唉...今日真係慘,要去影莫爾相 >,<,不過都去左上水好多地方玩
首先就梗係去影莫爾相啦,因為過程太過悶0既關係,所以skip左佢,跟住去廣成冰室食早餐,我食左2件鮮牛肉三文治,好味!仲去埋江舅父0係香港0既屋企睇,先至發覺原來0個度好大架!睇完樓之後,因為我阿媽實在太耐冇交0個度0既水費,所以就去左郵政局交,去之前我太想飲野喇,所以去左上水廣場(Landmark North)0既聖安娜買豆漿飲($8.5),再去上水浸信會,因為阿媽話佢太耐冇去過喇,仲同牧師+姑娘傾左一陣,跟住同0個個姑娘一齊去左「茶軒」(食台灣野0既)食晏,我同阿媽share一個午餐--甜酸魚塊飯,因為我食唔落太多野,我仲飲左杯水蜜桃紅茶添!食完之後,我個胃已經開始滯喇,冇辦法啦,邊個叫我個胃超細咩!!
跟住我就同阿媽去shopping喇,目的地就梗係上水廣場啦,阿媽就去左Walker Shop買鞋,再同我去行精品店,到最後,我就叫阿媽帶我去石湖墟0既商務書局,跟住佢自己就去買野,佢返黎之後,我地就一齊去上水惠洲幼稚園(分校)探人,阿媽0既人際網絡真係大,差唔多好多人都識佢,去到幼稚園,阿媽就同校長+主任傾偈,傾到4點左右就去左大家樂high tea,而我個胃仲係有d脹,但係我都嗌左個炭燒豬排包食+杯熱奶茶,食完0既後果...再次胃脹 >.<結果我忍到返屋企0個陣去洗手間,好彩車程算快,如果唔係...唉...我0既下場會好慘!! |