我永遠也是1文人
真係好掛住1文,而家係2J好可憐呀!!d fd又唔係度!!個副班又衰格!!如果Miss Tnag做我而家班主任你話幾好呀!!
英文:作文
家政:整手巾
家政:同Miss Chan Chan傾計
中文:講中文問答
數學:聽書同玩!! Joey作的新遊戲[梁偉明呀梁偉明!
梁偉興呀梁偉興!!]
我頭先同ken傾計,我地都認為1文始終都係我地既家,而miss tang同李sir就係我地既爸爸媽媽!!(咁佢地咪......]哈哈哈!!
我愛1文,1文萬歲!!
星期日又黎......好悶呀!!!!今日一起身就玩電腦,不停咁上百度睇相!!睇下佢靚唔靚!!
而呢d就係我同vienna影的!!
今日冇返學去游學界!!但係我好想返學呀!!可以
見到luilui,又可以開會!!但係我地勁所以入到
決賽,但我唔想架!!之後見到vienna我地傾左好耐
計,仲比我見到一個人(唔想提),一見到佢就比佢
串,真係[黑色星期5]之後決賽6
名,ok啦!!!vienna游第2名呀!!勁勁!!最後返屋企果
陣見到WESLAY!!嘩!!青年軍呀!!超棒哦!!