| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 23 日 星期二  | |
__[[濕 唒*  |
今 朝 返 學 個 時 好 彩 無 雨 姐.. 跟 住 經 過 個 野 見 到 有 燒 賣 食..吸 引 屎 我"買 左 泥 食 喇..好 味*
家 政 堂 係 到 報 告 返 我 地 好 努 力 既 PROJECT 仔" 但 係 唔 認 真 丫 我..係 到 笑 笑 笑!!
算 喇..過 左 去 喇" 唉*今 日 唔 知 做 咩 個 喉 嚨 勁 唔舒 服 喎..又 傷 風”好 慘 呢!!
放 學 又 去 測 ENG , 煩 唔 煩 架 你 地??!對 都 對 死 你 地 喇..成 日 都 測 驗!!低 能*
走 個 時 落 雨 丫""搞 到 我 個 頭.....唉~仲 要[痴 粒 粒]
"
希 望 細 C 快 D 好 返 喇.. TO 劉 錦:佢 會 無 事 架!!唔 好 傷 心..><"
|
| 刊登時間︰2006-05-23 10:35 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


2006 年 5 月 22 日 星期一  | |
;;.下 雨 天"!!  |
尋 日 無 打 丫...SOR!! 無 計 喇"尋 日 又 無 咩 做 , 又 好 夜 先 返 到 屋 企!!嘻*
今 日 成 日 都
丫...好 憎 囉~點 解 會 咁 架 個 天"? 頭 2堂 又 係 我 地 最 憎 個 堂 喇..仲 要 遲 放 小 息"
好 肚 餓 牙 我 個 時 , 佢 條 粉 腸 仲 要 遲 放!!不 過 都 慣 架 喇""
LUNCH 返 到 學 校 , 英 英 又 "
" 左 喇...記 住*4樓*"

I.S 堂 同 "丹 爺" 係 到 扮 以 前 D 人 係 到 講 野..佢 比 我 搞 到 O 左..2個 淨 係 識 係 到 笑" KAKA*
放 學 仲 落 緊 雨...得 丫 YEN1個 有 遮..去 到 公 園 , 個 個 都 好 似 好 呆 咁"無 乜 人 出 聲!!

跟 住 我 同 英 英 出 左 葵 芳..丫 YEN 又 唔 去 啵!><" 行 左 陣..買 左 個 Tiramisu 陣 間 補 習 食 麻..^^"
講 講 下... 行 個 時 嚇 死 我 囉 真 係" 痴 線 架* |
| 刊登時間︰2006-05-22 08:48 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 5 月 20 日 星期六  | |
!!`無 聊...//\  |
唉*今 日 又 遲 到 喇..點 解 會 咁 架?! 其 實 返 到 去 都 係 玩 架 姐...補 泥 做 咩 姐"?
不 過 今 日 都 笑 死 我...上 堂 個 時 , 佢 地 係 到 串 咀"KAKA*

放 左 去 左 石 商 食 "蚊 蚊" , 跟 住 坐 係 到 傾 計 仔" 今 日 D 時 間 都 算 過 得 快!!
學 完 琴 , 返 屋 企 諗 住 睇 碟"點 知 唔 記 得 , 淨 係 掛 住 DOWN 歌 仔~今 晚 先 睇 喇 都 係!!
唔 知 點 解 我 覺 得 今 日 D TIME 過 得 好 空 虛 呢~[幾 文 雅"]嘰*

咁 你 覺 得 今 日 空 唔 空 丫??!
|
| 刊登時間︰2006-05-20 10:15 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 5 月 19 日 星期五  | |
`'___UNHAPI--HAPI]]*  |
返 到 學 校 先 記 得 原 來 今 日 係 學 校 25歲...係 HALL 到 上 , 都 幾 無 聊"
不 過 都 好 , 唔 洗 上 第1堂" BUT 第2堂 都 係 英 文..要 測 驗!!好 麻 煩"放 學 又 要 測 MAT 啵~係 咪 痴 線 架??!
小 息 都 唔 想 落 去 喇...訓 醒 攪"唔 多 想 落!!
LUNCH 真 係 同 左 班 伍 若 瑜 既 女 食 , 但 係 個 FEEL 都 好 似 係"搭 枱" 咁..你 有 你 講..我 有 我 地 食"
但 係 食 完 既 後 果 就 係...煩 死~D 人 又 無 心 機 喇"下 次 唔 敢 架 喇*
放 學...測 測 下 無 喇 喇 訓 著 左!!痴 左 線" 無 計~測 完 去 公 園 , 超 好 笑 喎...笑 到 我 PK 咁"哈...
AND THEN 傾 計 傾 計 囉".......嘰!! |
| 刊登時間︰2006-05-19 11:53 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


2006 年 5 月 18 日 星期四  | |
;:,開 心---唔 開 心]][  |
今 朝 係 我 係 呢 排 最 早 返 到 學 校 既1日..太 叻 喇"嘻*
今 日 LUNCH 笑 死 我..都 激 死 我!!笑 既 係...我 同 英 英 係 到 唱 "好 好 戀 愛" , 點 知...唔 講 喇^^"
激 死 我 既 係 見 到 伍 若 瑜 班 PK..啤 乜 春 姐"咪 咁 無 聊 喇..識 你 咩??!

返 到 學 校 , 英 文 堂...都 幾 開 心"超 好 笑 啵 佢 地..超 到 我 P 係 到!!終 於 都 煲 完 本 書 喇..好 野*
今 日 放 學 無 野 做..我 好 開 心"打 左 陣 波 , 落 左 去 公 園 坐..坐 坐 下 , 屎 彤 教 我 地 玩"並 啪 嘩"[個 音><"]
玩 個 時 超 開 心 喎 又 , 益 唒 屎 彤 喇"個 個 唔 要 要 佢..!哈*不 過 伍 若 瑜 班 女 好 鬼 淫 囉..
居 然 叫 屎 彤 X 佢~不 過 有 人 面 紅 啵..

但 係 玩 完 之 後 , 我 真 係 好 唔 開 心 囉!!想 知 就 問 我 喇...唔 想 講 喇"
 |
| 刊登時間︰2006-05-18 08:38 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | »
|