今日係慶祝我+阿妹+陳芷盈0既生日(其實唔算係),因為星期五要返學0既關係,所以我+黃芷晴+陳芷盈就一齊準備返黃芷晴屋企玩喇,唔知係咪熱0既關係,我地去左買野飲,而我就買左胚芽珍珠奶茶,行路實在太攰喇,所以黃芷晴建議我地搭輕鐵返去佢屋企,點知0係準備搭0個陣,比我撞到鄭羽以同我0既仇人等一行人,咁我梗係去同鄭羽以講hello架啦,我0既仇人囉喎,梗係要「問候」下佢啦,激爆!落左車之後,準備嘟八達通0個陣,我部手機係咁0係道響,於是我就「逼於無奈」咁聽左先啦,點知...0個個係我個妹黎架,但係因為我冇手囉野0既關係,我叫左黃芷晴聽住先,跟住佢地見我換衫要超耐,所以就叫我返屋企先,佢地就去千色行街,幾「貼心」呀!
我返到屋企之後,就諗住好快咁ko杯胚芽珍珠奶茶+換衫啦,但係都係快唔過佢地,差唔多0係同一時間,我個妹返左黎,因為0個陣我已經差唔多換好衫,所以我唔等佢就走左lu...,(p.s:我同黃芷晴0既屋企距離好近咋)去到佢屋企門口,我見到佢+陳芷盈0係個地下大堂道等我,真係唔係幾好意思0既...黃芷晴0既阿媽都0係道!
去到佢屋企之後,我+陳芷盈即刻衝入黃芷晴間房擺低自己d野,再悶左一陣,又去左佢2哥間房玩電腦,仲睇左段超變態0既片,較到我差d想嘔...睇睇下,我個妹又打黎叫我地去接佢喇,於是我地就搭lift飛落去喇,當黃芷晴見到我個妹0個陣,佢簡直係以飛0既速度飛過去我個妹道,再道上返去...
上到去之後,我地睇返0個段片,我個妹仲居然笑得落喎,都唔知好嬲定好笑...跟住因為黃芷晴vs陳芷盈唔係好妥對方(咁上下啦),就將我同阿妹都分開埋(都0岩0既,我同阿妹都互相睇唔過眼好耐喇!),我就同黃芷晴0係佢2哥間房,阿妹就同陳芷盈0係黃芷晴間房,我同黃芷晴呢都幾鐘意唱歌架,所以我地就分別唱左S.H.Ed歌,跟住黃芷晴就發現我唱歌原來好好聽架,佢唱歌又好好聽喎,所以佢又唱左首歌比我聽,我地再合唱左一首梁靜茹0既歌,無幾耐,阿妹+陳芷盈又入左黎,佢地都係唱得之人,所以我地四個又一齊唱左幾首歌添,超好聽!本來我+阿妹+陳芷盈可能會0係黃芷晴屋企食飯架,不過佢2個阿哥都返黎食,於是我地就plan 0係某知名快餐店大快活食喇,我嗌左個白汁粟米魚柳飯+熱奶茶,嘩,yummy!食完野之後,我地就各散東西,「各行各路」lu... |