一個被人無視而生存的人(?)
... (( 不用理會的.
一個只為動漫而笑的人(?)
... (( 不用理會的
2011年既新番其實都吾錯:-) 睇到好多吾同類型既野
而家大部份都係追舊漫畫-v-‵`
同追緊5套2011年既新番0.0
5套都講吾同既野. (( 有趣有趣-v-
介紹下先xd; ( 以下係好睇既排名._. )
1) 花開物語 [ umum.. 算係戀愛掛xd有時少女下都吾錯 ]
畫風靚,幾有意思:-)

2) 青之驅魔師 [ 尼個正xd. 惡魔尾>< 有打鬥場面 ]
畫風靚,正

3) Gosick [ 推理:-) 可愛既維多利加>< ]
尼個畫風超讚!!

4) C [ 又有最愛既打鬥場面啦;!! ]
畫風都係好靚架!愛$既人岩你!!

5) 美妙的旋律 [ 少女漫畫黎:-) ]
畫風靚,講溜冰既0.0 可惜佢只可以用黎解悶...

今日介紹完5套動畫,下次到我追緊果n套漫畫 (( 嘿嘿...
|