08*8-06 
心痛,,好痛,,哭哭....
不過我知你是緊張我才會這樣..
09*8-06 
今日放榜la,,不過我冇打算返...
2點返工.....
昇:我真係冇變過心,,
我成日唔比你走係因為我唔捨得,,
因為我唔知下一次見面是幾時
我比你走,,是因為我知你趕時間...而不是你所想的唔要你
如果我真係唔要你,,我就會由得你嬲,,
不會好似而家咁>>哄返你
我相信你應該明白,,
如果唔愛一個人,,係唔會咁緊張佢嬲自己,,唔要自己
你每一次嬲,我都有喊過,,而且時間唔會短
我仲不停咁哄返你,,同你say sorry
i love you forever~~
試問唔愛你的話,,我做呢d野仲咩??? |