kiu421
暱稱:   ×□"蜆﹏**
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
黑 仔....-_-
害 怕!"
__"跑 死 我!!
<發 呆>
BBQ"""
文章分類
全部 (114)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
! !''+牙 欣 ;*)
,,"尿 童*))
.. [` 程 程*、
...(表 表XANGA 仔 "...
..."`細Ccc))
//\`臭Tan"﹏
::.,`周 春""]
[[。YEnyEN日 記!!"...
\ ]|....屎 彤﹏
||!劉 錦﹏//\
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 27 日  星期二   晴天
[[....病 病!!" 開心

 

 

        我 今 朝 起 身 個 時 超 唔 舒 服 囉...勁 肚 痛 丫"  咪 無 返 囉!!

     留 返 係 屋 企 訓 攪....  唉*今 日 知 道 咁 多 份 都 唔 合 格 , 好 DOWN 囉"

        幾 份 都 係 淨 幾 1,2分 就 合 格...好 彩 計 埋 平 時 分 姐~

    訓 到3點 幾 起 身...好 誇 張 呢^_^!

            又 無 野 做 啵...佢 地 問 我 聽 日 去 唔 去 游 水..想 去 又 無 泳 衣"

      細 C 幫 我 解 決 問 題 , 但 係 都 廢 事 喇..廢 事 又 病 過 丫!!好 煩 架 麻~

        留 係 屋 企 無 野 做....今 日 街 都 無 出..整 天 留 在 家 中"[[幾 文 雅]]

    無 返 學 都 幾 無 聊@.@"

        刊登時間︰2006-06-27 10:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                  

2006 年 6 月 26 日  星期一   晴天
`派 卷 丫...>.< 不安

 

        今 朝7點 先 起 身 丫...唔 知 點 解 唔 知 醒"太 懶 訓 喇!@_@"唔 要 得~

       全 個F.3 都 係 HALL..唉* 派 左 DD 卷...都 覺 得 OK 喇"  好 過 上 次 架 喇...

    每 派1份 卷 個 時 都 驚1陣...多 恐 怖 呢>^<

         係 HALL 就 係 咁 同 尿 童 傾 計:]  ENG 又 話 測 驗 喎...點 知 比 條 粉 腸 呃 左 我 地"

    比 返 答 案 我 地 自 己 對...可 惡!

     放 學 之 後 , 去 食 野...食 完 野 又 係 商 場 諗 左 好 耐 去 邊"  點 知 都 係 去 英 英 屋 企....

    開 枱....^V^         今 次 我 地3個 都 無 乜 點 嬴 點 輸..差 唔 多 喇"

          6點 半 返 到 屋 企 luuu""  

        夜 晚 又 肚 痛 喇/.\  唉*  想 死...        

        刊登時間︰2006-06-27 05:03 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                  

2006 年 6 月 24 日  星期六   晴天
( (...病 病 丫??" 感動

 

 

        1早 起 身 都 好 地 地 既..點 知 食 左 老 豆 今 朝 買 比 我 既 粥 粥....過 左 陣 , 就 肚 子 痛 了!!><"

    本 身 都 唔 知 既..跟 住 咪 係 學 琴 囉..學 學 下 , 我 已 經 頂 唔 順 喇!就 同 MISS 講 我 想 去 TOLIET~

       佢 緊 係 比 我 去 喇..仲 早 左 放 TIM^O^去 到 廁 所 , 超 級 超 級 肚 痛...坐 係 到 , 唔 知 做 乜"

   攞 部 電 話 出 泥 影 相..笑 唔 出"咪 收 返 埋 囉!幾 白 痴"

      跟 住 返 屋 企 途 中 , 係 咁 係 到 諗 "快 D返 屋 企"呢 句 野...超 辛 苦 喎! 差 唔 多 返 到 屋 企..無 喇 喇 想 嘔..

    但 係 我 忍 住 左..返 到 屋 企 , 即 該 "支力" 到 扒 低 左..同 丫 媽 講 , 佢 話 可 能 係 碗 粥 擺 得 太 耐"

         變 左...1路 訓 1路 痛..起 身 飲 水 喇 諗 住 , 去 到 廚 房 就 嘔 左 出 泥 喇"好 彩 唔 係 嘔 落 地 下 姐!!

     嘔 左 2次...唉*  6點 幾 用 我 勁 "支力" 既 身 體 行 去 青 衣 諗 住 睇 E 生 喇...點 知 間 間 都 "山" 唒 門~

     激 死.."咪 返 左 屋 企 囉..晏 D 先 出 荃 灣 睇..實 在 唔 想 郁 喇!!  

      返 到 屋 企 , 訓 唔 著..咪 起 身 食 下 野 囉"成 日 除 左 碗 粥 都 未 食 過 野..都 無 胃 口 食"

   8點 幾..丫 媽 叫 我 出 去 睇 E 生...個 E 生 超 好 人..比 埋 暗 瘡 膏 我" 嘻*

        食 左 小 小 野..食 埋 藥 藥品!就 返 左 屋 企 luuu............早 D 休 息 丫 要*V*

        刊登時間︰2006-06-25 12:32 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                  

2006 年 6 月 22 日  星期四   晴天
*||]考 完 試 喇 *))) 開心

 

     今 日 終 於 考 完 2個 禮 拜 試 喇... 太 開 心 喇"唔 洗 要 溫 書v_v  溫 書 好 煩 架!!

        今 日 考 倫 理 同 中 文 聆 聽 , 倫 理 我 諗 OK 喇..係 到 係 到 作 野"其 實 本 來 中 文 都 可 以 好 好 架~

   最 衰 D 人 講 得 咁 快..都 聽 得 唔 清 楚!搞 錯~

       放 左 學 之 後 , 落 大 雨 啵~YEN 考 口 試..我 就 去 左 英 英 屋 企 1齊 等 牙 YEN"諗 住 去 唱 K 麻!!

   點 知 搭 搭 下 車 , 勁 大 雨..落 車 個 時 比 D 雨 搞 到 濕 濕 地"可 惡 丫~    

   去 到 仲 激 氣..比 間2人 房 我 地...咁 我 地 咪 同 佢 講 囉"點 知 佢 叫 我 地 等 電 話..等 得 唔 耐 煩 咪 叫 多 次 囉~

    點 知 佢 同 我 地 講 話:3個 人 係 用 呢 間 房 架 喇...吹 脹 囉"上 次 又 唔 見 佢 咁 講" 咁 無 房 都 想 比 枝 "咪"我 地 架..

    得2 枝 爭 咩?!佢 又 話:LUNCH 時 間 無 得 加 咪 架"   想 點 丫!?大 佬.. 連 D 叉 叉刀 刀 都 係 得2套..

       居 然 同 我 地 講3個 人 用 呢 間 房"想 死 丫...?

 算 喇..唔 提 呢 樣 喇=.="  唱 完 之 後 , 係 CITY 行 左 陣..跟 住 去 埋"新 之 城"~跟 住 出 葵 芳...   

   唉*去 到 MISSHA..睇 指 甲 油.....點 知 多 手!"茶"左 隻 白 色 落 去 手 指 工 到...洗 唔 洗 到 , 留 返 D 色 係 到"

       搞 到 隻 手 指 咁 污 糟~唔 要 得""跟 住 咁 "茶" 返 D 黑 色 遮 住 先 囉... 嘻*

    跟 住 行 到6點 幾...閃 水"  幾 乖~咁 早 返 屋 企*V*

        刊登時間︰2006-06-22 11:39 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                  

2006 年 6 月 19 日  星期一   晴天
||'中 屎﹏GEO` 開心

 

       唉~難 為 我 中 屎 溫 左 咁 耐...佢 居 然 出 到 咁 難..跟 住 本 身 我 背 好 個 題 問 答"

         到 寫 個 時 又 唔 記 得 左..咁 就 無 左30分 喇!可 憐~

           我 覺 得 GEO 比 中 屎 易 小 小 咁 多 喇!!因 為 GEO 今 次 係 測 自 己 記 得 既 野....可 以 老 作 D 野 都 得!

   今 日 又 落 左 陣 雨 丫..點 知 搞 到 我 隻 腳..慘><"

       諗 住 今 日 整 埋 家 政 個 隻 公 仔..點 知 我 屋 企 有 人..唔 去 得~跟 住 搞 左1輪 就 係 牙 YEN 到 整 喇"

     點 知 英 英1個 無 心 機 整 , 我 地 係 到 玩 心 理 測 驗"笑 死 我 地...

         玩 玩 下 就 係 到 打 麻 雀....英 英 最 勁"GOOD* 而 我 就 第2...都 GOOD"BUT YEN 就..........(都 勁 既)

        打 到5點 幾 就 返 屋 企 luuu*聽 日 又 無 咩 野 考...太 好 喇!

          返 到 屋 企 訓 左1陣..頂 唔 順 喇 實 在~

        刊登時間︰2006-06-19 11:44 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]