kayei_v3v
暱稱: kayei(;
國家: 香港
地區: 中西區
最新文章
九月廿五
九月廿一
九月四
八月三十
2010-08-19
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 132
今日人氣: 0
累積人氣: 1940
 2010 年 8 月 7 日  星期六  


 2010-08-07  



八月六;D
八點幾起身番學
眼訓死喇);
comm in我第一個
但我感到慶幸因為第一個佢地諗到吾問乜xd
karina in佐30分鐘-__________-
in到十二點幾本身諗住等埋曼怡妹一齊走
但佢要一點幾先走得我放棄佐
同michelle;kathy;cindy一齊坐的
番屋企是但食佐碗面又出過去補數
補完三個低能仔去公園玩吹泡泡XDD
同埋個弟弟一齊玩佢勁勁勁勁勁勁勁得意囉咩料
我地玩吾晒送埋比佢佢同我講掰掰我好開心;D
走佐之後我去複診
今次終於吾洗得錦耐
番屋企沖涼食飯
玩佐v.a第一幅畫xd
夜晚同坑渠花花傾MSN
一點幾同花花SMS完就訓

---------------------------------------------★---------------------------------------------

八月七;P
套校服好似好耐冇著過錦著番有DD吾慣-_-
八點幾起身同MERZ搭小巴早佐成三個字
好感動好感動好感動
on store終於吾係阿Yuen
冇接過單走搭小巴
番到屋企煮野同媽媽食
訓覺訓佐兩個幾鐘訓到好似昏迷錦
比人叫極吾醒-.-我聽到有人叫我但我起吾到身-___-
仲發佐D好荒謬既夢xdd
出街街吾同你講掰掰


Time (:2010-08-07 05:19 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


 2010 年 8 月 4 日  星期三  


 2010-08-04  



對對對張小姐說對了
我多年冇打吾知打乜好/0\
琴日係times睇toystory3
雖然係遲佐d先睇但仲好過冇睇到既
不錯不錯幾好睇D人狂笑
睇完去佐世貿
影完去佐零食物語掃貨掃完去食野;D
食到飽野行多陣搭車訓佐成粒鐘都未到-___-
番到西環去佐實惠樓上冇乜人任玩任坐xd......

(閱讀全文)

Time (:2010-08-04 03:04 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


 2010 年 7 月 29 日  星期四  


 2010-07-29  



我夠薑睇鬼片吾夠薑睇唐山大地震-_-
唐穎熹你真了解我
今日同豬豬karina見面
比花花envy哈哈xd
睇醫生等佐個幾鐘等到訓著再醒番都未得去
走個時爆大雨冇帶遮-_____-
番屋企heaheahea
看來我真係要快D做好晒D功課了



 ......

(閱讀全文)

Time (:2010-07-29 09:41 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]