,帶著依依不捨的心情離開教會,到了新北江,又吃了一碗麵,買了點東西,之後又走了! |
« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ... | 73 | »
|