哈哈哈~~~
去了3天hk,看到了很多,食到了很多
懂了也不少......
第一日
去了迪士尼,看到了最愛......
史迪仔
哈哈
去跟迪迪仔玩
超可愛的
買了訐多東西
又去儲了許多銅幣

好罡啊~~~
買了個史迪仔髮夾
好可愛啊~~~~~~~

又拍了許多照片......(下次上給你們看)
酒店的房間好華麗
罡!!
那天晚上食的自助餐,
有好多米老鼠,
大家對兩個小圓一個大圓有了
恐懼症~~~~~
見到就有一點頭暈@@
明天再打^^
加少少野先
薯薯送左個木造ga哪巴
^^
好正

(係唔係想問做咩味用呢,就係因為......
我唔識插線啊,
薯薯快d返黎幫下我la)
|