今日考數學-___-!`
考7課我識得果1課
考卷一果陣見到D題目都以經呆左-_-;
跟住係到亂做-___-!
點知做下做下比我見到D識既a0a`
吾夠時間做-3- 差2頁.
跟住到考卷二 -____-
比佢d mc 題嚇死左 /口\ `
仲難過份卷一都吾知點做-_-
之後又係亂做-口-"
比我好快咁亂做完v3v`
考完就返左屋企-00-!`
好期待6月30號>﹏<
好想快d有得睇吸血新世紀3~_~!
雖然我以經知道哂佢uP咩-口-"
3,4都睇埋-3-"
但係知道左仲更加想睇~_~"
快d到 6月30號喇/口\
佢個1,2我重睇又重睇
~_________________~
- c0m23nT Plz;>`
甜蜜總是有限期;`
我還是不懂去珍惜.`
|