就變月記了!哈~好似止唔止呢??
第一堂,中文~作文!死咗~報紙作咗!
之後,英文...派卷~成績嚇人的...差!但仲合格~
商業,悶呀!TEST~
MUSIC,教yesterday once more~歌詞可以,但唔多好聽~
而我可以肯定的是,首歌MS好有同鳴感~
LUNCH...班務的週會,看威E?
沒趣的卡通...溫書好了!
放學,交返份 老師,你觸動了我的心靈 比MS LEUNG~