PBL 吾知做乜 個questionnaire做極都錯 yhlee話我地但個時我吾係到-.- lunch食kfc 放佐同cookielottyalbeesallygracefung一齊走 cookie好好笑 就係我地等緊車而我又講緊電話個時 佢地個邊吾知發生乜事 去到西環食宜家 行行下lotty吾見佐 cookie話驚佢比人帶走佐 食野個陣cookie好嘔心 飲完d水吐番落隻杯到 ugly -.- 食完cookie陪我去交電話費. 其他人走佐 之後cookie就走佐 番到屋企食佐好多chocolate -.-
今朝 咦 ?! 起身個陣已經搭十喇喎 哦.遲到 &w......(閱讀全文)
明天便是了 害怕得很 無論如何 就似阿sir說的一樣 只許勝不許敗 明天所有人都要努力便是了 努力吧 快點兒pray for us喇 希望星期一不會傷心過度x......(閱讀全文)