昨天,差不多完成所有與中文無關的功課...^^!開心~
這次借書...真的是...經典啦~為何我會說是經典?要上SMP呢!昨天,上網睇呀...但冇書借...預約未到??
上SMP啦~打比家住那的哥先...因為我不知圖書館在哪~哈!
我嘈醒你~第一次自己搭車上去...平時呀爸車MA~唔多識呢!
食埋LUNCH,去呀!89D MA!呢個我識,但我唔知邊度落車...哈!
之後問人...落車!搵小巴...34M到曉麗苑的??
呢個我搭過,我同家姐買生日蛋糕比呀爸搭過呢!
行人電梯上上上...到啦~
上佢屋先...細佬呀CS中...
呀哥也要?!6本...不過不是指定~
之後借書...呢個絕對是一個蚊型LIBRARY~
搵呀...搵到啦^^!搵哂2本,仲比我出奇地搵到建議書目的一本呢!
食嘢,叫埋細佬...仲打緊!書店睇書...哈!好買唔買買錯書??
笑...榮發...老坑的餐是可以的...細佬係老坑?!哈~
原來呀哥間嘢有個KAI子呀SIR好堅...比人玩得多...紙團搞佢??
轉身寫字都識??奇技...哈!中文...我諗呀哥CE會PASS~英文....兩個都比我好> <!
之後吹吹吹...食埋!帶我去搭車!有個冇站牌的小巴站?!
觀塘,人和豆腐腦呀...之後外賣個回家...
仲有6本中文報告未做呀> <!
|