吾洗你講我都覺我十年先打一次 吾好意思 xd 考試完佐一大部分 中文份野做完好似冇做過 英文做完都吾知佢講乜 數學識咩寫咩吾理錦多 ELIT自己作野寫 中文oral講佐1分30佢逼我繼續講 IS考完我想喊 慘敗.好懷疑佢其實系米全部都教過 點解我好似全部都未見過.定其實系我冇聽 xd 出既experiment錦岩就系我hea緊同訓緊個堂 poor ~ 點解好出吾出要出呢個 吾出alcohol個個 ?!.. 我想要炒吾要低過60 xd re番我親愛既lotty ; 我有睇伽. 而且我有時都覆伽 xdd
好好好;> 預祝各位 merry christmas聖誕快樂. 由於聖誕節我吾系香港所以今日要打多D野 xdd......(閱讀全文)
補番琴日屎忽生日快樂. 今朝高速拎中文書做.做得晒.但佢吾check 系 2nd recess Merz比人打佐巴好痛牙 鬼叫你個樣錦撩交打 Lunch. 一路講緊D兒童不宜既話題但個個都好 Hype......(閱讀全文)