好喇 落雨 我又pk 吾準笑 .v. 個傷口好ugly 吾敢睇 ~_~ -----------------;D----------------- 點解D人永遠吾覺自己錯 你老母真係生錯你(:
★七月十五差吾多十二點先起身 玩sims玩到三點幾先肯做功課 做到四點幾哥哥同佢D朋友泥佐有個幾靚仔XD其實見過幾次 六點幾出門去食buffet我食佐好多野肥死......(閱讀全文)
哇我好感動xd 有好多人鼓勵我 ;D