戀の薰衣草blog
kayie03
暱稱: kayie
音樂播放器
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
xanga
我唔要再抄summary喇!
甜品我愛你!
沙冰
冰淇淋
文章分類
全部 (91)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
莊莊=) (chOng_chOng)
LaLin* (helenlee124)
Ice-Cream (icecream9696)
琳琳 (iloveu1000)
raymond3A (Raymond3a)
∮藍↘雪攸♪ (sherry410)
Winky-D (winkyluvyou)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 91
留言總數: 14
今日人氣: 0
累積人氣: 885
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 9 日  星期二   陰天


明明派了成績表,為什麼心裡總是有一塊大石壓下來﹖ 分類: 未分類

派左成績表喇,成績...ok啦,但係...點解心入面總係會有少少不安呢﹖

調左位,但係以前0既位好過而家,唉...都唔知幾時先可以再調過位...

2010 年 2 月 8 日  星期一   雨天


越黎越唔想返學喇! 分類: 未分類

 雖然距離放假只有2日左右,但係我總係唔想上堂;雖然好想知道自己0既級名次,但係我唔想返學...  這樣的我,是否已改變﹖

 

2010 年 1 月 21 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:S.2班號(_ _) )
2010 年 1 月 15 日  星期五   清涼


考普通話口試 分類: 未分類

返梗學0個陣,我撞到我家姐(因為佢0岩0岩考完)同阿妹傾梗電話,我同阿妹傾左1陣電話,就繼續返學喇...

返到學之後,等左15分鐘左右,就上左去5樓,比我好唔好彩咁撞到「橙紅汁」同樂文姐姐,佢居然「慫恿」我唔好入去505室,如果唔係0既話,佢就要同我考,我都唔想同佢考,好唔好? = . =" 到到11:40 0個陣,2C班1號終於返喇(1號係女仔),我就順利成章咁同佢考,普通話老師問我玩電腦(我0既興趣)玩幾耐0個陣,我答左2、3個鐘,佢O哂嘴,「這麼久﹖」我乾笑梗,好無奈!!

2010 年 1 月 2 日  星期六   清涼


「又」去左葵青呀! 分類: 未分類

葵青好好玩!去左pizza hut食帆立貝海鮮批餐,好satisfy!

 <--新都會廣場0既吊飾 <--藍寶石王子 <--pizza hut 0既特飲...青檸藍莓梳打~~~ 

2010 年 1 月 1 日  星期五   寒冷


2010年喇! 分類: 未分類

HAPPY NEW YEAR! 新0既1年希望可以事事順利啦!

Meltykiss 好好食!

2009 年 12 月 25 日  星期五   清涼


從來都未試過有個咁忙0既聖誕節! 分類: 未分類

好攰呀!一連4日都要夜返,真係開始有d吃不消呀...

因為琴日差唔多3點先訓(24號0個日12點幾先返),所以12點幾先起身,本來冇咩咁大不了,但係今日教會(我好耐都冇返過去喇)舉行左聖誕聚餐,所以我就非常之被迫咁去,0個道都冇乜好食,我又唔鐘意去應酬人,所以...我成日都係黑口黑面架,唉...

之前阿媽同姨媽約好左我地成家今日5點要去佢屋企食盤菜,但係阿妹又hea左好耐喎,較到要5點半左右先至搭到紅van去姨媽屋企,真係比佢吹脹 = . =" 去到之後,婉姨一家、基舅父都0係哂道,過左一陣,雪美舅母同表哥都黎埋,我同阿妹睇左陣電視,跟住就去左整遊戲0既道具--紙條。無幾耐就開飯喇,我同阿妹+表妹+佢阿哥+婉姨一枱,阿媽佢地一枱,開餐lu...我地0個枱就有少少盆菜0既食物,咖哩雞翼等等,較到唔少大人都要黎我地0個枱夾餸食...食完之後,我地就開始玩遊戲喇,最刺激0個個遊戲就梗係阿妹設計0既「拮爆氣球」啦!我同阿妹之前已經0係每個氣球各塞左1張紙條,跟住攞0個d氣球黎玩遊戲,開始0個陣,我地就播音樂---小酒窩(冇咩特別原因),跟住我唔可以見到佢地,因為我要控制音樂,音樂停0個陣,邊個攞住個氣球,邊個就要拮爆個氣球,睇下氣球入面張紙條寫咩,再跟足指示做!玩完之後冇幾耐,我已經開始覺得悶,所以我就提議玩UNO,此UNO不同彼UNO,佢係轉轉樂版0既,仲刺激過玩平時0既UNO呢~

 

2009 年 12 月 24 日  星期四   清涼


不平凡的平安夜 分類: 未分類

0係每年0既平安夜,我地成家人總係會0係屋企度過,

但係今年0既平安夜就好唔同喇,我地去左參加婚禮,

睇住一對新人由2條平行線慢慢咁變成2條交織一齊 0既線,

心入面有一種唔知點講好0既感覺,「有情人終成眷屬」成為左我對愛情0既睇法,

我亦都相信「命中注定」呢回事,唔知...呢個世界有冇呢2種「奇 蹟」發生呢?


2009 年 12 月 23 日  星期三   清涼


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:my favourite festival )
2009 年 12 月 20 日  星期日   寒冷


Meltykiss 好好味!! 分類: 未分類

好想而家即刻衝去萬寧買Meltykss(Cappicino味)呀,哈哈!(好無聊)可能受左我家姐同阿妹0既影響掛,成個人開始冇之前咁cool,身邊0既朋友都係,佢地總係好容易整到我笑!Friends Forever!