對上一次已經係三月十三既事.xd 原諒我喇我冇錦既心機. 出奇不以地想打 哈. 話說今日我囡囡講佐d野比我知 話說今日我自己係facebook都睇到. 話說今日有okay多人同我講 by the way ;; 其實吾係幾關我事 anyway哩d事吾到我理 畢竟我一早就好醒目錦掰掰佐 直到現時我都覺得自己好岩 堅係冇後悔過!;D 妹妹們. 雖然我吾識你地. 但係呢你呢都吾好錦傷心喇. 即使係佢飛你你都要快d謝天謝地. 吾係第時你實後悔想走都幾難. 其實要放低並不困難;D 請振作.
好好好好好耐冇玩電腦喇 好掛住你阿;D 番學新鄰居阿琴琴又冇番喇 &......(閱讀全文)