| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 9 日 星期二  | |
[■*, 眼 訓′))  |
點 解 今 日 個 個 小 息 之 後 都 好 似 死 死 下 咁??! 咩 原 因 丫.."
今 朝 ART 堂 唔 多 悶 , 可 能 唔 係 畫 畫 掛"嘻~ 小 息1條 友 落 去..勁 白 痴" BUT 肚 餓 , 無 計"
兩 堂 中 文...痴 線"簡 直 就 攞 命..又 唔 比 訓"D人 1定 無 心 機 喇.,係 咪?!

AND THEN 中 屎 堂 抄 作 業..訓 得 1陣 咁 大 擺><"尿 童 傻 架..唔 比 我 訓~ 不 過 佢 無 心 情 丫!!
放 學 同 英 英 去 左 電 腦 室...印 丫" 跟 住 走 左 喇!!之 後 就 唔 講 luuu""
|
| 刊登時間︰2006-05-09 10:11 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 5 月 8 日 星期一  | |
[]]傾 計 仔,:;...  |
今 日 返 學 又7:52..好 煩 呢..做 乜 要 整 呢 個 措 施 出 泥 姐"痴 線 架~
第1堂 P.E , 好 鬼 熱 囉"囇 死 我 咩..
算!我 忍 佢"
放 左 學 之 後 , 同 丫 YEN 走..去 左 裘 記 公 園"之 後 丹 丹 同 周 春 都 泥 埋"1齊 係 到 傾 計..
我 地 超 搞 笑 啵..1路 傾 傾 傾 , 傾 到 火 到 泥"KAKA~

7點 先 走..好 耐 都 未 試 過 傾 計 傾 到 咁 晏luuu..可 愛*﹏*
丫YEN 又 送 我 去 搭 車 車..點 知 經 過 坤 記 , 入 左 去 食 野"跟 住 走 喇!!
[[今 日 好 早 打 日 記 丫..乖 唔 乖 先??!
]] |
| 刊登時間︰2006-05-08 08:26 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 5 月 7 日 星期日  | |
//\訓 死 喇﹏  |
今 日 訓 訓 下 , 見 到 尿 童 SD 野 比 我"問 我 出 唔 出 去..但 係 我 又 要 陪 老 媽 子 啵..SO 我 答 佢 唔 出 喇"
點 知 佢 SD 野 泥 個 時 我 又 訓 返 喇..KAKA
過 左 陣 我 有 返 D 知 覺 個 時 又 應 佢..AND THEN 又 訓 過:)
1點 幾 起 身 喇 終 於.....睇 電 視"[想 飛]]你 地 都 無 睇 架 喇..出 唒 街 街!!難 得 我 要 做 個 乖 乖 女^^"
睇 完 叫 丫 媽 起 身 , 叫 極 都 唔 醒"點 知 我 又 陪 佢 訓 埋 1份"訓 到 6點 幾 , 訓 左2粒 幾 鍾"痴 左 線!!
起 左 身 之 後 , 出 左 荃 灣 出 食 蚊 蚊....行 左 陣~返 屋 企luuu!! |
| 刊登時間︰2006-05-07 11:16 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 5 月 6 日 星期六  | |
熱...."  |
今 日 返 學 補 習 又 遲 到 喇...我 話 過 下 個 禮 拜 1定 唔 會 遲 到 架"信 我 喇~最 衰 都 係 學 校...
無 喇 喇 整 個 補 習 班 做 乜 姐??!搞 到 人 家 要 咁 早 起 身!!可 惡\./
補 完 就 去 左 石 商 食 "蚊 蚊" , 食 完 就 走 左 喇..學 琴 丫 麻" 都 幾 麻 煩 架 依 家 既 星 期 666""
夜 晚 就 去 左 丫 婆 度 食 飯..佢 地 話 慶 祝 [[媽 媽 節]] 啵!!哈"下 個 禮 拜 先 係 啵 但 係..咁 快 慶 祝 既??!
SO 我 咁 夜 先 打 日 記 仔 唷"我 都 唔 想 架**
 |
| 刊登時間︰2006-05-07 01:21 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 5 月 5 日 星期五  | |
**1日...  |
今 日 無 無 聊 聊 又 1日..." 今 日 同 我 D 家 人 去 左 沙 田 行 街 , 初 初 行 都 幾 悶 架!!但 係 行 行 下 ,
就 搵 到 我 既 "目 標" 喇 ..咁 我 緊 係 唔 放 過 佢 喇"有 得 買 衫 衫 啵!!
不 過 行 行 下 就 好 "炆" 喇 , 最 衰 我 丫 媽>_<..哼" 咁 岩 你 又 打 比 我 啵...
我 咪 又 發 左 你 脾 氣 囉..好 彩 你 無 嬲 姐!!
但 係 SOR 丫..無 喇 喇 發 你 脾 氣 , 下 次 唔 會 架 喇"
[[今 日 無 咩 寫 喇"無 返 學 好 悶*]]
 |
| 刊登時間︰2006-05-05 09:55 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | »
|