今日要去拜呀麻,7:45起身未夠12點已經拜完,,仲飲埋茶
呀!!!所以早起身真係好呀!!之後去左行街街,,3點幾番到
屋企!!溫書同埋訓左陣!!之後就織冷3,但係我差唔多織一
行錯一行.......
P.S聽日派FORM啦!!好緊張呀!!!希望你地會幫下個社啦!!
而家係屋溫書,係唔係好乖呢!!我真係好耐都冇試過咁勤
力溫書啦!!加油呀!!!今晚會去飲!!睇我阿SIR個 BB 一
定好可愛!!一陣跑完步就去買鞋仔!!
歷史:做作業,,肥陳竟然比我地休息喎!!
數學:又係調左位,,但係冇咩得別!!
科學:小測呀!!我有溫到呀,,但係都係唔識!!
ENRI:3個校長黎睇上堂,,係歷上最乖!!
通識x2:有個實習黎作,,仲衰過蔡SIR!!
放左學留左係校園,,CATHY,IRIS佢地不停叫我同KEN
{[探熱]}唉...探左都唔知點醫好!!之後返到屋企同社長
講派FORM D野,,佢睇死我LOR,,係果個方面當我冇存在
LOR!!我話比你知,,我答應得某某人既野,,我一定會做得到
架!!睇住黎啦!!