八月六;D 八點幾起身番學 眼訓死喇); comm in我第一個 但我感到慶幸因為第一個佢地諗到吾問乜xd karina in佐30分鐘-__________- in到十二點幾本身諗住等埋曼怡妹一齊走 但佢要一點幾先走得我放棄佐 同michelle;kathy;cindy一齊坐的 番屋企是但食佐碗面又出過去補數 補完三個低能仔去公園玩吹泡泡XDD 同埋個弟弟一齊玩佢勁勁勁勁勁勁勁得意囉咩料 我地玩吾晒送埋比佢佢同我講掰掰我好開心;D 走佐之後我去複診 今次終於吾洗得錦耐 番屋企沖涼食飯 玩佐v.a第一幅畫xd 夜晚同坑渠花花傾MSN 一點幾同花花SMS完就訓 ---------------------------------------------★--------------------------------------------- 八月七;P 套校服好似好耐冇著過錦著番有DD吾慣-_- 八點幾起身同MERZ搭小巴早佐成三個字 好感動好感動好感動 on store終於吾係阿Yuen 冇接過單走搭小巴 番到屋企煮野同媽媽食 訓覺訓佐兩個幾鐘訓到好似昏迷錦 比人叫極吾醒-.-我聽到有人叫我但我起吾到身-___- 仲發佐D好荒謬既夢xdd 出街街吾同你講掰掰
對對對張小姐說對了我多年冇打吾知打乜好/0\ 琴日係times睇toystory3 雖然係遲佐d先睇但仲好過冇睇到既 不錯不錯幾好睇D人狂笑 睇完去佐世貿 影完去佐零食物語掃貨掃完去食野;D 食到飽野行多陣搭車訓佐成粒鐘都未到-___- 番到西環去佐實惠樓上冇乜人任玩任坐xd......(閱讀全文)
我夠薑睇鬼片吾夠薑睇唐山大地震-_- 唐穎熹你真了解我 今日同豬豬karina見面 比花花envy哈哈xd 睇醫生等佐個幾鐘等到訓著再醒番都未得去 走個時爆大雨冇帶遮-_____- 番屋企heaheahea 看來我真係要快D做好晒D功課了  ......(閱讀全文)