今日唔係Miss Tang點名,真係好呀!!唔想見到
d衰人......
英文:Mr.Lee對workbook睇住本
workbook就覺得做咩要抄人呢......自
己仲做得好過人地啦!!
oral:悶堂......
電腦:好充實哦!!不停做classwork!!
科學:再續我訓覺時天馬行空的夢......
中文:默書哦......有唔識,幸好有Joey!!!
數學:又留心聽書且搞笑的一堂!!
今天放學如常平時一樣經過二文,但他走了.....
他永遠也不會等別人,永遠只有別人等他!!那時
我覺得我們相距很遠,又或者有一堵無形的牆隔
著我們,又或者他不喜歡我,還是喜歡之前的女
友......因為在眾多朋友中,他們也認為他還喜歡
前度女友,最重要是......我也認為,在此刻開始,
我覺得自己只是一個水泡......一個不忠用的水
泡...... |