| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 12 月 21 日 星期四  |
| 生日快樂! |
日西大大生日快樂!
尋日學校聖誕聯歡,,
超正,,P哥同震民玩大長look..
好多野食唷,,樣樣都好好食,,龍整的雞不俗@O@
chi同施欣的西米露都好正,,qq晒華哥...
then食完野吹下水,,跟住就幫呀日西拾佢的聖誕樹....幫手拾下野禁..
婷姐頂帽幾岩身,,好彩我地無買錯xd...真係唔錯@@
1點到就同日西閃人,,,番屋企換衫...
2點3就同Ar龍,細樂市中心M記等.....跟住就去左唱K....
今日巧多人去唱,,,都係周圍走下去唱禁,,,聽左巧多次只對你有感覺同目黑唷:O)..
阿龍濕左我幾野,,真正-v-!最正都係臨尾勁點d兒歌同懷舊歌XD,,,
跟住食埋K puffet.......8點到準時cut人
跟住在到周行,,最後去左beach到吹野,,,最後同偉明閃人,,,11點到番到屋企...
--------------------------------------------------------------------------------------
今日就無咩特別,,提早去阿公到做冬....
多謝叮ger整的野食,,,好好食^^...3q!!實食晒!
期間仲撞到馮"興"儀姐姐:O)...佢都係無變,,都係禁鬼淫xd..終於高過佢啦XD..
.豪係禁串人,,人地心淡架xd...真係笑死..
幾條友企左在到,,吹左陣水,,就閃人趕住過番我舅父到了....
|
| 刊登時間:2006-12-21 10:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 16 日 星期六  |
2006 年 12 月 15 日 星期五  |
| 2006-12-15 |
尋日大憎econ係禁搞gag,,真係超正xd
都係甘仔最慘啦..去緊大事@o@
放學練歌..都唔係太多人,,
跟住就同佢地去左書軒,,幹!抽埋D禁的野..哈哈笑xd..
------------------------------------------------------------------
今日學校宗教日...8點4出門口,,撞到森哥,同佢一起行...
番到學校hea左陣,,,then就去禮堂...
有個唱紅綠燈果個唔錯唷!愛得太遲果個唔記得歌詞xd
今日係禁比人在後面攪xd..死kai良!
最後睇果套電影,,都唔錯的...神與你同在..(發up風tim)
可惜個女主角講果句野真係頂唔順拉...=.="
跟住就同偉明行左陣利寶閃人番家lo..
巧凍唷-.-"
人也許 習慣了放縱轉眼沉睡
但看過頭條怎再睡
戰火憂慮 細菌恐懼 南極正蘊釀洪水
變數怎猜 劫數怎猜 要記得幸福的狀態
為何緊張 為何責怪 遺忘戀愛有幾偉大
武器怎猜 世界怎猜
隨時再沒有心跳 消失會很快
爭拗永不會完 怎愉快
人也許 共愛侶冷戰總會疲累
但好勝叫我不去睡
流下的淚 留下的罪 其實怨恨極無需
* 變數怎猜 劫數怎猜 要記得幸福的狀態
為何緊張 為何責怪 遺忘戀愛有幾偉大
看看鐘擺 來回很快
還隨意浪費分秒 光陰你怎買
將固執都於下 請儘快 *
|
| 刊登時間:2006-12-15 07:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 9 日 星期六  |
| 2006-12-09 |
2點幾出左去打tennis,,
有巧多人打,,有羅子,震民,偉哥,細樂,偉明,
龍,表叔同sky,..
偉明果然睇得網球王子多,,開波下下都超勁-v-....!(•••=口=")
跟住我唔小心打左個波上屋頂,,細樂上左去拿波..
點知原來上面有巧多波...超正,,扔晒落黎...
表叔一黎開頭果2球波都打晒出去•••(••T︿T)
打到4點就同sky哥&偉明去M記食野,,..
跟住就閃人番家lo:O)...
李洛軒小朋友•••(•••奸笑) |
| 刊登時間:2006-12-10 12:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 2 日 星期六  |
| 2006-12-02 |
今日行山with豪同輝...,,
超正..行番黎果時有2隻野狗,,我地 so scary ar..
因為隻野狗在到勁吠!..可惜佢"空"我唔到啦xd
最後我地超淆禁慢慢行,,,@o@,,行多陣又見到隻細狗..又係禁吠
今日d狗真係惡:)...
番黎又買左本yes,,有S.H.E架 so gd...
|
| 刊登時間:2006-12-02 07:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 19 | »
|