戀の薰衣草blog
kayie03
暱稱: kayie
音樂播放器
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
xanga
我唔要再抄summary喇!
甜品我愛你!
沙冰
冰淇淋
文章分類
全部 (91)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
莊莊=) (chOng_chOng)
LaLin* (helenlee124)
Ice-Cream (icecream9696)
琳琳 (iloveu1000)
raymond3A (Raymond3a)
∮藍↘雪攸♪ (sherry410)
Winky-D (winkyluvyou)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 91
留言總數: 14
今日人氣: 3
累積人氣: 892
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 22 日  星期五   酷熱


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:我0係S1B 0既學號(_ _) )
2009 年 5 月 8 日  星期五   晴天


去黃芷晴屋企玩 分類: 未分類

今日係慶祝我+阿妹+陳芷盈0既生日(其實唔算係),因為星期五要返學0既關係,所以我+黃芷晴+陳芷盈就一齊準備返黃芷晴屋企玩喇,唔知係咪熱0既關係,我地去左買野飲,而我就買左胚芽珍珠奶茶,行路實在太攰喇,所以黃芷晴建議我地搭輕鐵返去佢屋企,點知0係準備搭0個陣,比我撞到鄭羽以同我0既仇人等一行人,咁我梗係去同鄭羽以講hello架啦,我0既仇人囉喎,梗係要「問候」下佢啦,激爆!落左車之後,準備嘟八達通0個陣,我部手機係咁0係道響,於是我就「逼於無奈」咁聽左先啦,點知...0個個係我個妹黎架,但係因為我冇手囉野0既關係,我叫左黃芷晴聽住先,跟住佢地見我換衫要超耐,所以就叫我返屋企先,佢地就去千色行街,幾「貼心」呀!

我返到屋企之後,就諗住好快咁ko杯胚芽珍珠奶茶+換衫啦,但係都係快唔過佢地,差唔多0係同一時間,我個妹返左黎,因為0個陣我已經差唔多換好衫,所以我唔等佢就走左lu...,(p.s:我同黃芷晴0既屋企距離好近咋)去到佢屋企門口,我見到佢+陳芷盈0係個地下大堂道等我,真係唔係幾好意思0既...黃芷晴0既阿媽都0係道!

去到佢屋企之後,我+陳芷盈即刻衝入黃芷晴間房擺低自己d野,再悶左一陣,又去左佢2哥間房玩電腦,仲睇左段超變態0既片,較到我差d想嘔...睇睇下,我個妹又打黎叫我地去接佢喇,於是我地就搭lift飛落去喇,當黃芷晴見到我個妹0個陣,佢簡直係以飛0既速度飛過去我個妹道,再道上返去...

上到去之後,我地睇返0個段片,我個妹仲居然笑得落喎,都唔知好嬲定好笑...跟住因為黃芷晴vs陳芷盈唔係好妥對方(咁上下啦),就將我同阿妹都分開埋(都0岩0既,我同阿妹都互相睇唔過眼好耐喇!),我就同黃芷晴0係佢2哥間房,阿妹就同陳芷盈0係黃芷晴間房,我同黃芷晴呢都幾鐘意唱歌架,所以我地就分別唱左S.H.Ed歌,跟住黃芷晴就發現我唱歌原來好好聽架,佢唱歌又好好聽喎,所以佢又唱左首歌比我聽,我地再合唱左一首梁靜茹0既歌,無幾耐,阿妹+陳芷盈又入左黎,佢地都係唱得之人,所以我地四個又一齊唱左幾首歌添,超好聽!本來我+阿妹+陳芷盈可能會0係黃芷晴屋企食飯架,不過佢2個阿哥都返黎食,於是我地就plan 0係某知名快餐店大快活食喇,我嗌左個白汁粟米魚柳飯+熱奶茶,嘩,yummy!食完野之後,我地就各散東西,「各行各路」lu...

2009 年 5 月 7 日  星期四   晴天


普通話test 分類: 未分類

今日又test喇,真係唔明點解成日都要test,不過...普通話test就唔會點憎0既,主要係因為我普通話係全部要test 0既科最勁,所以...幾多個普通話test都無所謂啦,聽日係我同阿妹+另一個朋友0既生日party,真係好喇,可以relax下嘛!

2009 年 5 月 1 日  星期五   晴天


上水1日遊 分類: 未分類

嘩,今日真係過得好充實呀,今朝早10點幾0個陣我起左身,因為我應承左阿媽今日要去上水,所以...咪去囉!其實阿妹仲早過我起身架,但係淨係早幾分鐘 =.=我地搭完276P之後就黎到上水喇,跟住就去左麥當勞(我地同基舅父+姨媽約好0既地方),仲食左好好味0既薯條添!食完薯條之後,我地就去左探姑婆,探完姑婆之後,我地就探另一個姑婆,但係佢去左佢個女道慶祝母親節,於是就搵唔到佢喇,不過因為0個道係耕地,所以我地落手落腳囉個鋤頭鋤鬆d泥,又將紅蘿蔔同荷蘭豆拔出黎,擺落個桶道,再囉d紅蘿蔔去洗+曬乾,到最後我地都囉左d返黎做「戰利品」架,呵呵!下一站就係去上水金都食野,我嗌左「豉汁帶子蒸豆腐」,阿妹同姨媽就嗌「菠蘿咕嚕肉」,yummy!食完野之後,我地就同基舅父+姨媽+堅舅父+雪美舅母+表哥分手(堅舅父+雪美舅母之後先黎),去行街街,我地去左上水廣場,但係0個道唔見左我0既目標--商務書店,跟住去新都廣場啦,都係冇(無奈中...)!戰利品...冇!唉...咁就要同上水講bye bye,搭返276P走lu...(p.s我地0係0個道影左幾幅相架,去我個相簿睇下啦!)

2009 年 4 月 27 日  星期一   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  
2009 年 3 月 21 日  星期六   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  
2009 年 3 月 19 日  星期四   晴天


HIST. test 分類: 未分類

今日真係熱...到抽筋呀,好彩我唔洗上運動堂0者,如果唔係0既話我就弊家伙喇...

話說我今日要測Hist.,但係我始終都背唔熟,所以...唉,不過最終我都可以答到d問題0既,今日都算平凡啦,係喇,我琴日已經調左位lu...yeah!今次可以同女仔坐喇,幾開心呀,起碼唔洗對住我之前隔黎0個個,唔講啦,88

2009 年 3 月 9 日  星期一   晴天


IS+ENG堂 分類: 未分類

今日都係同平時一樣咁平凡...

上IS堂0個陣,有一個quiz等梗我,但係我之前冇溫過書,但係就要上「戰埸」喇,不過我覺得d題目都ok容易0既,但係考完之後我都冇去睇本書啦,因為我驚我會寫錯左d答案,而我...亦都同上個禮拜5一樣,同我隔離0個個鬥高分,唉...明知我同佢 0係IS道d分係差好遠ga嘛,又要鬥,真係比佢激爆呀!

英文堂0既時候,Miss Tang今日淨係叫我地做Listening 同埋Speaking,跟住就上YouTube道比我地聽1首歌"Don't write me off just yet",都幾好聽下架,不過我就覺得冇"Way back into love"好聽,冇可否認,"Don't write me off just yet"既歌詞都寫得都算ok 0既,起碼我大部分英文都聽得明吖!

2009 年 3 月 6 日  星期五   晴天


OpEn DaY 分類: 未分類

今日上第4,5堂0個陣落超大雨呀,好彩我唔係上梗運動堂咋,如果唔係就會不堪設想架喇,跟住我就要直跳去第7堂喇,0個堂我地0個班係完全唔洗上堂,因為我地學校今日open day,我地可以0係0個堂盡情去玩,不過我都冇乜點去d攤位道玩,我淨係去左Art Club道整玻璃畫,我仲叫姐姐整左塊四葉草比我添,超靚呀,不過比我整彎左...哈哈!

第7堂落堂之前0個5分鐘,我地就0係禮堂道集合,跟住上返去課室,我仲試左d焗焦左0既曲奇餅0既物體,都幾似爆谷味吖!

第8堂0個堂係geog.,我地0個班咁0岩又要dict.,雖然係18個入面抽10個出黎默,但係呢d都難唔到我0既,再加埋我要同我隔黎0個個鬥邊個默得高分d,結果...我居然同佢都係一樣...囉滿分... unbelieveable!

總括黎講,我覺得今日簡直係happy Friday呀!

2009 年 2 月 25 日  星期三   晴天


運動堂,慘! 分類: 未分類

唉...運動堂真係慘,因為我居然跑步要跑9分鐘呀,跑到我差d冇氣呀,呼,好彩仲有氣0者!好奇蹟咁,我成日上堂都冇打喊露呀(梗係啦,我琴日訓左超耐嘛!),幾好呀!!!

最近我覺得我對geog.堂超有興趣,可能係因為我阿媽都係叻呢科啦,不過...數學都唔錯0既,起碼我覺得而家d數冇咁難,如果唔係...我就要嗌救命架喇,呵呵!

好慘呀,聽日我估我又要手軟喇,因為我要上要抄超多野0既Hist.堂,哇...唔要呀,我隻手會超痺架!!!我中文因為今日係代堂,所以我地0個班就要默書喇,我可以囉到90分呀,我突然之間覺得自己超勁,當然啦,我0既強項唔0係中文道!