| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 17 日 星期三  | |
`' 下 雨 天!!  |
係 咁 落 雨 囉 今 日 , 上P.E 堂 都 係 咁 落...搞 到 今 日 悶 爆:[計 分 喎..有 咩 咁 好 計 丫!!
中 文 堂 比 楊 頭 叫 左 2次 喇..低 B"叫 乜 春 姐 , 上 你 堂 有 邊 個 唔 想 落 堂 丫~
英 文 堂 好 想 訓...但 係 唔 訓 得"為 有 係 到 同 尿 童 , 後 面 D 男 仔 傾 計 囉" 唉><"
放 左 學 之 後 ..去 左 公 園 , 好 多 人 丫 今 日 都...不 過 唔 係 全 部 識 唒 =3=
我 記 得 今 日 係 尿 童 生 日 架!! 係 到 同 佢 補 返:
HAPPY BIRTHDAY 喇...*
開 心 屎 佢 喇..有 仔 仔 陪 喇 佢"開 心 麻?!!
|
| 刊登時間︰2006-05-17 09:33 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 5 月 16 日 星期二  | |
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2006-05-16 10:24 PM |

\\//死 喇﹏!!  |
今 朝 都 無 遲 到 , 好 叻 丫!!! 我 叻 唔 叻 丫?!..
英 文 堂 係 咁 係 到 睇 書---[3分 球 神 射 手]...連 MISS 係 到 講 今 日 放 學 測 驗 個 D 野 我 都 無 聽"
SO 我 今 次 測 驗 1定 肥 佬 喇~唉*
最 慘 既 係...2堂 I.S 變 左 中 文 同 MAT , MAT 都 好 D 丫"中 文 喎.....煩 死"
借 唔 借 比 佢 都 係 要 泥 講 道 理 架 喇~借 泥 做 乜 姐"無 聊!!
**放 學 都 落 雨...連 個 天 都 唔 幫 我"
今 日 無 咩 野 寫 丫..." |
| 刊登時間︰2006-05-16 10:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 5 月 15 日 星期一  | |
[[(有 風 喇.."  |
今 日 返 到 學 校 ..排 隊"好 耐 未 試 過 排 隊 既 感 覺 喇~
中 文 堂 好 煩 丫..無 交 文 咪 無 交 囉"洗 唔 洗 要 人 企 丫...你 都 預 左 唔 會 有 人 交 架 喇!!
你 叫 D 人 邊 趕 到 交 比 你 喎..有 時 間 唔 好 去 玩"仲 要 作2篇 喎...作 唒 既 都 得4個 咋"哈*
不 過 其 實 都 幾 慘..如 果 我 係 楊 伯 伯 的 話!!?:]
今 日 I.S 堂 好 慘 囉...比 牙 SIR 叫 左 出 去 企"最 衰 都 係 D人..係 到 串 我~搞 到 我...破 壞 唒 我 乖 女 既 形象"=P
放 左 學...去 左 裘 記 公 園"日 日 都 係 架 喇~都 好 多 人 丫 今 次"都 幾 好!!
有 煲 有 傾 計 喇...坐 到5點 到 , 閃 水luu"有 D 返 學 校..我 地 就 走*
今 日 要 補 習 唷~
算 喇!!作 埋 篇 文 佢"諗 到 我 頭 都 爆..
夜 晚 佢 地 買 左 KFC 比 我 食 丫..側 田 賣 廣 告 個 個 呢^^"嘻* |
| 刊登時間︰2006-05-15 10:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


2006 年 5 月 14 日 星期日  | |
!!`*媽 媽 節"..]  |
今 日 係1年 1度 既 媽 媽 節...KAKA"好 白 痴 呢!!
1點 起 身..無 野 做"諗 住 上 網 搵 篇 文 喇 , 點 知 搵 唔 到 SO 無 做 到 喇 最 尾"
睇 埋 隻 NANA..正 丫!! 丹 丹 ADD 我..SD 左 個 閃 字 比 我 睇"真 係 好 令 架..THX*比 你 地 睇 下"[下 面~]
5點 幾 出 去 朗 豪 坊 , 丫 媽 話 出 去 啵"佢 未 行 過..算 喇~今 日 佢 話 事..
不 過 最 尾 我 買 衫 仲 多 過 佢~嘻"
8點 幾..去 食 野" 跟 住 坐 左 係 間 野 到 成 3粒 鍾..點 解??!
你 地 估 下!?"估 中 無 禮 物 架!!*﹏*
係 咪 好 令 令 呢??!

你 話 我 擺 上 面 好 唔 好 丫!!? |
| 刊登時間︰2006-05-15 12:26 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | »
|