| «‹ March 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 3 月 27 日 星期二  |
個頭好怪呀,嗚嗚..............  |
分類: 未分類 |
放工番屋企換完衫出門口搭火車去"荔枝角"上普通話,等緊火車打俾kinki問佢係咪今日上,佢話d人冇同佢講話今日有得上喎,唉......有冇搞錯呀,果次條女打黎同我講完邊日邊日有得上之後仲係度4問我係咪想同kinki一齊上,我話係,佢仲話打俾佢同佢講番同我一樣0既date,呃我咁衰格 今次又遲0左半個中度,去到就開始又係讀讀讀,好無聊好悶呀,今次好鬼死難讀呀,之後差唔多完0既時候我地就用普通話傾計,都講0左好多野,我發覺得我一個0既時候我係敢出多d聲架,有幾個就唔敢><
放0左後去旺角行黎行去諗緊去邊間剪頭好,最後都係去0左"新偶像"剪,洗頭果陣我同個女人猛咁傾計,佢話好多人剪完之後都會介紹好多fd黎剪,仲話好多人話佢地剪得好好喎,我就覺得個師傅都唔識剪頭髮0既,對住我d頭髮係咁剪係咁剪,好似亂剪一通咁,剪完之後後面係幾好0既,佢幫我拉直0左,不過前面太薄喇,一d都唔好睇呀,整到我塊面肥到死,個女人仲話幾好睇添 梗係喇,係出自佢地髮型師剪架喎,梗話好架喇,走果陣好冇心機呀,太樣衰冇面見人喇,真係好怪好怪呀,好唔開心咁番屋企 
p.s 就算d頭髮長0左我都唔會再番去剪架,d技術又唔好,我會去番"翠坪"剪囉,因為果間係剪得最好睇架
心惰指數:5.8
|
2007 年 3 月 26 日 星期一  |
隻眼好累><  |
分類: 未分類 |
今日好冇心機呀,成日都係度落住毛毛雨,好煩呀,今朝康哥又黎0左喇,佢叫我都冇采佢,因為我驚佢車埋阿文黎,好彩冇0者,走果陣又係度問我喇,真係好煩呀,佢走0左之後我就上0左去喇,之後又打黎問.唉..............點解你咁想呢,咁樣你會好開心咩??????
等到放工就番屋企,由五點幾訓到九點幾起身打日記,,之後沖涼洗頭,到1點到又訓lu
心情指數:6.5 |
2007 年 3 月 25 日 星期日  |
康哥好鬼惡呀><  |
分類: 未分類 |
今日番工都唔係好累咋喎,,放工番屋企訓0左一粒中度喇,又要八點半去到沙田同康 & 文食飯喎,本來唔想去架,send 0左信息同文講話唔去,跟住佢就猛咁打黎,我次次都冇聽到,佢就send信息黎話我唔佢俾阿康小,之後佢又打黎,我就起身換衫喇,出到去差唔多九點,去到原來佢阿妹都黎0左喎,康哥好嬲呀,今晚住程惡到死呀,整到我都唔敢講野,一講野就俾佢串,好黑人憎呀佢,見到我同阿文好似唔知點咁,成日同我講話佢細妹係佢條女,問我信唔信,係唔係又點0者,都唔關我事喇,成日係度講我同阿文,又話阿文追女仔都唔識追,佢一講我就好反感,好唔想對住阿文,成日都叫我同佢一齊,好煩呀!!!!!!!!!!!!!今晚食0左四百幾蚊,呢間野d野都好好食喎,食完之後落0左去下面機鋪打0左陣機,落到去我即面黑,因為個死仔康又係度講喇頂!!!!!!!!
打到十點幾我地就行去搭火車喇,個阿康又係惡到死,叫我行快d唔好阻住佢喎,文話送我到太和,我個心係超唔想,搭車果陣我都冇咩點同阿講野,唔想對住佢,背住佢係度喊...........喊係因為唔想佢咁,我係唔會架,終於到太和喇,打俾愛溪同佢傾0左一陣再同0左豬傾,番到去成十二點幾喇,又成點先訓 
心惰指數:6.3 |
2007 年 3 月 24 日 星期六  |
又去添馬覽lu  |
分類: 未分類 |
今日放假,同家姐大& 明去添馬覽,希望唔好落雨喇.......十點幾起身,十二點去到.............. |
2007 年 3 月 23 日 星期五  |
買0左電話喇^^  |
分類: 未分類 |
今日去上普通話,又係得我同kinki兩個,唉..................我地成五點先去到,讀0左一陣就話休息,跟住我地笑0左出黎,miss問我地做咩,我地話咁快就休息,佢就話你地遲丫麻,之後到第二節,我地兩個繼續係度讀,個miss話今次唔駛寫淨係讀書得喇,因為我寫得慢喎,係咁讀都好0既,讀多d發音都準d麻,我都覺得我同kinki今次讀得幾好,到六點4 放喇,之後就去問有冇得上日文,佢地話仲請緊喎,年頭已經同我講話請緊,請到依家仲未請到><
之後就行去搭地鐵喇,本來諗住同kinki一齊去旺角睇下果個"旺角商業大廈"係邊架,佢星期一要去果度上麻,依家搵定到時未唔駛咁急囉,佢話好眼訓要番屋企訓就冇去到喇,之後到0左旺角我就落車,打俾阿文睇下佢係邊,我同佢講話想去3睇電話,佢就係家樂等我喇,行0左去3睇,問0左sales我想要部手提幾$$,佢話要簽約喎,聽到簽約梗係唔係度出喇,最尾我地就去0左people出,我要0左五十蚊0既plan,因為可以即時減五百蚊機價同要簽約六個月,唉..........................估唔到佢竟然送0左張一擊咭俾我,成三百幾蚊貴到死,我話唔駛,佢話當係生日禮物喎,果陣我真係好驚,唔知點對佢好 不過都真係多謝佢~
出完之後去0左食野,我地去0左一間新開0既鋪頭食,都幾好味架,食完同佢去睇波鞋,睇0左好多間,睇完番屋企,佢話送到我去太和,我話唔駛,咁佢就係沙田落車轉小巴番去喇,佢走0左之後唔知點解我無喇喇係度喊,因為諗緊第二d野,番到去搭到十二樓跟住行樓梯番去,坐0左係度喊,真係好想好想喊    
心情指數:5.2 |
2007 年 3 月 22 日 星期四  |
行旺角  |
分類: 未分類 |
放0左工番屋企換衫,差唔多四點先出門,又遲到添><唉.......今堂真係好無聊呀,又係唔明個Daive up乜,不過佢都幾搞笑0既,放0左之後就出番旺角行街,入0左好多間鋪睇手機,之後去食0左碗"艇仔粥",好好味呀,呢排愛上0左食粥 食完再去睇鞋,行黎行去入0左好多間睇呀,有一間有我中意隻色而且仲係$99添,咁我就叫佢拎俾我試喇,我同佢講話要試9號,佢問係咪我著,咁佢就話果對係男裝,我著架話會勁大對,女裝買晒喎 冇計喇,繼續行黎行去睇,最後去0左"運動家"睇,有對粉紅色好令呀,不過試0左之後覺得太sharp喇,叫佢拎0左第對二淺d 0既粉紅色,呢間冇喎,佢就譆0左隔離果間拎過黎俾我試喇,佢地兩間連埋一齊架,試完岩size就買0左喇,行0左咁耐終於都買到對自己中意0既"All star"鞋喇,真係好令呀,i like,我會好好咁愛惜佢架 
心惰指數:6.4 |
2007 年 3 月 21 日 星期三  |
2007 年 3 月 20 日 星期二  |
病><  |
分類: 未分類 |
尋晚去0左食野,so今日咳得勁0左添,放工番屋企,一直同人係咁傾msn,上網搵工,今晚傾msn傾就成點先訓
心情指數:6.8 |
2007 年 3 月 19 日 星期一  |
第二次抄飯^^  |
分類: 未分類 |
今晚要去番學so放0左工就去買0左d野跟住就番0左屋企,,番到去梗係開電腦播歌先喇^^番工果陣已經係度諗抄飯俾南南食架喇,因為想佢係今晚番工之前食,等佢唔駛肚餓 之後就煲飯,抄好晒d材料,一路抄一路同南南傾msn,佢話今晚佢阿媽煮0左飯俾佢食,驚食0左我d抄飯食唔到佢媽d飯,話放工先上黎食喎,咁就等埋d飯熟就開始抄喇,抄完都五點幾喇,自己都食0左d,都幾好味丫,跟住就"拿拿聲"換衫出門口,臨出果陣先知原來南南今晚唔駛番工喎,咁就拎0左落去俾佢番屋企慢慢食,我就同愛溪去搭火車番學lu^^唔知南南覺得好唔好味呢??????
係mk落0左車之後我地就分開0左行喇..佢就係太子番,我去0左7仔買0左支野飲就好快咁行去喇,遲0左少少添,番到去去又係得我一個女仔咋,隔0左一陣仲有個男仔遲過我喎,之後我地又係跟住本書讀,.畫個表出黎介紹自己0既屋企人,今堂上得幾好丫,因為阿sir唔係外國人,我都好比心機聽書,同埋有中又有英咁先明講乜架,,而且佢都幾靚仔架,嘻嘻........話咁快到九點完喇,但阿sir都好似未教完就要落堂喇,同阿si傾0左一陣計,一齊搭(車立)走人,原來阿sir讀完碩士,由英譯中,好叻呀^^
約0左愛溪十點二係果間野度等,見時間未到就去行下喇,去0左花園街行.去到一間買boot 0既鋪頭,見到39.9咁平就買0左一對長boot,間野好多人呀,鬼叫咁平咩,買完出黎都十點四喇,死喇,要溪溪等咁耐添,因為我電話冇電0既關係,溪溪係咁打俾我都打唔到呀><之後我就好快咁行去新世紀搵key key喇,跟住同佢落0左去食0左d野就去搭火車喇,差就黎到果陣key key拎0左部nds俾我玩0左陣,好好玩呀,玩到好肉緊咁,笑死溪溪 如果我唔駛交學費架話我都會買黎同溪溪一齊玩呀,番到屋企十二點喇幾,打埋日記,傾0左陣msn訓 lu
心情指數:6.2 |
2007 年 3 月 18 日 星期日  |
| 唔想番工>< |
分類: 未分類 |
根本就冇人知我因咩咁唔開心,淨係識係度係咁話我呢樣話我果樣,好唔開心唔想番工呀,今日番晏,到兩點幾又要出門喇,放工諗住同豬落去行下,但太晏喇同埋佢聽日又要早起,咁就番屋企,今晚成點先訓
心惰指數:5.2 |
2007 年 3 月 16 日 星期五  |
down><  |
分類: 未分類 |
今日唔知做乜,心情又好down喇,好冇心機呀,晏就又唔想食野,放工去"佳寶"買0左少少野,行一陣就番0左屋企喇,傾msn & 聽歌,又係度諗野喇我.........我諗0既野係咪真架呢????????????只有訓覺個人先唔會煩,唉,........................ 
心情指數:4.8 |
2007 年 3 月 15 日 星期四  |
| 上堂 & 行旺角 |
分類: 未分類 |
放工番0左屋企,今日又要番普通話喇,死喇,又唔想番添,到最尾都係番0左,換衫搞到差唔多四點先出門口,番到去四點九,今晚kinki都係度上堂呀,有人陪我lu,我地又係唔明Dvian up乜,前面果男仔帶0左本Dictionary,就借0左俾我地兩個睇喇,不過有個女人佢d英文都幾好丫,同Dvian溝通到,Dvian問我地野果陣成日都將我同kinki調轉0左黎問,搞到kinki想答果陣又叫0左我個名喎,真係搞笑呀佢,今日上堂都有d 氣氛冇咁悶架,大家有講有笑咁,開心0既時間過得真係快,到六點半放學lu,之後我同kinki就去墳0左張booking from gokk普通話會話,我地都想一齊上堂呀,希望得喇 之後我地就行去搭地鐵,沿路我地係咁傾計,傾佢份工0既野,係地鐵傾添馬覽0既game,到旺角我就落車,佢要係金鍾轉車去側魚涌番佢果份"電話訪問員",不過佢會遲到,唔知果條仔有冇鬧佢呢?????
之後我就自己係旺角行,去0左"in fishion"度睇衫,出黎果陣竟然見到喎,不過見到又點丫,人地都過緊去喇,費事過去喇,俾人見到唔好喇,,跟住去0左7仔買0左樽"雲尼拿coffee",再去食0左一碗河,食完去0左家樂間(姐)仔,依家有折呀於是就買0左兩年,一件紅同粉紅,再去0左波鞋街,入0左好多間係咁睇"all star"鞋,唔知買咩色好,諗住星期一再出去買,行到十一點先行去搭火車,番到屋企就洗頭,今晚又好晏先訓喇
唉.........................................................
心情指數:6.2 |
2007 年 3 月 14 日 星期三  |
補祝生日^^  |
分類: 未分類 |
今日訓到十點幾起身,開電腦聽歌,msn,食0左少少野,尋日fankie打黎叫我今日去招聘會,因為好累冇去到,之後等到兩點幾出門番工,原來番中更收飛好似收唔停咁,唔黎就唔黎一黎就幾駕一齊出,又入喎,夜晚隻眼真係好累呀 ,到七點幾果陣就去0左廣場買野俾人,雖然今日係番晏,但都好似訓唔醒咁,成日都仲係好眼訓咁
今日d時間都過得幾快丫,終於挨到放工喇,放0左就番屋企,番到去家姐竟然買0左個"意大利cheese cake"同我蛹祝行日喎,佢點0左枝(立)蠋,許0左個願,嘻嘻,因媽出0左去食飯,so吹熄時得家姐大同爸爸就祝我生日快樂,跟住就分cake,不過個cake唔係咁好味,酸酸地因為有塊lemon係度,雖然係過0左生日,但有心唔怕遲丫麻 多謝你地呀
心惰指數:6.5 |
2007 年 3 月 13 日 星期二  |
又去跑步  |
分類: 未分類 |
放工同媽去0左銀行拎$同入錢,搞到四點先番屋企,之後玩陣電腦再落0左去跑步,跑緊果陣突然間胃痛喎,跟住唔理照跑喇,越跑就越痛,腳又痛喎,之後抖0左陣再跑就唔痛喇,跑到差唔多七點先番黎,諗住跑耐d架麻,著到對鞋又鬼死咁痛喎 之後玩msn係咁同人傾計同聽歌,到十一點幾先肯沖涼,聽日番三點,又可以訓晏d喇,好野
心惰指數:6.2 |
2007 年 3 月 12 日 星期一  |
生日喇^^  |
分類: 未分類 |
今日生日喇,又大一歲喇,唔想咁快大呀 hqppy brthday to me hqppy brthday to me hqppy brthday to 雞雞 hqppy brthday to me,yeah^^v雖然係尋日慶祝0左,但今日係正日都好想再出去呀,可惜有心冇力呢~~~
尋晚訓得個幾中度,今日勁累呀,去入數果陣係廁所訓0左幾個字,番到去做完野坐係度又勁眼訓喎,終於挨到放工喇,今日係要番學架,又係普通話同英文,因為太累同好眼訓冇番到呀,五點幾已經訓0左喇,冇起過身食野,醒0左果陣淨係睇下電腦有咩人,睇完之後再訓過,一直訓,一直訓..................
心悄指數:5.8 |
2007 年 3 月 8 日 星期四  |
番英文 & 普通話  |
分類: 未分類 |
番工好涷,今日放0左工搭火車去旺角,買0左個我至愛0既"白汁吞拿魚"包食,好好味呀真係 跟住行過去地鐵站搭去去"荔枝角"上堂,真係唔想上呀,4點半至6點半係普通話,今次又係得我同一個女仔,唉............我地係度傾0左一陣老師就黎0左喇,就派0左份野俾我地,我地就跟住讀,一節過得好快呀,都唔係搭正四點半開始0既,搭八先開始,上到5點四休息十分中就上第二節,又派份野俾我地,係咁讀係咁讀,都唔教我地拚音0既,我地三個都有同普通話溝通0既,但我地實在講得屎喇,我都唔係好敢講,讀書果陣都好緊張,緊張到成個人好熱呀
上到六點半之後要等到七點再上英文呀,於是個女仔就陪我陪到7點,真係好呀,我地傾0左半粒中,傾0左好多好多野呀,我地兩個都枇轉工,但唔知搵咩工好呀,傾下佢番工0既野,原來佢做野果度有d好衰0既客鬧到佢同事喊呀,用d好賤0既說話,我仲想去佢做野0既地方做添 ,傾傾下時間真係快過呀,到七點我地都仲未傾完佢就要走喇,臨走前我地交換0左電話,我就去上堂喇,個Dvian全程講英文,我真係聽唔明,佢問我地幾個野,到我答果陣我都唔識講,唔明佢問乜,好彩有兩個男仔幫我,叫我點答佢咋,前面果陣男仔一知個Dvian問我,我答唔到佢就擰轉面教我,到九點終於上完喇,之後就出0左旺角行0左一陣,買0左兩件衫衫,番到屋企都十一點幾喇,洗完頭就訓喇
心情指數:6.7 |
2007 年 3 月 7 日 星期三  |
好鬼死涷呀  |
分類: 未分類 |
今日凍0左好多喇,好唔想係上水番工呀,上水真係涷好多同好大風呀
放工後去0左廣場睇衫,有d衫都幾想買,但好貴呀,之後去0左睇電話跟住番太和,太耐冇去過百隹喇,突然間好想去,買0左d平野,行到五點幾就番0左屋企喇,之後沖涼,到八點幾又出0左去同fd打邊爐喇,番到黎十一點幾,好眼訓呀
心情指數:6.2 |
2007 年 3 月 6 日 星期二  |
仆親隻腳  |
分類: 未分類 |
今朝好痛好大風呀><今日心情都ok喎,雖然仲係有唔開心,但至少冇好似尋日咁丫 ,放工去0左圖書館諗住申請張證,點知佢check到早幾年已經申請0左喇,之後先知原來舊果張仲用得,如果真係唔見0左0既話就要俾番廿5蚊,我後面果個女仔都係好耐之前申請過,不過佢話唔見0左,個男人幫佢check緊果陣話其實仲有一張form,我地填0左之後就可以幫我地取消舊果張證,之後再將借書果功能整落張身分證度,咁我地以後就可以用身分證借書,咁就唔駛俾廿五蚊喇,咁都幾方便丫 之後去0左"裕記"買0左幾盒包做早餐,再去0左麵包鋪買0左個我最中意食0既"吞拿魚"包食,再慢慢行番屋企
好慘慘呀............行樓梯上屋企果陣,有塊磁磚係度搞到我仆親呀,擦損晒d皮呀,跟住d血慢慢渗出黎,好鬼死痛呀,仲要跌正係隻腳中間條骨度,一跌即刻"瘀"0左呀,仲想去跑步呀,依家想跑都冇得跑喇咁就係度玩電腦,打日記 & 聽歌,跟住媽訓醒就幫我搽藥膏,執0左一陣衫,繼續打日記 & 聽歌,食飯,今晚要早d訓
唉.......................................................
心惰指數:6.5 |
2007 年 3 月 5 日 星期一  |
去上英文><  |
分類: 未分類 |
尋晚訓前又喊0左喇,今日好冇心情,唔想出聲,依家0既我已經唔識笑喇,臉上淨係得個唔開心0既樣,究竟點解我會咁架,冇心情食飯呀.
放0左工就番屋企玩msn同聽歌,叫人幫我d/l歌,打日記,等到六點到出門口搭火車去"荔枝角"上英文,7點半去到佢地已經上緊,全程都唔知個外籍阿SIR UP乜,勁唔明囉,明明我係打去BOOK個女人同我講話係七點半到九點半架麻,點知上到九點完0左喎,之問就問隔離個女人上到幾點,佢都話係九點,有冇搞錯呀,之後就去COUNTER問,順便叫幫我BOOK多幾堂,咁岩有個男仔又係問野喎,BOOK完之後同佢一齊行去搭地鐵出旺角,本來我地想去旺角行架,點知又落雨喎,咁佢就走先喇 ,我就等愛溪一齊番屋企喇,番到去都十一點幾喇,隻眼好累呀
P.S 要快D搞掂上晒D堂,唔想拖,我依家仲要搵COMPUTER 課程上添,因為平時放工實在太悶喇,唯有搵多D野讀等自己冇咁悶喇 又冇人陪到我出街,唉.........有又好似等於冇咁........又係因為$ 0既問題,想出又話冇......仲有點解人地同你傾電話可以傾到咁耐,而同我傾就當我係出氣袋令到我傾完電話之後會成日喊,唔想再係咁喇!!!!!!!!!!!係地鐵站見到好多好多對都好開心,自己點解唔得呢???
心情指數:5.5 |
2007 年 3 月 4 日 星期日  |
同溪溪行大中^^  |
分類: 未分類 |
放工番屋企換衫再同溪溪去大中行.......................
心情指數:7.5 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|