今日考科學,,唔錯呀!!
數學x2:今日MISS MA上數比校長話呀!!話我地唔乖呀!!
對唔住MISS MA,,我地冇心架!!對唔住呀!!
歷史:仲未派卷.....
中文:民耀SIR派卷啦,我有50/60,全班第3呀!!GOOD!!
體育x2:打籃球呀!!幾好玩啦!!不過個MISS......
今日放左學,,同琳琳傾計,,好心淡呀!!D FD又係咁,,你又係
咁!!我做錯D咩呀??我承諾左你既野,,我都做到呀!!我今次
統測考得唔錯呀!!中文有50分,,我係陸運既表現會好好架,,
我承諾得你就會做,,你唔好嬲啦!!你原諒我啦!!我覺得你而
家好似好討厭我咁,,你唔好咁啦!!我對你咁好,你做咩咁對
我姐!!唔好嬲啦!!對唔住呀!!
P.S岩岩同社長傾完計,,文社今次唔錯呀!!有好好多人玩
呀!!過150人!!好呀!!
文社加油呀!! |