| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 24 日 星期一  | |
[["返 學 喇...  |
今 日 放 完 假 喇..要 返 學 喇"..唉~想 返 個 時 就 唔 比 人 返..唔 想 返 個 時 就 要 人 返......可 惡!!

返 到 學 校 , 見 返 好 多 人..都 有 D 人 唔 同 左 架...最 大 改 變 咪 剪 頭 髮 囉,,搞 笑"
好 彩 第1日 今 日 D 堂 都 正 姐..如 果 唔 係 真 係 會
架!!
今 日 都 訓 左 2堂...無 計 喇....眼 訓 啵,,有 得 訓 都 唔 訓..唔 得 咁 蠢 既~嘻*
不 過 又 要 去 個 個 唔 知 咩 講 座 喎...煩 死"係 到 聽 佢 UP 廢 話..痴 線!!放 左 學 之 後..就 上 左 電 腦 室 整 西 屎 份 野..
煩"....今 日 程 程 生 日 啵~放 學 咪 去 撞 佢 囉..跟住 就 同 佢 食 野 喇,之 後 個 D 野 就 唔 講 喇...
笑 爆 咀 丫"

|
| 刊登時間︰2006-04-24 11:11 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 4 月 23 日 星期日  | |
::.,無 題^^"  |
今 日 好 彩 無 咩 點 遲 到 姐..去 到 太 空 館,好 彩 都 唔 多 人 泥 睇...最 多 都 係 D 人 既 家 長..所 以 都 唔 洗 驚!!
好 快 就 彈 完 喇,,,之 後 去 左 食 自 助 餐..好 味 呢!!岩 唒 我...
食 食 下..臭 丹 打 泥,問 埋 我 D 無 聊 問 題...都 唔 知 係 咪 有 陰 謀 架~佢 同 尿 童 出 街..
1定 係 尿 童 同 佢 講 架 喇..不 過 都 好 , 又 多 個 人 支 持 我"哈*
依 家 好 悶 丫....電 視 無 乜 野 睇~豈 有 此 你 丫,,,,悶 親 本 小 姐"可 惡!! |
| 刊登時間︰2006-04-23 09:19 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 4 月 22 日 星期六  | |
**悶......"  |
今 日 訓 到 點 幾 先 起 身..正1懶 訓 豬" 要 好 快 咁 整 好 D 野..因 為 要 去 學 琴 仔 喇"..
今 日 好 熱 丫....好 彩 好 快 去 到 青 衣 城 姐~呵""
學 完 琴 之 後...見 到 Theresa 同 Alex,,因 為 今 日Winnie The Pool80週 年..所 以 佢 地 泥 左 搞 個 活 動!!
Theresa 都 幾 令 架...Alex 就 好 搞 笑..最 衰 我 影 唔 到 近 相 喇..電 話 又 放 得 唔 夠 大 喎"激 屎~~

補 完 習 之 後,,我 就 係 咁 係 屋 企 練 琴....練 到 我 痴 線 喇 就"不 過 無 計..聽 朝 又 要 去 太 空 館 表 演...
煩 死~好 驚 驚 丫...記 住 支 持 我 丫 你 地..^^" |
| 刊登時間︰2006-04-23 12:02 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


2006 年 4 月 21 日 星期五  | |
//\\\又 大1歲 喇!!!  |
仲 有4個 字 又 過 我1 生 日 喇..雖 然 係 咁...但 係 我 今 日 都 好 開 心 丫"有 英 英 同 YENNYEN 陪 我~~
不 過 緊 係 唔 止 喇..我 數 過 喇...今 日 總 共 有25個 FD 仔 同 我 講 生 日 快 樂!!我 聽 左 好 開 心 架..真 係 架"

講 返 今 日 先..去 左 唱KK,好 耐 無 唱 喇!!跟 住 出 左 西99,,係 到 行 下..行 行 下 就 去 左 個 度 既 機 鋪
揸 車 車"超 好 笑,,,同 英 英 好 似 傻 左 咁 揸 到"KAKA**跟 住 返 到 石 籬..落 左 賓 士,見 到 好 多 人 打 緊 機..跟 住 我
同 英 英 又 揸 過"...YENYEN 又 唔 揸 既..點 解 呢?!!揸 完 走lu...緊 住 就 同 左 "你" 去 煲 左 陣..傾 左 陣 計 仔"你 就 送
搭 車 車..又 出 荃 灣 食 "瘦"司..哈!!! 咁 就1日 喇..快 快 唷"*
乖 d 喇..成 熟d 喇"...15歲 女 喇!!*
「 生 日 快 樂 丫!!!」 |
| 刊登時間︰2006-04-22 12:02 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 4 月 20 日 星期四  | |
__"無 聊!!  |
痴 線 架"1早 起 身 返 學 喎...返 埋 D 唔 知 咩 英 文 班....點 知 返 到 去 仲 有 埋 中 文 喎,,講 大 話!!
返 到 學 校 見 到 操 場 勁 多 人 練 緊 手 球, 跟 住 我 同 尿 童,丹 丹,周 春 就 行 上2樓...咁 就 開 始 我 地 既 補 習 班!!

吹 水 既...又 話1點 放"足 足 遲 左 成 粒 鍾,,可 惡 囉!!
跟 住 我 地 係 廁 所 影 相, 成 班 傻 婆 咁~
跟 住 就 去 左 我 丫 媽 公 司 到...做 死 我"累 累~
(做 乜 側 田 篇 野 無 人 留 言 架><"激 死 我!!*) |
| 刊登時間︰2006-04-21 12:31 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | »
|