今日放左學去開會講左關於d於既問題,但好似有人睇我
唔起lor!!如果我做得到!!到時就唔好係度扮晒野讚我
呀!!
中文:講書!!好快就講完果課!!
英文:我地不停向MR.LEE投訴多功課!!但都唔係好多姐
佢竟然減左我地份NPC!!
VA:係度睇叮噹漫畫!!因為我地既功課係畫漫畫!!所有
得睇!!
VA:設計左1個傻樣既男仔!!
科學X2:不停咁唱歌!!
番到屋企同某人傾MSN!!原本從佢鍾意我開始,我已經冇
鍾意佢,我只係唔甘心!!頭先同佢講清楚!!反而仲更加
開心!! 但係我覺得我地唔會係好朋友啦!!我唔鍾意同
你做好朋友!!你冇好朋友既感覺!!
|