雖然今日係星期日,但係我既心情就好似今日個天咁,一樣都係唔開心...
我今日一早10點幾起身,跟住就跟左阿媽出去「環遊天水圍」。
原來要的起心肝去搭輕鐵真係唔容易架,不過都係算啦,其實我同阿媽去天水圍既原意本來就係要搜集資料,搵多d天水圍既中學,因為我地要升中一啦,其實根本我覺得呢次淨係幫阿妹搵中學既,因為天水圍比較多中學比阿妹「精挑細選」ar嘛!!!本來我地要去埋屯門架,但係由於我同阿媽已經冇氣,所以就冇去到啦!!!跟住我地就去到新元朗中心度,見到個度有個「書展」,所以我忍唔住就入左d貨啦,到最後,我同阿媽去左大家樂食野,我就食左個「炭燒豬排包」,而阿媽就食「牛奶麥片」。
重有呀,我今日都有雖然好少,但係就超難既功課要做,應該會做到我成隻野架啦,所以唔講啦,88!!! |