我生左個仔啊(無聊)
佢係下面啊!!
唔好喂死佢啊^^
好得2啊......
嘩嘩嘩~~~
係7月26,27日晚8點係何黎婉華庇道演藝劇院
有一個音樂劇<<梁祝英台-十八相送>>,幾好睇ga,^^
有意就去牛房買下飛la!!
(絕非打廣告,只係相大家睇下音樂劇>.<v)
今日知道了鬼妹會和我們一起去HK,心情有開心有失落,
無奈打一打,沒主題
超悶,有空再打好一點!!
無聊中,放阿信上blog,最近愛上左佢哥首<我又初戀了>,好聽^......(閱讀全文)