kiu421
暱稱:   ×□"蜆﹏**
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
黑 仔....-_-
害 怕!"
__"跑 死 我!!
<發 呆>
BBQ"""
文章分類
全部 (114)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
! !''+牙 欣 ;*)
,,"尿 童*))
.. [` 程 程*、
...(表 表XANGA 仔 "...
..."`細Ccc))
//\`臭Tan"﹏
::.,`周 春""]
[[。YEnyEN日 記!!"...
\ ]|....屎 彤﹏
||!劉 錦﹏//\
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 17 日  星期三   雨天
`' 下 雨 天!! 驚訝

 

 

          係 咁 落 雨 囉 今 日 , 上P.E 堂 都 係 咁 落...搞 到 今 日 悶 爆:[計 分 喎..有 咩 咁 好 計 丫!!

              中 文 堂 比 楊 頭 叫 左 2次 喇..低 B"叫 乜 春 姐 , 上 你 堂 有 邊 個 唔 想 落 堂 丫~

    英 文 堂 好 想 訓...但 係 唔 訓 得"為 有 係 到 同 尿 童 , 後 面 D 男 仔 傾 計 囉" 唉><"

                放 左 學 之 後 ..去 左 公 園 , 好 多 人 丫 今 日 都...不 過 唔 係 全 部 識 唒 =3=

                              我 記 得 今 日 係 尿 童 生 日 架!!  係 到 同 佢 補 返:

                                                            HAPPY BIRTHDAY 喇...* 

              開 心 屎 佢 喇..有 仔 仔 陪 喇 佢"開 心 麻?!!

               

        刊登時間︰2006-05-17 09:33 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                  

2006 年 5 月 16 日  星期二   陰天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
        刊登時間︰2006-05-16 10:24 PM  

                  

\\//死 喇﹏!! 不安

 

                  今 朝 都 無 遲 到 , 好 叻 丫!!!        我 叻 唔 叻 丫?!..

           英 文 堂 係 咁 係 到 睇 書---[3分 球 神 射 手]...連 MISS 係 到 講 今 日 放 學 測 驗 個 D 野 我 都 無 聽"

                     SO 我 今 次 測 驗 1定 肥 佬 喇~唉*

                                      最 慘 既 係...2堂 I.S 變 左 中 文 同 MAT , MAT 都 好 D 丫"中 文 喎.....煩 死"

                借 唔 借 比 佢 都 係 要 泥 講 道 理 架 喇~借 泥 做 乜 姐"無 聊!!

                   **放 學 都 落 雨...連 個 天 都 唔 幫 我"

                                                 今 日 無 咩 野 寫 丫..."

        刊登時間︰2006-05-16 10:16 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                  

2006 年 5 月 15 日  星期一   晴天
[[(有 風 喇.." 開心

 

 

            今 日 返 到 學 校 ..排 隊"好 耐 未 試 過 排 隊 既 感 覺 喇~

                    中 文 堂 好 煩 丫..無 交 文 咪 無 交 囉"洗 唔 洗 要 人 企 丫...你 都 預 左 唔 會 有 人 交 架 喇!!

     你 叫 D 人 邊 趕 到 交 比 你 喎..有 時 間 唔 好 去 玩"仲 要 作2篇 喎...作 唒 既 都 得4個 咋"哈*

                                    不 過 其 實 都 幾 慘..如 果 我 係 楊 伯 伯 的 話!!?:]   

      今 日 I.S 堂 好 慘 囉...比 牙 SIR 叫 左 出 去 企"最 衰 都 係 D人..係 到 串 我~搞 到 我...破 壞 唒 我 乖 女 既 形象"=P

                        放 左 學...去 左 裘 記 公 園"日 日 都 係 架 喇~都 好 多 人 丫 今 次"都 幾 好!!

         有 煲 有 傾 計 喇...坐 到5點 到 , 閃 水luu"有 D 返 學 校..我 地 就 走*  

                    今 日 要 補 習 唷~ 算 喇!!作 埋 篇 文 佢"諗 到 我 頭 都 爆..

                 夜 晚 佢 地 買 左 KFC 比 我 食 丫..側 田 賣 廣 告 個 個 呢^^"嘻*

        刊登時間︰2006-05-15 10:09 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                  

2006 年 5 月 14 日  星期日   晴天
!!`*媽 媽 節"..] 滿足

 

 

           今 日 係1年 1度 既 媽 媽 節...KAKA"好 白 痴 呢!! 

                1點 起 身..無 野 做"諗 住 上 網 搵 篇 文 喇 , 點 知 搵 唔 到 SO 無 做 到 喇 最 尾"

     睇 埋 隻 NANA..正 丫!!  丹 丹 ADD 我..SD 左 個 閃 字 比 我 睇"真 係 好 令 架..THX*比 你 地 睇 下"[下 面~]

                    5點 幾 出 去 朗 豪 坊 , 丫 媽 話 出 去 啵"佢 未 行 過..算 喇~今 日 佢 話 事..

         不 過 最 尾 我 買 衫 仲 多 過 佢~嘻"   8點 幾..去 食 野" 跟 住 坐 左 係 間 野 到 成 3粒 鍾..點 解??!

                 你 地 估 下!?"估 中 無 禮 物 架!!*﹏*

                                       係 咪 好 令 令 呢??!    

                       你 話 我 擺 上 面 好 唔 好 丫!!?

        刊登時間︰2006-05-15 12:26 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]