戀の薰衣草blog
kayie03
暱稱: kayie
音樂播放器
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
xanga
我唔要再抄summary喇!
甜品我愛你!
沙冰
冰淇淋
文章分類
全部 (91)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
莊莊=) (chOng_chOng)
LaLin* (helenlee124)
Ice-Cream (icecream9696)
琳琳 (iloveu1000)
raymond3A (Raymond3a)
∮藍↘雪攸♪ (sherry410)
Winky-D (winkyluvyou)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 91
留言總數: 14
今日人氣: 1
累積人氣: 890
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 24 日  星期六   陰天


做功課... 分類: 未分類

或者我今日可能係懶左啦,因為我今日冇做到功課,邊個叫d功課超難做喎,一篇已經做到我暈架啦,仲要係打孖黎添喎,係咁都算啦,重要寫每一段既段落大意,中文就話比較好ar,今次係寫英文呀,唉....不過算啦,始終都係要做架啦,長痛不如短痛,都係速戰速決好....

2008 年 5 月 18 日  星期日   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:我個名 )
2008 年 4 月 27 日  星期日   陰天


去天水圍 分類: 未分類

雖然今日係星期日,但係我既心情就好似今日個天咁,一樣都係唔開心...

我今日一早10點幾起身,跟住就跟左阿媽出去「環遊天水圍」。

原來要的起心肝去搭輕鐵真係唔容易架,不過都係算啦,其實我同阿媽去天水圍既原意本來就係要搜集資料,搵多d天水圍既中學,因為我地要升中一啦,其實根本我覺得呢次淨係幫阿妹搵中學既,因為天水圍比較多中學比阿妹「精挑細選」ar嘛!!!本來我地要去埋屯門架,但係由於我同阿媽已經冇氣,所以就冇去到啦!!!跟住我地就去到新元朗中心度,見到個度有個「書展」,所以我忍唔住就入左d貨啦,到最後,我同阿媽去左大家樂食野,我就食左個「炭燒豬排包」,而阿媽就食「牛奶麥片」。

重有呀,我今日都有雖然好少,但係就超難既功課要做,應該會做到我成隻野架啦,所以唔講啦,88!!!

2008 年 4 月 13 日  星期日   晴天


SHOPPING! 分類: 未分類

今日真係慘呀,本來我要去「掃墓」既,但係由於我唔想去既關係,所以就惟有老豆自己一個人去啦。

但係經過阿媽三番四次勸我同阿妹之後,我地最終都係去左上水。

去到上水之後,我地就會合左老豆。首先我地去左一間麪店,我就叫左個牛肚麪,但係D牛肚起世咬都咬唔開,可想而之係幾難趙呀!!!

跟住我地就去左「上水廣場」度shopping,嗰度實在太多嘢賣啦,較到我花多眼亂呀,不過我總算買左D「戰利品」返黎,都算係對自己有交代啦!!!

唔信牙?!比你地睇啦!!

唔講咁多住啦,第日再傾啦,88!!!

2008 年 4 月 2 日  星期三   晴天


做哂功課lu... 分類: 未分類

今日好開心呀,因為我已經做好哂聽日要交既功課啦,今次係我第一次喺星期五、六做哂所有功課咋!!重可以玩好耐既電腦添,唔講啦,88!!

2008 年 3 月 28 日  星期五   晴天


2008-03-28 分類: 未分類

我今日好開心呀,因為頭先我同屋企人一齊去左「昂坪360」度玩。

首先,我地去左搭昂坪纜車,因為呢個係繼續旅程既「必經之路」,之後,我地就去左好多個地方,我地首先去左四間昂坪360禮品店(包括﹕東涌禮品店、昂坪纜車站、與佛同行和靈猴影院)。到回程既時候再去shopping。

跟住我地就去左「東薈城」既大食代去食野,我重食左個「鰻魚鍋飯」添,唔講啦,88

2008 年 3 月 6 日  星期四   晴天


開心+慘 分類: 未分類

今日好開心,但係同時又好唔開心+慘。

先講唔開心既嘢先啦,就係我今日喺視藝堂比李老師鬧呀,因為我幅畫得唔啱,攪到我差D想喊呀,好彩我EQ(情緒指數)高,如果唔係既話就會好「收家」架啦。

好慘既嘢呢就係今日我要去睇牙醫呀,因為我要做「牙科保健」,唉......今次係我最後一次喺嗰度睇牙呀,升上中學之後,就要自己去搵私家牙醫check牙啦,唔講呢D咁唔開心既嘢先,講番D開心ar......

開心係因為我地嗰組喺「小型辨論比賽」入面贏咗呀,中文老師-李老師答應我地,送嘢食比我地嗰組添

希望聽日都可以咁開心啦,唔講啦,88

2008 年 2 月 28 日  星期四   陰天


YEAH!我囉獎呀 分類: 未分類

今日好開心呀,因為我囉獎呀,係我喺四至六年班裡面第一次囉獎咋!!!心情好興奮,但係同時好緊張......你地知唔知呀,我琴日驚到差D就掉咗個心出黎呀!!(p.s: 呢句係有D誇張成分)

唔只呀,我今日Dictation囉到97分呀,真係可喜可賀!

不過有開心既嘢,就緊係有D唔開心既嘢架啦,就係:我今日第一個小息比劉老師佔用咗呀,因為我本數學作業要重改呀,真係慘呀>.<不過好彩有其他同學陪我,我先至冇咁驚咋.....

好啦,今日講住咁多先啦,88!

2008 年 2 月 19 日  星期二   晴天


火警呀! 分類: 未分類

今日好開心呀,因為我今日得四樣功課咋,唔只呀,我重可以同黃芷晴去三聯書店shopping添!!我地約咗四點半去,但係由於我有D功課唔係好識,結果又遲咗一陣先返到屋企,唔洗問啦,一定又係遲咗去三聯書店去meet黃芷晴啦,好彩我遲咗少少咋,原來佢重喺度傾緊電話架,結果我冇進賬,因為我揀唔到有咩想買,但係就同阿媽買寶貼,唔講呢D住啦,講我琴日喺呢幢大廈既嘢啦!!

琴日我補完習返到屋企之後嗰幾粒鐘,突然之間又響警鐘喎,我地就以為係火警演習啦,點知原來係火警呀,我地就急急腳用樓梯行落去平台啦,跟住又有班差人同消防員上咗去着火既地點-----廿七樓。我當時都幾驚架,所以就狂send message比黃芷晴,佢又好care我,又send咗幾個message比我,不枉係我既老友呀!!到最尾既時候,我先至知道原來唔係火警,而係廿七樓有人裝修,裝修既時候就緊係有D天拿水味架啦,點知道唔知咩人就以為發生火警,於是就報警啦,跟住D人上到黎之後就check清楚哂,唔係火警啦!!我好似講得太多啦,88!!

2008 年 1 月 29 日  星期二   陰天


買禮物 分類: 未分類

今日好唔開心呀,因為我今日差唔多七點鐘先返到黎屋企,因為阿妹做數學習題做耐咗,又要做抄書喎,我本來重有一樣功課末做架,但係因為我喊黎,所以就放棄咗呢樣功課啦,原定今日去買禮物比個friend做生日禮物架,又係因為遲咗返屋企又要廷遲到聽日先去啦,但係嗰日要學琴,又唔可以逛兩粒鐘,真係慘呀﹗