kiu421
暱稱:   ×□"蜆﹏**
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
黑 仔....-_-
害 怕!"
__"跑 死 我!!
<發 呆>
BBQ"""
文章分類
全部 (114)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
! !''+牙 欣 ;*)
,,"尿 童*))
.. [` 程 程*、
...(表 表XANGA 仔 "...
..."`細Ccc))
//\`臭Tan"﹏
::.,`周 春""]
[[。YEnyEN日 記!!"...
\ ]|....屎 彤﹏
||!劉 錦﹏//\
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 16 日  星期五   晴天
* *輕 鬆 唒..! 愉快

 

 

      1個 禮 拜 咁 就 完 左 喇...咁 就 考 完 5日 試 喇"太 好 了!!

           終 於 可 以 輕 鬆 唒 喇....今 日 個2份 卷 都 幾 難 下..EPA 同 家 政"

       考 完 試 之 後 要 考 埋 個 口 試 , 雖 然 係 就 係 唔 想..但 係 見 到 D 人 又 咁 勁...我 又 可 以 唔 多 出 聲!!

       益 左 我..可 能 就 係 無 左 D 分..但 係 我 唔 緊 要 喇"慣 左 架 喇...

          考 完 之 後 係 咁 搵 YEN , 個 死 婆 唔 開 電 話...我 同 英 英 搵 到 佢1點"激 死 我 地\./

        返 到 屋 企..睇 左 陣<<王 子 變 青 蛙>> , 已 經 入 左 去 訓 攪 攪....訓 到 8點~

             睇 左 陣 電 視....又 無 野 做*

                    呢 排 考 試...無 乜 點 想 打 日 記" 勤 力 D 丫 麻 要!!

        刊登時間︰2006-06-17 12:03 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                  

2006 年 6 月 14 日  星期三   晴天
▊||``I.S..LISTENING*﹎ 驚訝

 

 

          今 日 終 於 無 落 過 雨 喇...太 HAPI 喇"不 過 放 學 個 陣 時 去 公 園 個 時 , 有 水..濕 左!

      今 日 既I.S 都 算 容 易..起 碼 我 諗 我 都 合 格 掛"..LISTENING 就 麻 麻 地luuu~

         個 篇 咁 既 文...痴 線"作 文 定 聆 聽 丫 你 地 家 陣...?

       考 完 試 後 , 我 地 去 左 食 野!!今 日 屎 彤 生 日..佢 話 事..不 過 唔 准 佢 去 M 記 , 因 為 尋 日 先 食 完"嘻*

      食 完 野 , 係 商 場 到 周 圍 行 , 無 聊 到 死"點 知 見 到 丹 丹 尿 童..1齊 上 去~跟 住 係1樓 到 坐..坐 坐 下...

     我  , 丹 丹 英 英 避 開 YEN 屎 彤...係 到 玩 "捉 2欣" :]YEN 屎 彤 捉 我 地3個..

                     點 知 我 地 又 係 到 走...嘰"(逃 避 你......卻 又...低 能!!)

              跟 住 輪 到 我 同 英 英丹 丹 屎 彤...話 咁 快"搞 點!嘰 嘰*

      返 到 屋 企 , 補 MAT ..唔 知 點 解"今 日 補 習 係 1D 都 唔 眼 訓...仲 鬼 咁 精 神!!

                          哈"勁 丫...*

     ""屎 彤 生 日 快 樂 丫!!""

        刊登時間︰2006-06-14 09:47 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                  

2006 年 6 月 13 日  星期二   雨天
ENG..EXAM"]] 開心

 

 

            今 日 第2日 考 試...ENG 丫"比 尋 日 好 小 小 喇~

      我 覺 得 卷 1易 D 啵..不 過 開 頭 就 慢 慢 做..SO 搞 到 最 尾 無 乜 時 間"好 彩 都 做 得 唒~

      無 計 喇...廢 事 做 完 淨 係 係 到 訓 攪 丫 麻!!係 咪 先??!

        卷2仲 衰 , 作 文2篇 都 唔 知 佢 UP 乜....搞 到 係 咁 老 作 D 字 落 去"

         考 完 去 左 M 記 食 蚊 蚊..坐 到12點 幾..THEN 返 屋企 luuu..

              返 到 屋 企...睇 [[獨 家 試 愛]] , 遲 就 遲 左 D...但 係 有 睇 好 過 無 丫"佢 又 成 日 都 無 得 租 喎!!

      睇 睇 下...搞 到 平 時 堅 強 既 我 都 忍 唔 住 "必"左 小 小 眼 淚 出 泥..哈*

        太 好 睇 喇 實 在"  正*  成 日 係 屋 企 無 聊 到 屎...

        到 補 習 個 時 都 好 D 既...不 過 望 住 D 書 始 終 有 睡 意 呢!!  好 彩 我 都 有 聽 到...如 果 唔 係 聽 日 點 算?!!

      

       

        刊登時間︰2006-06-13 09:45 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                  

2006 年 6 月 12 日  星期一   雨天
\\/第1日 考 試`' 開心

 

 

      講 返 前 個 幾 日 先...星 期6無 咩 寫 SO 唔 打"跟 住 尋 日 諗 佳 打 架 , 點 知 補 習 補 到6點 幾..

         跟 住 就 睇 電 視..美 女 廚 房 超 粄 好 笑 喎...笑 到 我 拍 唒 手 掌 丫"嘻*

     跟 住 夜 晚 就 溫 書...抄 返 D 野"SO 我 無 打 到 丫"好 懶 呢!!今 日 終 於 打 喇...嘰~

        今 日 係 FIRST DAY 既 考 試 , 中 文 丫..難 到 痴 線 咁...救 命"個3題 作 文 都 勁 難..好 彩 淨 係 作1題 姐...

      作 下 作 下 已 經 唔 知 再 作 D 乜 喇..係 咁 搵 D 字 作 落 去"唉~希 望 唔 好 唔 合 格 喇!!

       卷2又 係 咁..溫 左 D 野 佢 又 無 乜 點 出...都 唔 同 平 時 測 驗 個 D 既..咁 測 泥 做 乜 喎??!

        放 學 個 時 岩 岩 落 完 雨 , 不 過 隻 腳 就......唉"去 到 石 商 , 同 英 英 去 左 食 野..

  YEN 返 左 屋 企..我 地 食 完 野 佢 岩 岩 就 落 返 泥..去 左 1樓 到 坐 , 跟 住 食 糖 水...去 左luuu”

          返 到 屋 企 補 習..ENG D 生 字 勁 難 喎..背 極 都 唔 識..可 憐"

        刊登時間︰2006-06-12 08:11 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                  

2006 年 6 月 9 日  星期五   雨天
*||]黑 色 啦! *))) 驚訝

 

 

       今 朝 隻 眼 比 前 個 幾 日 好 多 喇...無 咁 腫!但 係 都 唔 等 於 可 以 捽 架~記 住 喇+﹏+

           返 學 校 個 時 都 仲 OK 好 天 架...但 係 唔 知 做 乜 D 車 咁 遲 泥...搞 到 我 遲 到><"可 惡!!

       ART 堂 繼 續 刻 我 個 印 章 , BUT 太 難 喇"但 係 D 人 好 勁 呢~刻 到 好 令....

           2 堂 中 文 堂 開 頭 都 OK 既..但 係 上 上 下...已 經 頂 唔 順 喇"中 屎 堂 Zzz 埋..."哈*

       但 係 上 堂 個 時 勁 大 雨...D 雷 聲 嚇 屎 人 呢!過 左 陣 已 經 係 黑 色 喇...但 係 都 唔 關 事 喇"

             又 無 得 走 喎..係 到 叫 外 賣 食"本 身 想 M 記 架..但 係 紅 色 以 上 又 唔 送 喎"衰 架~

         跟 住 就 叫 金 豐 囉..都 算 好 架 喇"搞 到 我 地 好 似"饑 民" 咁 樣...KAKA*

            跟 住 我 地 對 襪 濕 唒 TIM...可 憐!    D 男 仔 仲 白 痴..係 到 玩 火 酒 同 火 機..

          成 班 低 能 仔 咁...乜 都 玩1餐..

           放 學 要 清 唒 D 書 書luuu”唉* 今 日 係 最 後1日 係 學 校 上 堂 既 日 子 喇...

          諗 返 F.1-F.3 1齊 上 堂 既 時 間..話 咁 快 就 3 年 喇"今 日 唔 知 仲 可 唔 可 以 同1班 呢??!嘻*

            

        刊登時間︰2006-06-09 10:28 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]