1早 起 身 都 好 地 地 既..點 知 食 左 老 豆 今 朝 買 比 我 既 粥 粥....過 左 陣 , 就 肚 子 痛 了!!><"
本 身 都 唔 知 既..跟 住 咪 係 學 琴 囉..學 學 下 , 我 已 經 頂 唔 順 喇!就 同 MISS 講 我 想 去 TOLIET~
佢 緊 係 比 我 去 喇..仲 早 左 放 TIM^O^去 到 廁 所 , 超 級 超 級 肚 痛...坐 係 到 , 唔 知 做 乜"
攞 部 電 話 出 泥 影 相..笑 唔 出"咪 收 返 埋 囉!幾 白 痴"
跟 住 返 屋 企 途 中 , 係 咁 係 到 諗 "快 D返 屋 企"呢 句 野...超 辛 苦 喎! 差 唔 多 返 到 屋 企..無 喇 喇 想 嘔..
但 係 我 忍 住 左..返 到 屋 企 , 即 該 "支力" 到 扒 低 左..同 丫 媽 講 , 佢 話 可 能 係 碗 粥 擺 得 太 耐"
變 左... 1路 訓 1路 痛..起 身 飲 水 喇 諗 住 , 去 到 廚 房 就 嘔 左 出 泥 喇"好 彩 唔 係 嘔 落 地 下 姐!!
嘔 左 2次...唉* 6點 幾 用 我 勁 "支力" 既 身 體 行 去 青 衣 諗 住 睇 E 生 喇...點 知 間 間 都 "山" 唒 門~
激 死.."咪 返 左 屋 企 囉..晏 D 先 出 荃 灣 睇..實 在 唔 想 郁 喇!!
返 到 屋 企 , 訓 唔 著..咪 起 身 食 下 野 囉"成 日 除 左 碗 粥 都 未 食 過 野..都 無 胃 口 食"
8點 幾..丫 媽 叫 我 出 去 睇 E 生...個 E 生 超 好 人..比 埋 暗 瘡 膏 我" 嘻*
食 左 小 小 野..食 埋 藥 藥品!就 返 左 屋 企 luuu............早 D 休 息 丫 要*V* |