今日一起身就發脾氣!!同媽媽嗌交!!對唔住呀!!唔好嬲
啦!!之後整天不停咁做功課同溫書!!張xx你個衰人,識
做就自己做晒,唔識做就比人做!!你唔好衰d!!賤格!!
朝早去左飲茶!!飲完再訓多左陣!!跟住同APPLE係電話傾
計!!講左我琴日D野比佢聽!!笑死佢!!今日去左西貢運動
場跑步!!跑得唔好呀!!