今天是中秋節,我和家人在家中bbq慶祝!!不知道
ken有沒有慶祝呢!!還是留在家中孤獨度過呢!!!
如果每年也有他在身旁就足夠了!!
今天練完啦啦隊後,男童軍還未放學,那我便等了
ken一陣子,但他和了另外一個男同學放學!!!我心
想他不理我,我也不理你!!我在等KEN時等了一段
時間,我看到李SIR走過便問他"李SIR,男童軍幾
時放呀??"他說"我點埋名就放,你等人呀!!"我
想"HAHA,你又知!!"我卻說"緊係唔係啦!!"我
想"我點會話比你知我等邊個呢!!HAHA"但又如
何,我等的人卻不理我!!加上啦啦隊令我心情更
差!!
今日的上堂情況
歷史:wo!!wo!!我的小測有30/35!!哈哈!!
數學:開始有d唔識啦!!!要加油呀!!
科學:又係發夢的堂!!
ENRI:點解係你呀??(比左MR.LEE上)
通識:超棒哦!!!
今日啦啦隊超差,竟然同我地社職員討價還價,話要
4:40分走,我地果時邊有咁呀!!真係好講粗口鬧佢地
lor!!