kiu421
暱稱:   ×□"蜆﹏**
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
黑 仔....-_-
害 怕!"
__"跑 死 我!!
<發 呆>
BBQ"""
文章分類
全部 (114)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
! !''+牙 欣 ;*)
,,"尿 童*))
.. [` 程 程*、
...(表 表XANGA 仔 "...
..."`細Ccc))
//\`臭Tan"﹏
::.,`周 春""]
[[。YEnyEN日 記!!"...
\ ]|....屎 彤﹏
||!劉 錦﹏//\
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 13 日  星期六   晴天
''`今 日 好 無 聊 呢!! 驚訝

 

 

         今 朝 又 遲 左 喇...明 明 聽 左 電 話 架 麻"點 知 自 己 又 訓 返~話 左 唔 遲 架 麻 今 日"唉!!失 敗 呢**

              返 到 去 上 堂..但 係 其 實 我 覺 得 都 幾 輕 鬆 既!!個 MISS 又 唔 會 迫 得 太 緊 我 地">_<

           放 左 我 地 去 左 商 場 食 "蚊 蚊"..丹 丹 泥 搵 我 地"佢 都 傻 既..比 我 就 訓 耐 D 喇..咁 早 起 床!!

                   食 完 野 就 係 商 場 到 唔 知 做 乜..無 聊 到 屎~跟 住 就 走 左 luuu...

     學 完 琴 , 返 到 屋 企 睇 NANA"雖 然 我 仲 未 睇 唒...但 係 我 都 覺 得 好 好 睇..佢 好 COOL 架!!

     好 正 牙 真 係^^"  英 英 講 岩 左~好 好 睇..!

                           聽 日 "媽 媽 節"...你 地 去 邊 唷?!!

        刊登時間︰2006-05-13 11:40 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                  

2006 年 5 月 12 日  星期五   晴天
"__救 命//\ 開心

 

         今 朝 遲 到 丫...唉"第4次 喇~點 算 丫??!  下 次 要 乖 喇....

              家 政 堂...整 公 仔"  無 咩 心 機 整 丫"但 係 我 好 想 睇 住 佢 "出 世"丫!!睇 住 我 個 結 晶 品 好 令 令!!

    放 學 之 後 , 又 要 去 HALL 到 測 驗"麻 鬼 煩....測 成 個 幾 鍾~成 Q 日 都 要 測..煩 唔 煩 丫??!

                 測 完 又 要 留 多 陣 啵..又 唔 比 人 走 喎"又 無 得 打 波..激 死!!

             走 左 又 係 裘 記 公 園 坐...丫 YEN丹 丹 話 介 啵"咁 你 地 就 要 努 力 喇!! 加 油 牙..

                          跟 住 就 同 左 你 去 傾 計 仔 喇...*

        刊登時間︰2006-05-12 10:14 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                  

2006 年 5 月 11 日  星期四   晴天
:;.,,興 丫!!` 開心

 

         今 朝 無 遲 752丫..幾 叻"拍 手 掌 喇~拍 拍 拍.....好 野!!

            不 過 排 隊 聽 到 1D 野 搞 到 我 好 嬲 囉..白 痴"依 家 識 你 地 咩?!!收 喇!!KID 子 咁 樣 樣...

   個 兩 堂 好 想 死 丫..好 憎 囉"你 唔 比 我 地 訓 你 講 乜 都 得 架 喇...我 有 無 講 錯 先??!

                  唉"聽 日 留 學 又 要 測 MAT 喇..5點3 丫 測 到..仲 要 加 油!!不 過 聽 日 應 該 唔 洗 喇..測 到 咁 晏"

      放 學 之 後 , 打 左 陣 波....之 後 去 左 裘 記 公 園"跟 住 就 同 左 英 英 出 左 荃 灣 買 冷..聽 日 家 政 堂 要 用 呢~

              7點 半 返 到 屋 企 luuu"哈..真 係 乖*

                                                **『 唔 准 你 再 咁 火 丫..家 陣 你 話 我 我 都 未 火~咁 樣 唔 得 架 啵""知 無?!!』

        刊登時間︰2006-05-11 08:35 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                  

2006 年 5 月 10 日  星期三   晴天
﹏`歌 歌]]" 疑惑

歌 詞...(我 覺 得 D 歌 詞 幾 好 架"..你 地 覺 得 呢??!)

得你一個可縱壞我     牽你手怎麼算是傻
沒有想得那麼多  得我一個都差不過  
艱苦經過必須走過   還是我未成熟過
     
年年日夜來探訪   我躺在失戀的病床
不需要化妝  誰在窗邊更加好看  發亮發光
沉默靜靜沒有講 你卻是如此的硬朗
還懇請你 能挨下去 我再去帶你看月光

*全因你不捨不棄  更費盡心機
但我未愛得起   我很需要你
來為我打氣
     你逐字做句的浪漫串起(我都一一記起)
感激得你  我站得起  誰來伴我做這小把氣
維護我亦全是你  直到最後一口氣*

得我一個都撐不過  艱苦經過必須走過
還是我未成熟過
     年年日夜來探訪   
我躺在失戀的病床  不需要化妝  
誰在窗邊更加好看 發亮發光
沉默靜靜沒有講 你卻是如此的硬朗
還懇請你  能挨下去 我再去帶你看月光

REPEAT*

(無論我到了那樣年紀 仍會那麼的使我記起)

        刊登時間︰2006-05-10 08:48 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                  

((煩..."! 開心

 

 

        今 朝 又 752 喇...XYZ 你 丫"  比 楊 頭 係 到 話 唒 我 地 全 部 遲 既 人!!又 話 聽 日 開 始 唔 開 風 扇 , 因 為 D 人 遲 返

           就 係 有 風 扇 吹..你 都 低 能 既"D 人 為 左 你 個 風 扇 特 登 比 人 記 名 咩?!ON9  講 野 經 下 大 腦 好 啵!!

   返 到 課 室 , 記 起 KK 話 佢 去 上 堂..而 MISS 容 又 無 返"本 來 諗 全 會 幾 好 喇..有4堂 空 堂~點 知..堂 堂 都 要 測 驗!!

               痴 你 個 線 呢~咁 同 有 返 有 乜 分 別 丫""可 惡 牙...   今 日 又 有 週 會..週 會 點 解 唔 係 聽 日 啵??!

     聽 日 有3堂 中 文 丫..KK 好 似 比 左 堂 楊 頭 牙..係 咪 丫!?救 命*

                    週 會 係 到 講 選 科..我 地 已 經 傾 好 唒 揀A2 ..文 科"但 係 屎 童 揀 咩 丫..諗 到 未 丫?!!

              放 學 打 左 陣 波...都 唔 知 做 乜 , 痴 左 線 咁"係 到 笑 笑 笑..傻 左 咩 我"!!

         打 打 下 清 埸..班 際 手 球 啵"今 年 好 睇 嗎 你 地 覺 得??!   上 左 去 電 腦 室 搵 英 英..有 冷 氣"正*

                             5:20 走 人...

        刊登時間︰2006-05-10 08:10 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]