今朝起身作最後衝刺 上車見吾到karina證明佢又趕吾到 做吾晒 (: 其實我由F.1到而家未試過做得晒 考完交paper交錯佐`orz 終於 終於都考完 thegameisover 考得好吾好 應該吾好 但願全部合格 xd 放學即番屋企訓.玩.食.傾 wow 聽日去長洲 吾明點解要著SU吾比帶badge 我會寧願帶badge 起碼掛系到冇錦明顯 yhlee話因為badge細粒好難睇 但我吾覺SU上面個badge有幾大粒 結果系點 呵呵 仲有廿七日比我搵你 (:
有冇人發現我呈幾日都有打 XD 我好愛吳曉峯 ;D我決定系情人節當日 會送一粒好珍貴; 好好味 好靚 既Chocolat......(閱讀全文)
Listening吾知乜事 又一科有機會炒 點算