kayin329
暱稱: 嘉賢仔
性別: 男
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
upset
2007-11-10
2007-04-28
2007-03-24
2007-01-25
文章分類
全部 (94)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 5
今日人氣: 0
累積人氣: 3971
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 21 日  星期四   晴天


生日快樂!

日西大大生日快樂!

尋日學校聖誕聯歡,,

超正,,P哥同震民玩大長look..

好多野食唷,,樣樣都好好食,,龍整的雞不俗@O@

chi同施欣的西米露都好正,,qq晒華哥...

then食完野吹下水,,跟住就幫呀日西拾佢的聖誕樹....幫手拾下野禁..

婷姐頂帽幾岩身,,好彩我地無買錯xd...真係唔錯@@

1點到就同日西閃人,,,番屋企換衫...

2點3就同Ar龍,細樂市中心M記等.....跟住就去左唱K....

今日巧多人去唱,,,都係周圍走下去唱禁,,,聽左巧多次只對你有感覺同目黑唷:O)..

阿龍濕左我幾野,,真正-v-!最正都係臨尾勁點d兒歌同懷舊歌XD,,,

跟住食埋K puffet.......8點到準時cut人

跟住在到周行,,最後去左beach到吹野,,,最後同偉明閃人,,,11點到番到屋企...

--------------------------------------------------------------------------------------

今日就無咩特別,,提早去阿公到做冬....

多謝叮ger整的野食,,,好好食^^...3q!!實食晒!

期間仲撞到馮"興"儀姐姐:O)...佢都係無變,,都係禁鬼淫xd..終於高過佢啦XD..

.豪係禁串人,,人地心淡架xd...真係笑死..

幾條友企左在到,,吹左陣水,,就閃人趕住過番我舅父到了....

刊登時間:2006-12-21 10:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 16 日  星期六   晴天


2006-12-16

買禮物,,

狂down one-piecexd

刊登時間:2006-12-16 08:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 15 日  星期五   晴天


2006-12-15

尋日大憎econ係禁搞gag,,真係超正xd

都係甘仔最慘啦..去緊大事@o@

放學練歌..都唔係太多人,,

跟住就同佢地去左書軒,,幹!抽埋D禁的野..哈哈笑xd..

------------------------------------------------------------------

今日學校宗教日...8點4出門口,,撞到森哥,同佢一起行...

番到學校hea左陣,,,then就去禮堂...

有個唱紅綠燈果個唔錯唷!愛得太遲果個唔記得歌詞xd

今日係禁比人在後面攪xd..死kai良!

最後睇果套電影,,都唔錯的...神與你同在..(發up風tim)

可惜個女主角講果句野真係頂唔順拉...=.="

跟住就同偉明行左陣利寶閃人番家lo..

巧凍唷-.-"

人也許 習慣了放縱轉眼沉睡
但看過頭條怎再睡
戰火憂慮 細菌恐懼 南極正蘊釀洪水

變數怎猜 劫數怎猜 要記得幸福的狀態
為何緊張 為何責怪 遺忘戀愛有幾偉大
武器怎猜 世界怎猜
隨時再沒有心跳 消失會很快
爭拗永不會完 怎愉快

人也許 共愛侶冷戰總會疲累
但好勝叫我不去睡
流下的淚 留下的罪 其實怨恨極無需

* 變數怎猜 劫數怎猜 要記得幸福的狀態
為何緊張 為何責怪 遺忘戀愛有幾偉大
看看鐘擺 來回很快
還隨意浪費分秒 光陰你怎買
將固執都於下 請儘快 *

刊登時間:2006-12-15 07:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 9 日  星期六   晴天


2006-12-09

2點幾出左去打tennis,,

有巧多人打,,有羅子,震民,偉哥,細樂,偉明,

龍,表叔同sky,..

偉明果然睇得網球王子多,,開波下下都超勁-v-....!(•••=口=")

跟住我唔小心打左個波上屋頂,,細樂上左去拿波..

點知原來上面有巧多波...超正,,扔晒落黎...

表叔一黎開頭果2球波都打晒出去•••(••T︿T)

打到4點就同sky哥&偉明去M記食野,,..

跟住就閃人番家lo:O)...

李洛軒小朋友•••(•••奸笑)

刊登時間:2006-12-10 12:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 2 日  星期六   晴天


2006-12-02

今日行山with豪同輝...,,

超正..行番黎果時有2隻野狗,,我地 so scary ar..

因為隻野狗在到勁吠!..可惜佢"空"我唔到啦xd

最後我地超淆禁慢慢行,,,@o@,,行多陣又見到隻細狗..又係禁吠

今日d狗真係惡:)...

番黎又買左本yes,,有S.H.E架 so gd...

 

 

 

刊登時間:2006-12-02 07:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]