戀の薰衣草blog
kayie03
暱稱: kayie
音樂播放器
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
xanga
我唔要再抄summary喇!
甜品我愛你!
沙冰
冰淇淋
文章分類
全部 (91)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
莊莊=) (chOng_chOng)
LaLin* (helenlee124)
Ice-Cream (icecream9696)
琳琳 (iloveu1000)
raymond3A (Raymond3a)
∮藍↘雪攸♪ (sherry410)
Winky-D (winkyluvyou)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 91
留言總數: 14
今日人氣: 0
累積人氣: 886
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 17 日  星期四   寒冷


放假喇!聖誕聯歡會好好玩! 分類: 未分類

今日聖誕聯歡會呀,全班都好似嘩鬼咁0係度玩,我地由第3堂(Geog.堂)開始就佈置課室喇(當然啦,大部份都係之前已經佈置好架喇),同埋玩左大風吹!小息0個陣,我陪左karen妹妹去搵溫sir,跟住上去0個陣仲撞到家姐添呀!好開心 小息完左之後,等埋Miss Hon黎,我地0既聖誕party就正式開始喇, 首先玩左True or Dare,我地0個班分左一半,1~20一組,21~40一組,我地0個組有個男仔好慘呀,3度都係佢遭殃(我地0個0既玩法係Miss Hon 播音樂,我地傳雪條棍,音樂停0個陣,邊個手攞住枝雪條棍,佢就要玩True or Dare 喇),唔梗要啦,最梗要係投入0丫嘛!

最開心0既大食會黎喇!我地都係同上年(1B)一樣,訂pizza hut +小小零食(仲共每人30大洋!),有意式肉丸+腸啦、泰式拼盤啦、0者喱糖、薯蓉、肉醬意粉添!當然唔少得party必備0既薯片同蝦條啦!

玩到咁上0下,12點20分唔經唔覺已經黎到喇,我地就執好d枱枱凳凳,同Miss Hon講完bye bye之後,就開始一個2星期左右0既聖誕假lu...

2009 年 12 月 14 日  星期一   寒冷


可能去屯門呢! 分類: 未分類

好開心呀,家姐同我講,話見到有d銀包好靚架,所以我就非常之好奇咁諗住去屯門睇下喇!好期待呀!!不過...聖誕聯歡會0既禮物又唔知買乜好= . =",唉...18/12開始放假lu!但係...又要去溫書喇,我寧願之前考哂試,都唔要放完假之後先考呀,較到全世界都要冇得0係聖誕假玩得開心!! >.<

2009 年 10 月 3 日  星期六   晴天


中秋節 分類: 未分類

中秋節快樂!今日係一年一度0既中秋節,本來我地係會去姨媽屋企又或者當平時0既日子咁,但係今年就同往年唔同,去左元朗公園過,哈哈,超開心呀,因為有「家姐」陪我一齊過(p.s: 邊個係我家姐?自己估啦!)

我地0係元朗公園0既某一角落玩螢光棒+紙燈籠,我地仲影左相添!

2009 年 8 月 21 日  星期五   晴天


挪亞方舟之旅 分類: 未分類

好耐都冇上過黎打blog喇,等我話比你地知我呢幾日去左邊啦!其實我呢幾日同屋企人一齊去左馬灣公園...入面0既挪亞方舟,0個度實在太好玩喇,所以我而家超想去第2次,不過$$問題,所以...冇可能lu...

yeah!終於都可以入去挪亞方舟lu,我地首先就搭輕鐵x1個站+西鐵x2個站,再加多搭船去珀麗灣,一路搭船一路睇風景都幾好feel下架,搭完船之後仲要行超耐先到,到左之後,我就要曬一陣先可以入去,因為我阿媽要去換票,跟住0個度又冇乜地方可以擋太陽,所以....0個陣時0既感覺:慘! 唉...不過去到房之後就超happy,0個度實在太靚喇!較到我0既心情由-->,跟住我地透左一陣,就去左大自然公園,嘩,0個度簡直係「人間仙境」呀,0岩哂我去呼吸一下新鮮空氣,爽呀!我地仲影左好多靚相添,去我個相簿睇下啦!,黃昏6點幾0個陣,我地就返左去酒店房透一陣+睇「櫻野3+1」,8點幾9點0個陣,我地就去食夜晚0個餐--自助餐,好味,代價就係...$$!超貴,食左我阿媽差唔多1千蚊(6人),唉...跟住我+阿妹就返左酒店房,因為要幫部相機差電= . =,差左半粒鐘,之後就去平台花園影相,不過無我+阿妹份,影完之後再返返上去酒店房,有人沖涼,有人睇電視,幾正呀!

第2日,我地就去食早餐,居然有中式同西式比我地簡,好到極呀,食完之後就執行李,再check out,跟住就去左展館兼睇左2套電影添,好有教育意義架(有3個展館)!參觀完之後就搭黃巴士(即係城巴)走人,因為某d原因,我就0係架車度補眠,再0係荃灣0既美心皇宮度食high tea (0個陣係15:30),水晶紅豆糕超好食,我又食左珍珠雞,不過一隻珍珠雞得一餅錄音帶咁大咋!食完之後我地就搭68M返黎元朗,搭車0個陣仲可以打機添,可能之前補過眠掛!

2009 年 7 月 13 日  星期一   晴天


今日學嘅vocabulary 分類: 未分類

disabled--傷殘人士   arcade--商場   boutique--時裝店   private--私人  anniversary--周年(e.g: 35th anniversary)  Fairview Park--錦繡花園        

Shek Wu Hui--石湖墟   Customer Service Centre--客戶服務中心  Cafe de Coral--大家樂  kindergarten--幼稚園

又去左上水玩lu... 分類: 未分類

唉...今日真係慘,要去影莫爾相 >,<,不過都去左上水好多地方玩

首先就梗係去影莫爾相啦,因為過程太過悶0既關係,所以skip左佢,跟住去廣成冰室食早餐,我食左2件鮮牛肉三文治,好味!仲去埋江舅父0係香港0既屋企睇,先至發覺原來0個度好大架!睇完樓之後,因為我阿媽實在太耐冇交0個度0既水費,所以就去左郵政局交,去之前我太想飲野喇,所以去左上水廣場(Landmark North)0既聖安娜買豆漿飲($8.5),再去上水浸信會,因為阿媽話佢太耐冇去過喇,仲同牧師+姑娘傾左一陣,跟住同0個個姑娘一齊去左「茶軒」(食台灣野0既)食晏,我同阿媽share一個午餐--甜酸魚塊飯,因為我食唔落太多野,我仲飲左杯水蜜桃紅茶添!食完之後,我個胃已經開始滯喇,冇辦法啦,邊個叫我個胃超細咩!!

跟住我就同阿媽去shopping喇,目的地就梗係上水廣場啦,阿媽就去左Walker Shop買鞋,再同我去行精品店,到最後,我就叫阿媽帶我去石湖墟0既商務書局,跟住佢自己就去買野,佢返黎之後,我地就一齊去上水惠洲幼稚園(分校)探人,阿媽0既人際網絡真係大,差唔多好多人都識佢,去到幼稚園,阿媽就同校長+主任傾偈,傾到4點左右就去左大家樂high tea,而我個胃仲係有d脹,但係我都嗌左個炭燒豬排包食+杯熱奶茶,食完0既後果...再次胃脹 >.<結果我忍到返屋企0個陣去洗手間,好彩車程算快,如果唔係...唉...我0既下場會好慘!!

2009 年 7 月 9 日  星期四   晴天


聽日攞成績表喇! 分類: 未分類

好緊張呀,聽日就攞成績表喇,都唔知係進步定係退步...唉...你話如果我可以對卷幾好呢,又冇得對喎,較到我成個人「囉囉亂」,不過而家最緊要0既呢就係要聽日可以早d起身,人總要面對現ar嘛,所以...大家一齊加油啦!

2009 年 7 月 4 日  星期六   雨天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:我0既新英文名(_ _ _ _ _ _) )
2009 年 6 月 5 日  星期五   酷熱


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:我0係S.1B 0既班號(_ _) )
2009 年 5 月 24 日  星期日   雨天


今日落好大雨呀! 分類: 未分類

今日同琴日都好涼爽呀,可能2日都係落好大雨0既關係啦(仲係黃色暴雨喎),所以2日我都冇落過街,希望聽日唔好落雨啦,如果唔係0既話我就會變「落湯雞」架喇,再加埋好狼狽!!呵呵呵呵呵,又short左喇,唔好意思!

想你 思念還在原地  關於你的心 甜蜜的字句  浪漫的愛情還依然清晰  而你 能不能不要忘記  曾在下雨的天氣  我們彼此擁在一起 直到天明  ~很想你 弦子