今日旅行,,應該都係我中學最後一次的,,
7點幾起身,,番到去撞到kai良,跟住同佢上去,,
吹左陣水就落去了,,then又係超耐先上車,,
上車之後,,都係鋤下D,同日西聽下歌禁,,
到左赤柱,,都係在到周行,,其間大憎在好鍾意慰問身邊的同學,,可能佢自己得唔到滿足掛xd
仲睇左個咩古"正" 都無咩野睇的,,比個網封鬼住左,,
只係果到d coffee 50$1杯真係超正:O)..有機會真係要試下,,
跟住跟大隊行去果個咩古墓,,幾靚wo...
then lunch 在間叫大排檔到食,,間野都幾有特色,,好有懷舊feel..仲見到隻bird飛左入去:O)
跟住就去beach玩班會集體game,,都不錯,,想玩耐d xd...
超正 你知道擠壓力的感覺嗎?=.="係禁講..,,仲有個鬼佬都唔知做緊D咩呢xd,,=.="""!!
跟住回程在車到sleep..太好訓lo,,,番到去影埋photo 閃人,,
無得去bbq呢,,要補習 so sad...
|