一開學就吾見h0use badge -_- s0 bad 入佐2M 得伶伶一個系最fd-_- albee離我而去了 . merz冇得再比我玩了. .\/.冇一個系v0lley 得b0b0一個系red cross 算點先 .! 乜都得番我一個 仲要個學號飛到鬼死錦前 以後都吾會好似f.1玩到錦癲伽喇 . 我諗 -_-
守則: 1.把你的Windows Media Player, iTunes等等設定為”隨機播放” 2.回答每一條問題時請按下一首3.記錄每首歌的名稱成為該問題的答案,不論答案有多白痴 4.Tag N位朋友 5.每位被tag中的人必須做上面同一樣事情1)如何形容自己......(閱讀全文)