kiu421
暱稱:   ×□"蜆﹏**
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
黑 仔....-_-
害 怕!"
__"跑 死 我!!
<發 呆>
BBQ"""
文章分類
全部 (114)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
! !''+牙 欣 ;*)
,,"尿 童*))
.. [` 程 程*、
...(表 表XANGA 仔 "...
..."`細Ccc))
//\`臭Tan"﹏
::.,`周 春""]
[[。YEnyEN日 記!!"...
\ ]|....屎 彤﹏
||!劉 錦﹏//\
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 9 日  星期二   晴天
[■*, 眼 訓′)) 開心

 

 

                點 解 今 日 個 個 小 息 之 後 都 好 似 死 死 下 咁??!  咩 原 因 丫.."

           今 朝 ART  堂 唔 多 悶 , 可 能 唔 係 畫 畫 掛"嘻~  小 息1條 友 落 去..勁 白 痴" BUT 肚 餓 , 無 計"

                                            兩 堂 中 文...痴 線"簡 直 就 攞 命..又 唔 比 訓"D人 1定 無 心 機 喇.,係 咪?!

                       AND THEN 中 屎 堂 抄 作 業..訓 得 1陣 咁 大 擺><"尿 童 傻 架..唔 比 我 訓~  不 過 佢 無 心 情 丫!!

               放 學 同 英 英 去 左 電 腦 室...印 丫" 跟 住 走 左 喇!!之 後 就 唔 講 luuu""

        刊登時間︰2006-05-09 10:11 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                  

2006 年 5 月 8 日  星期一   晴天
[]]傾 計 仔,:;... 愉快

 

 

            今 日 返 學 又7:52..好 煩 呢..做 乜 要 整 呢 個 措 施 出 泥 姐"痴 線 架~

   第1堂 P.E , 好 鬼 熱 囉"囇 死 我 咩.. 算!我 忍 佢"

      放 左 學 之 後 , 同 YEN 走..去 左 裘 記 公 園"之 後 丹 丹 周 春 都 泥 埋"1齊 係 到 傾 計..

     我 地 超 搞 笑 啵..1路 傾 傾 傾 , 傾 到 火 到 泥"KAKA~

       7點 先 走..好 耐 都 未 試 過 傾 計 傾 到 咁 晏luuu..可 愛*﹏*

             YEN 又 送 我 去 搭 車 車..點 知 經 過 坤 記 , 入 左 去 食 野"跟 住 走 喇!!

                     [[今 日 好 早 打 日 記 丫..乖 唔 乖 先??! ]]

        刊登時間︰2006-05-08 08:26 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                  

2006 年 5 月 7 日  星期日   晴天
//\訓 死 喇﹏ 滿足

 

 

        今 日 訓 訓 下 , 見 到 尿 童 SD 野 比 我"問 我 出 唔 出 去..但 係 我 又 要 陪 老 媽 子 啵..SO 我 答 佢 唔 出 喇"

            點 知 佢 SD 野 泥 個 時 我 又 訓 返 喇..KAKA 過 左 陣 我 有 返 D 知 覺 個 時 又 應 佢..AND THEN 又 訓 過:)

  1點 幾 起 身 喇 終 於.....睇 電 視"[想 飛]]你 地 都 無 睇 架 喇..出 唒 街 街!!難 得 我 要 做 個 乖 乖 女^^"

                睇 完 叫 丫 媽 起 身 , 叫 極 都 唔 醒"點 知 我 又 陪 佢 訓 埋 1份"訓 到 6點 幾 , 訓 左2粒 幾 鍾"痴 左 線!!

        起 左 身 之 後 , 出 左 荃 灣 出 食 蚊 蚊....行 左 陣~返 屋 企luuu!! 

        刊登時間︰2006-05-07 11:16 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                  

2006 年 5 月 6 日  星期六   晴天
熱...." 開心

 

  今 日 返 學 補 習 又 遲 到 喇...我 話 過 下 個 禮 拜 1定 唔 會 遲 到 架"信 我 喇~最 衰 都 係 學 校...

                                            無 喇 喇 整 個 補 習 班 做 乜 姐??!搞 到 人 家 要 咁 早 起 身!!可 惡\./

       補 完 就 去 左 石 商 食 "蚊 蚊" , 食 完 就 走 左 喇..學 琴 丫 麻"  都 幾 麻 煩 架 依 家 既 星 期 666""

                夜 晚 就 去 左 丫 婆 度 食 飯..佢 地 話 慶 祝 [[媽 媽 節]] 啵!!哈"下 個 禮 拜 先 係 啵 但 係..咁 快 慶 祝 既??!

         SO 我 咁 夜 先 打 日 記 仔 唷"我 都 唔 想 架**

        刊登時間︰2006-05-07 01:21 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                  

2006 年 5 月 5 日  星期五   晴天
**1日... 驚訝

 

 

          今 日 無 無 聊 聊 又 1日..."  今 日 同 我 D 家 人 去 左 沙 田 行 街 , 初 初 行 都 幾 悶 架!!但 係 行 行 下 ,

                                    就 搵 到 我 既 "目 標" 喇 ..咁 我 緊 係 唔 放 過 佢 喇"有 得 買 衫 衫 啵!!

                 不 過 行 行 下 就 好 "炆" 喇 , 最 衰 我 丫 媽>_<..哼"             咁 岩 你 又 打 比 我 啵...

    我 咪 又 發 左 你 脾 氣 囉..好 彩 你 無 嬲 姐!! 但 係 SOR 丫..無 喇 喇 發 你 脾 氣 , 下 次 唔 會 架 喇"

                                        [[今 日 無 咩 寫 喇"無 返 學 好 悶*]]

        刊登時間︰2006-05-05 09:55 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]