kiu421
暱稱:   ×□"蜆﹏**
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
黑 仔....-_-
害 怕!"
__"跑 死 我!!
<發 呆>
BBQ"""
文章分類
全部 (114)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
! !''+牙 欣 ;*)
,,"尿 童*))
.. [` 程 程*、
...(表 表XANGA 仔 "...
..."`細Ccc))
//\`臭Tan"﹏
::.,`周 春""]
[[。YEnyEN日 記!!"...
\ ]|....屎 彤﹏
||!劉 錦﹏//\
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 23 日  星期二   雨天
__[[濕 唒* 不安

 

       今 朝 返 學 個 時 好 彩 無 雨 姐.. 跟 住 經 過 個 野 見 到 有 燒 賣 食..吸 引 屎 我"買 左 泥 食 喇..好 味*

            家 政 堂 係 到 報 告 返 我 地 好 努 力 既 PROJECT 仔" 但 係 唔 認 真 丫 我..係 到 笑 笑 笑!!

         算 喇..過 左 去 喇"  唉*今 日 唔 知 做 咩 個 喉 嚨 勁 唔舒 服 喎..又 傷 風”好 慘 呢!!

              放 學 又 去 測 ENG , 煩 唔 煩 架 你 地??!對 都 對 死 你 地 喇..成 日 都 測 驗!!低 能*

         走 個 時 落 雨 丫""搞 到 我 個 頭.....唉~仲 要[痴 粒 粒] "

                 希 望 細 C 快 D 好 返 喇..  TO 劉 錦:佢 會 無 事 架!!唔 好 傷 心..><"

        刊登時間︰2006-05-23 10:35 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                  

2006 年 5 月 22 日  星期一   雨天
;;.下 雨 天"!! 開心

 

 

              尋 日 無 打 丫...SOR!!  無 計 喇"尋 日 又 無 咩 做 , 又 好 夜 先 返 到 屋 企!!嘻*

      今 日 成 日 都 丫...好 憎 囉~點 解 會 咁 架 個 天"?  頭 2堂 又 係 我 地 最 憎 個 堂 喇..仲 要 遲 放 小 息"

            好 肚 餓 牙 我 個 時 , 佢 條 粉 腸 仲 要 遲 放!!不 過 都 慣 架 喇""

                                      LUNCH 返 到 學 校 , 英 英 又 " " 左 喇...記 住*4樓*" 

              I.S 堂 同 "丹 爺" 係 到 扮 以 前 D 人 係 到 講 野..佢 比 我 搞 到 O 左..2個 淨 係 識 係 到 笑" KAKA*

                  放 學 仲 落 緊 雨...得 丫 YEN1個 有 遮..去 到 公 園 , 個 個 都 好 似 好 呆 咁"無 乜 人 出 聲!!

         跟 住 我 同 英 英 出 左 葵 芳..丫 YEN 又 唔 去 啵!><"  行 左 陣..買 左 個 Tiramisu 陣 間 補 習 食 麻..^^"

               講 講 下... 行 個 時 嚇 死 我 囉 真 係"  痴 線 架*

        刊登時間︰2006-05-22 08:48 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                  

2006 年 5 月 20 日  星期六   晴天
!!`無 聊...//\ 開心

 

 

          唉*今 日 又 遲 到 喇..點 解 會 咁 架?!  其 實 返 到 去 都 係 玩 架 姐...補 泥 做 咩 姐"?

                  不 過 今 日 都 笑 死 我...上 堂 個 時 , 佢 地 係 到 串 咀"KAKA*

           放 左 去 左 石 商 食 "蚊 蚊" , 跟 住 坐 係 到 傾 計 仔" 今 日 D 時 間 都 算 過 得 快!!

                  學 完 琴 , 返 屋 企 諗 住 睇 碟"點 知 唔 記 得 , 淨 係 掛 住 DOWN 歌 仔~今 晚 先 睇 喇 都 係!!

               唔 知 點 解 我 覺 得 今 日 D TIME 過 得 好 空 虛 呢~[幾 文 雅"]嘰*

                     咁 你 覺 得 今 日 空 唔 空 丫??!

           

        刊登時間︰2006-05-20 10:15 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                  

2006 年 5 月 19 日  星期五   晴天
`'___UNHAPI--HAPI]]* 開心

 

 

                 返 到 學 校 先 記 得 原 來 今 日 係 學 校 25歲...係 HALL 到 上 , 都 幾 無 聊"

      不 過 都 好 , 唔 洗 上 第1堂" BUT 第2堂 都 係 英 文..要 測 驗!!好 麻 煩"放 學 又 要 測 MAT 啵~係 咪 痴 線 架??!

           小 息 都 唔 想 落 去 喇...訓 醒 攪"唔 多 想 落!!

                   LUNCH 真 係 同 左 班 伍 若 瑜 既 女 食 , 但 係 個 FEEL 都 好 似 係"搭 枱" 咁..你 有 你 講..我 有 我 地 食"

       但 係 食 完 既 後 果 就 係...煩 死~D 人 又 無 心 機 喇"下 次 唔 敢 架 喇*

                 放 學...測 測 下 無 喇 喇 訓 著 左!!痴 左 線" 無 計~測 完 去 公 園 , 超 好 笑 喎...笑 到 我 PK 咁"哈...

                                        AND THEN 傾 計 傾 計 囉".......嘰!! 

        刊登時間︰2006-05-19 11:53 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                  

2006 年 5 月 18 日  星期四   晴天
;:,開 心---唔 開 心]][ 不安

 

      今 朝 係 我 係 呢 排 最 早 返 到 學 校 既1日..太 叻 喇"嘻*

            今 日 LUNCH 笑 死 我..都 激 死 我!!笑 既 係...我 同 英 英 係 到 唱 "好 好 戀 愛" , 點 知...唔 講 喇^^"

         激 死 我 既 係 見 到 伍 若 瑜 班 PK..啤 乜 春 姐"咪 咁 無 聊 喇..識 你 咩??!

                    返 到 學 校 , 英 文 堂...都 幾 開 心"超 好 笑 啵 佢 地..超 到 我 P 係 到!!終 於 都 煲 完 本 書 喇..好 野*

        今 日 放 學 無 野 做..我 好 開 心"打 左 陣 波 , 落 左 去 公 園 坐..坐 坐 下 , 屎 彤 教 我 地 玩"並 啪 嘩"[個 音><"]

              玩 個 時 超 開 心 喎 又 , 益 唒 屎 彤 喇"個 個 唔 要 要 佢..!哈*不 過 伍 若 瑜 班 女 好 鬼 淫 囉..

                居 然 叫 屎 彤 X 佢~不 過 有 人 面 啵..

                                        但 係 玩 完 之 後 , 我 真 係 好 唔 開 心 囉!!想 知 就 問 我 喇...唔 想 講 喇"

        刊登時間︰2006-05-18 08:38 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]