好攰呀!一連4日都要夜返,真係開始有d吃不消呀...
因為琴日差唔多3點先訓(24號0個日12點幾先返),所以12點幾先起身,本來冇咩咁大不了,但係今日教會(我好耐都冇返過去喇)舉行左聖誕聚餐,所以我就非常之被迫咁去,0個道都冇乜好食,我又唔鐘意去應酬人,所以...我成日都係黑口黑面架,唉...
之前阿媽同姨媽約好左我地成家今日5點要去佢屋企食盤菜,但係阿妹又hea左好耐喎,較到要5點半左右先至搭到紅van去姨媽屋企,真係比佢吹脹 = . =" 去到之後,婉姨一家、基舅父都0係哂道,過左一陣,雪美舅母同表哥都黎埋,我同阿妹睇左陣電視,跟住就去左整遊戲0既道具--紙條。無幾耐就開飯喇,我同阿妹+表妹+佢阿哥+婉姨一枱,阿媽佢地一枱,開餐lu...我地0個枱就有少少盆菜0既食物,咖哩雞翼等等,較到唔少大人都要黎我地0個枱夾餸食...食完之後,我地就開始玩遊戲喇,最刺激0個個遊戲就梗係阿妹設計0既「拮爆氣球」啦!我同阿妹之前已經0係每個氣球各塞左1張紙條,跟住攞0個d氣球黎玩遊戲,開始0個陣,我地就播音樂---小酒窩(冇咩特別原因),跟住我唔可以見到佢地,因為我要控制音樂,音樂停0個陣,邊個攞住個氣球,邊個就要拮爆個氣球,睇下氣球入面張紙條寫咩,再跟足指示做!玩完之後冇幾耐,我已經開始覺得悶,所以我就提議玩UNO,此UNO不同彼UNO,佢係轉轉樂版0既,仲刺激過玩平時0既UNO呢~
|