今日又遲左返學!!我想同ken一齊返學,但又怕冇野講!!
英文:聽Mr.Lee講書
oral:做演講
電腦:十分忙碌哦!!
科學:做科學作業
中文:又係講書呀!!
數學:50%聽日,50%玩
放左學去食野!!!咁就又一day!!