邊考邊打機-3-. 完全冇考試feel -_-. 星期五考哂lu 考完約左人出mK, 睇日系電話xd 星期一冇野考-v-, 又約左人. 第1次同學校fd 出街>< 仲要係去我最中意既溜冰=口= 希望吾好又令失望啦, 2位好朋友!
別讓我的期望再落空了。