kiu421
暱稱:   ×□"蜆﹏**
性別: 女
國家: 香港
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
黑 仔....-_-
害 怕!"
__"跑 死 我!!
<發 呆>
BBQ"""
文章分類
全部 (114)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
! !''+牙 欣 ;*)
,,"尿 童*))
.. [` 程 程*、
...(表 表XANGA 仔 "...
..."`細Ccc))
//\`臭Tan"﹏
::.,`周 春""]
[[。YEnyEN日 記!!"...
\ ]|....屎 彤﹏
||!劉 錦﹏//\
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 7 日  星期五   晴天
`'___乖 女]]* 開心

 

      今 日 無 發 夢 喇 我...嘻*v*

        1點 幾 起 左 身...跟 住 煲 埋 尋 日 租 既<哈 利 波 特--火 盃 的 考 驗>...

    依 家 先 睇 , 好 似 好 OUT 咁!!  無 計 喇..無 碟 租 丫 麻~

      麻 鬼 煩...又 無 <至尊 無 賴> 喎"   BUT 我 今 日 還 碟 個 陣 見 到 個 肥 佬 還 丫..激 死 我\./

      最 衰 個 時 我 已 經 租 左 隻 喇>n<   唔 緊 要 不 過....

          夜 晚 我 係 屋 企 幫 我 老 媽 子 手 , 煮 飯"哈 哈!!

     好 咪 好 叻 呢!?  BUT 我 都 係 好 驚 D 油"彈" 上 泥...整 親 我 就 唔 好 喇~

      話 唒 都 仲 細..岩 唔 岩 聽 先.."     好 彩 整 左 出 泥 都 唔 難 食~

        BUCAUSE 我 的 老 媽 子 有 時 都 會 係 我 隔 離 既。。SO.......嘰 嘰*

     今 晚 係 咁 多~                    [[12:26A.M...*]]

        刊登時間︰2006-07-08 12:20 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                  

2006 年 7 月 6 日  星期四   晴天
**超 級 熱...|| 驚訝

 

    今 朝 發 左 個 惡 夢 丫...嚇 死 我 喇!

       個 夢 係 講 我 同1個女 仔 比 人 用 枝 槍 威 脅 架"  因 為 我 地 要 講 D 機 密 出 泥~

  本 身 唔 肯 講 既...最 尾 都 好 似 講 左~ 但 係 個 男 仔 就..死 左!!因 為 我 地 囉....>_<"

     講 到 好 似 D 電 視 節 目 咁 樣...哈:) 搞 笑!! 咁 我 緊 係 無 死 到 喇~

   11點 幾 咁 就 起 左 身...唉" 今 日 要 同 丫 媽 返 佢 公 司 幫 佢 做 野!

      都 有 D 煩 煩 呢..=X   我 係 出 面 做 又 無 冷 氣 ... 得 幾 把 風 扇"吹 到 個 頭......"

  熱 到 我 就 生 野 架 喇...  返 到 屋 企 , 終 於 有 得 "抖" 下 喇~

      不 過 晏 D 又 要 去 打 波...都 未 試 過 打 波 打 到 我 出 勁 多 汗 架 囉!

           咩 問 題 丫?!!點 解 會 咁 多 既..?  好 奇 (@O@)

     今 晚 講 住 咁 多 先 喇~      [[12:55A.M...*]]

        刊登時間︰2006-07-07 12:49 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                  

2006 年 7 月 4 日  星期二   晴天
*||\:.笑 死◆., 愉快

 

      今 日 返 到 學 校 無 聊 到 死 囉.. 係 到 行 泥 行 去"

         本 身 都 可 以 去 G9 到 玩 下 牌 派..."UNO" 架 麻...死 大 曾 入 泥 趕 走 唒 全 部 人:[

   好 彩 好 多 人 佢 無 話 到 姐..又 唔 係 唔 知 落 雨~有 邊 度 好 去 丫?! 你 地 D 活 動 又 悶 到 屎....

        有 波 睇 都 無 位 喇...整 埋 D 無 聊 野~ 痴 痴 線 既!>O<

     跟 住 我 地 入 左 間 房 做 左 好 大 盞 燈 囉..阻 住 唒 人 地"  不 過 佢 地 訓 攪!!

       YEN 比 我 嘈 死 咁 滯....哈* 唔 比 佢 訓"

    放 左 學 去 左 C 屋 企...開 枱 同 玩 牌 派"開 枱 個 時 無 乜 野 發 生...1路 睇 鬼 片1路 打!!搞 笑*

       玩 玩 下 玩 左 [心 臟 病] , 又 要 笑 到 我 死~ 個 個 都 諗1陣 先 講 到 人 地 個 名 出 泥!

   都 幾 困 難 架 其 實 呢 個 GAME..BUT 真 係 幾 好 玩^V^ 正 丫"

     跟 住 又 玩 左 好 多 野...目 前 為 止 我 都 好 開 !! 之 後 我 都 唔 想 再 提 返 喇..總 之 就............唉 喇"

                                                  [[11:11P.M...*]]

        

        刊登時間︰2006-07-04 11:06 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                  

2006 年 7 月 3 日  星期一   晴天
;:,派 位 證][ 開心

 

    今 朝 可 以 訓 到8 點 丫..太 開 心 喇" 雖 然 都 要 返...但 係 有 得 返 晏 小 小"

       返 到 去..攞 左 個$100 先 喇...跟 住 無 耐 就 上 左 課 室!!涼 泠 氣~

      點 知 上 面 已 經 有 班 仔 係 到 XD..係 到 等 SIR MISS 泥...等 得 我 地 好 苦 呢!!

    超 悶...都 唔 知 係 到 做 乜 野"諗 住 搵 人 買 野 飲...點 知 買 左 唔 飲 得!

        到 到 比 證 我 地 個 時 , 個 個 攞 個 1刻 都 好 驚 咁..驚 升 唔 到"

    升 唔 到 真 係 幾 慘 架...又 唔 知 點 算"  不 過 我 希 望 牙 YEN 同 C 都 得 喇!!

      放 學 後..我 同 英 英 出 左 MK"  牙 YEN 返 左 屋 企 LU!

        英 英 要 買 返 好 多 野...佢 家 姐 真 係 有 D 問 題......好 心 佢 喇"幾 大 丫?

      仲 剪 人 D 野...背 住 人 地 搞3搞4!  跟 住 就 去 左 葵 芳...行 到 我 地 超 "支力"...

     係 KF 個 時 見 到 尿 童...佢 條 友 係 到 扮 唔 識 我"  憎 屎 佢~\"/

        聽 日 返 學 好 無 聊 ...痴 線"     [[11:58P.M]]....*

        刊登時間︰2006-07-03 11:58 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                  

2006 年 6 月 28 日  星期三   陰天
``TSA'' 開心

 

     今 日 返 8點 半 丫... 返 學 校 TSA , 無 聊 到 爆..仲 有 測 咁 多 份 卷.....

      好 心 考 完 試 就 咪 得 未 鬼 測 喇..低 能 既!!   淨 係 中 文 都3份 卷..係 咪 傻 架?!!

   測 測 下 , 出 面 勁 大 雨...無 喇 喇 又 會 咁 既"好 笑..哈 哈 哈!^V^

        放 學 之 後 , 佢 地 個 個 都 去 游 水 丫..我 又 唔 好 返 ..SO 咪 唔 去 住 囉"

    1放 學 佢 地 走 唒 LU...我 同 尿 童 去 交 野...交 完 就 去 食 蚊 蚊"

           食 完 同 尿 童 出 左 葵 芳 , 行 都 行 到 腳 軟...諗 住 買 壽 司 係 公 園 食 喇..........

       點 知 公 園 唔 比 人 入.. 不 過 又 我 地 入 左 去 坐..

      點 知 食 食 下 有 個 工 作 人 員 入 左 泥...我 地 就 係 到 避 個 仔 友...

        笑 到 我 死"都 唔 知 佢 係 咪 發 雞 盲...咁 都 睇 唔 到~

    到 我 地 想 唔 玩..算 喇"佢 又 走 喎... 我 地 企 左 係 到 佢 都 見 唔 到~隻 眼 仲 唔 係 有 問 題

         食 完 野 垃 圾 都 無 幫 佢 執..嘻*  走 左 喇...

    去 返 商 場 行...我 地 居 然 1件(戰 利 品)都 無"  慘 慘>_<"

    行 到 4點 到 喇...就 返 屋 企 LU..*  佢 地 1定 游 得 好 HAPI 喇....?!

             TO:  丹 丹

                      `'生 日 快 樂__* 

     

    

        刊登時間︰2006-06-28 11:15 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]