| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 11 月 18 日 星期六  |
| 2006-11-18 |
某人叫我幫佢打日記
幫佢抒發下感情咁...
但係又唔知佢有咩感情好抒
你地估唔估到我係邊個呢??
我諗你地都估唔到嫁喇
而今日ga main point呢
都只不過係度過夜
而有冇做私人野呢 遲d可以問返我
即係依加打日記o個呢個我
唔打喇 好無聊
|
| 刊登時間:2006-11-18 09:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 17 日 星期五  |
| :) |
考晒試lo,,^^
今次最無信心係西屎同maths呢,,其他都ok=v="!的(應該)
今日早上SBA,
下午唱KK
晚上K buffet...
係時間relax吓lo...細樂超正,,
可惜Neway無Hebe+飛輪海隻歌,,轉番佢地隻歌先xd
朋友,,你變了很多... |
| 刊登時間:2006-11-17 10:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 8 日 星期三  |
| 2006-11-08 |
今日印班衫,,印到6點幾先閃人,,
thx 偉明的幫助:O)....
星5中期試了,,呢段期間關站,,大家比心機呢@O@!
轉左一公升隻插曲,,真的不錯呀...
PS:龍今日見你禁唔開心,,雖然唔知你地之間發生咩事,,
但係希望你快d好番啦@O@..見番你個開心樣! |
| 刊登時間:2006-11-08 10:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 4 日 星期六  |
2006 年 11 月 3 日 星期五  |
| 2006-11-03 |
勇氣,..]
去看Death Notes,,,
海砂果然不錯呢,
L帶面具果到好攪鬼xd,可惜最後都死了...*
幹,,聽日又要補maths。 |
| 刊登時間:2006-11-03 08:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 19 | »
|