生日啦MA!
UT...
ECON!去到去即收嘢!坐咗20分鍾囉唔該!呆...
ECON出奇地好似易咗!識做呀~
自修...努力溫MATHS?2課未溫> <!
之後小息...
MATHS...MC就OK,其他?!聽天由命好了!
考埋聽日呀發遲啦~
第一份生日禮物係...葉問DVD一隻?HAPPY~
好聽買但買唔落手MA之前!
真係有周教練?
技術顧問??