kiu421
暱稱:   ×□"蜆﹏**
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
黑 仔....-_-
害 怕!"
__"跑 死 我!!
<發 呆>
BBQ"""
文章分類
全部 (114)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
! !''+牙 欣 ;*)
,,"尿 童*))
.. [` 程 程*、
...(表 表XANGA 仔 "...
..."`細Ccc))
//\`臭Tan"﹏
::.,`周 春""]
[[。YEnyEN日 記!!"...
\ ]|....屎 彤﹏
||!劉 錦﹏//\
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 24 日  星期一   陰天
[["返 學 喇... 滿足

 

          今 日 放 完 假 喇..要 返 學 喇"..唉~想 返 個 時 就 唔 比 人 返..唔 想 返 個 時 就 要 人 返......可 惡!!

              返 到 學 校 , 見 返 好 多 人..都 有 D 人 唔 同 左 架...最 大 改 變 咪 剪 頭 髮 囉,,搞 笑"

                                          好 彩 第1日 今 日 D 堂 都 正 姐..如 果 唔 係 真 係 會  架!!

                  今 日 都 訓 左 2堂...無 計 喇....眼 訓 啵,,有 得 訓 都 唔 訓..唔 得 咁 蠢 既~嘻*

      不 過 又 要 去 個 個 唔 知 咩 講 座 喎...煩 死"係 到 聽 佢 UP 廢 話..痴 線!!放 左 學 之 後..就 上 左 電 腦 室 整 西 屎 份 野..

          煩"....今 日 程 程 生 日 啵~放 學 咪 去 撞 佢 囉..跟住 就 同 佢 食 野 喇,之 後 個 D 野 就 唔 講 喇...

                                                笑 爆 咀 丫"

        刊登時間︰2006-04-24 11:11 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                  

2006 年 4 月 23 日  星期日   晴天
::.,無 題^^" 驚訝

 

           今 日 好 彩 無 咩 點 遲 到 姐..去 到 太 空 館,好 彩 都 唔 多 人 泥 睇...最 多 都 係 D 人 既 家 長..所 以 都 唔 洗 驚!!

               好 快 就 彈 完 喇,,,之 後 去 左 食 自 助 餐..好 味 呢!!岩 唒 我...

                            食 食 下..臭 丹 打 泥,問 埋 我 D 無 聊 問 題...都 唔 知 係 咪 有 陰 謀 架~佢 同 尿 童 出 街..

         1定 係 尿 童 同 佢 講 架 喇..不 過 都 好 , 又 多 個 人 支 持 我"哈*

                     依 家 好 悶 丫....電 視 無 乜 野 睇~豈 有 此 你 丫,,,,悶 親 本 小 姐"可 惡!!

        刊登時間︰2006-04-23 09:19 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                  

2006 年 4 月 22 日  星期六   晴天
**悶......" 滿足

             

            今 日 訓 到 點 幾 先 起 身..正1懶 訓 豬"   要 好 快 咁 整 好 D 野..因 為 要 去 學 琴 仔 喇"..

                 今 日 好 熱 丫....好 彩 好 快 去 到 青 衣 城 姐~呵""

        學 完 琴 之 後...見 到 TheresaAlex,,因 為 今 日Winnie The Pool80週 年..所 以 佢 地 泥 左 搞 個 活 動!!

        Theresa 都 幾 令 架...Alex 就 好 搞 笑..最 衰 我 影 唔 到 近 相 喇..電 話 又 放 得 唔 夠 大 喎"激 屎~~

                    補 完 習 之 後,,我 就 係 咁 係 屋 企 練 琴....練 到 我 痴 線 喇 就"不 過 無 計..聽 朝 又 要 去 太 空 館 表 演...

          煩 死~好 驚 驚 丫...記 住 支 持 我 丫 你 地..^^"                

        刊登時間︰2006-04-23 12:02 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                  

2006 年 4 月 21 日  星期五   晴天
//\\\又 大1歲 喇!!! 愉快

 

                  仲 有個 字 又 過 我1 生 日 喇..雖 然 係 咁...但 係 我 今 日 都 好 開 心 丫"有 英 英YENNYEN 陪 我~~

        不 過 緊 係 唔 止 喇..我 數 過 喇...今 日 總 共 有25個 FD 仔 同 我 講 生 日 快 樂!!我 聽 左 好 開 心 架..真 係 架"

                          講 返 今 日 先..去 左 唱KK,好 耐 無 唱 喇!!跟 住 出 左 西99,,係 到 行 下..行 行 下 就 去 左 個 度 既 機 鋪 

                揸 車 車"超 好 笑,,,同 英 英 好 似 傻 左 咁 揸 到"KAKA**跟 住 返 到 石 籬..落 左 賓 士,見 到 好 多 人 打 緊 機..跟 住 我

             同 英 英 又 揸 過"...YENYEN 又 唔 揸 既..點 解 呢?!!揸 完 走lu...緊 住 就 同 左 "你" 去 煲 左 陣..傾 左 陣 計 仔"你 就 送

                   搭 車 車..又 出 荃 灣 食 "瘦"司..哈!!!  咁 就1日 喇..快 快 唷"*

                                    乖 d 喇..成 熟d 喇"...15歲 女 喇!!*

                                           「 生 日 快 樂 丫!!!」

        刊登時間︰2006-04-22 12:02 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                  

2006 年 4 月 20 日  星期四   晴天
__"無 聊!! 驚訝

 

              痴 線 架"1早 起 身 返 學 喎...返 埋 D 唔 知 咩 英 文 班....點 知 返 到 去 仲 有 埋 中 文 喎,,講 大 話!!

    返 到 學 校 見 到 操 場 勁 多 人 練 緊 手 球, 跟 住 我 同 尿 童,丹 丹,周 春 就 行 上2樓...咁 就 開 始 我 地 既 補 習 班!!

                      吹 水 既...又 話1點 放"足 足 遲 左 成 粒 鍾,,可 惡 囉!! 跟 住 我 地 係 廁 所 影 相, 成 班 傻 婆 咁~

               跟 住 就 去 左 我 丫 媽 公 司 到...做 死 我"累 累~

                 (做 乜 側 田 篇 野 無 人 留 言 架><"激 死 我!!*)

        刊登時間︰2006-04-21 12:31 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]